Το PlanetSide 2 αναμένεται να κυκλοφορήσει τόσο σε PC όσο και σε PS4 και η Sony Online Entertainment, επιβεβαίωσε πως δεν θα υπάρχει η δυνατότητα cross-play. Η εταιρία βέβαια δεν σταμάτησε να ψάχνει τρόπους σύνδεσης των δύο formats και πλέον εξετάζει την δυνατότητα μεταφοράς των χαρακτήρων από την μία πλατφόρμα στην άλλη. Συγκεκριμένα ο creative director του παιχνιδιού Matt Higby δήλωσε ότι: «Εξαιτίας των updates, και της επιπλέον δουλειάς που χρειάζονται για να κυκλοφορήσουν στο PSN, δεν είμαστε σε θέση να κρατάμε συγχρονισμένους τους servers μας για να μπορούν να παίζουν όλοι».

«Οι servers μπορεί να έχουν διαφορά μέχρι και μίας εβδομάδας οπότε δεν θα μπορούμε να έχουμε cross-play. Αυτό βέβαια που εξετάζουμε είναι να έχουμε δυνατότητα μεταφοράς ενός χαρακτήρα από τη μία πλατφόρμα στην άλλη. Το format των χαρακτήρων είναι το ίδιο, οπότε μπορεί να πραγματοποιηθεί πιο εύκολα μία τέτοια λειτουργία», τόνισε κλείνοντας ο Higby.
Η CD Projekt RED δεν έχει ανακάμψει πλήρως από το λανσάρισμα του Cyberpunk 2077
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity