
Το εν λόγω tweet ακολουθεί την προηγούμενη ανάρτηση που είχε κάνει ο Alex Ward και ανέφερε ότι ο επόμενος τίτλος της Criterion δεν θα είναι άλλο ένα racing game.
Η CD Projekt RED δεν έχει ανακάμψει πλήρως από το λανσάρισμα του Cyberpunk 2077

Η CD Projekt RED δεν έχει ανακάμψει πλήρως από το λανσάρισμα του Cyberpunk 2077
Ο creative director της Criterion Alex Ward επιβεβαίωσε ότι οι περισσότεροι εργαζόμενοι της εταιρείας μετακινήθηκαν στην Ghost Games.
για να δουμε τη ψηνεται και εδω !!!!
Διαλύεται η Criterion???
Έχω περιέργεια να δω το νέο IP.
Αποκλείεται να διαλυθεί μια τέτοια εταιρεία. Και έσοδα φέρνει αλλά και είναι και ιστορική στα εταιρεία στα racing games.
UNDERGROUND 3 ;)
Αυτοι ειπαν οτι χαιρονται που μειωνεται το μεγεθος ! Και δικιο εχουν οσο πιο μικρο το dev team τοσο το καλυτερο !
@Mixalis Daskalakis 7 είπαν δεν θα είναι racing τίτλος.