
To ελπίζουμε...
Η CD Projekt RED δεν έχει ανακάμψει πλήρως από το λανσάρισμα του Cyberpunk 2077

Η CD Projekt RED δεν έχει ανακάμψει πλήρως από το λανσάρισμα του Cyberpunk 2077
Κυκλοφόρησε σήμερα στο Steam το Leisure Suit Larry in the Land of the Lounge Lizards: Reloaded, το οποίο αποτελεί remake του τίτλου του 1987
Απλά Larry...Τι να πει κανείς....
(ακολούθησαν και κάτι αποτυχημένες προσπάθειες...)
Έπος...κρίμα που το παρατράβηξαν με τη σειρά και μετά το Love for Sail τράβηξε τον μακρύ κατήφορο...
Όσοι δεν το έχετε παίξει, σπεύσατε να το αγοράσετε
δυσκολο να πιασει την ατμοσφαιρα χωρις τα πιξελ και τα μπιτ, ειναι και λαθος εποχη για να το παιξει κανεις! Eγω θυμαμαι ασχοληθηκα μαζι του γυρω στο 2000 και πραγματικα ειχα ταξιδεψει στη νυχτερινη ζωη της αμερικης του 80, σαν καλτ ταινια! Aπο γριφους ισως το πιο απιστευτο της σειρας(κι οχι μονο)!
Ξερει κανεις σν στο ριμεικ θα πρεπει να πληκτρολογει ο παικτης τις εντολες οπως παλια?
Από όσο έχω καταλάβει είναι Point and Click, και βασικά είναι remake του remake. Το πρώτο παιχνίδι, το 1987 είχε κυκλοφορήσει για VGA και το 1991 κυκλοφόρησε για Super VGA (εποχές και εκείνες)
Πάντως όποιος θέλει μπορεί να τσεκάρει το παιχνίδι εδώ:
http://www.youtube.com/watch?v=zZh2DMvXrvU
Τι εποχές και εκείνες ρε παιδιά... Το gaming με μια εξ ολοκλήρου διαφορετική φιλοσοφία και κουλτούρα... Larry Laffer...απλα αξεπέραστος !!!!!!!!!!!