Αγαπητέ χρήστη, παρατηρήσαμε οτι έχεις ενεργοποιημένο Ad Blocker.
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity

Με πειρατές το Assassin’s Creed IV: Black Flag

Οι πειρατές θα είναι το χαρακτηριστικό στοιχείο του τέταρτου μέρους της σειράς Assassin’s Creed, του Assassin’s Creed IV: Black Flag. Ο τίτλος αναμένεται να παρουσιαστεί αύριο σε επιλεγμένους δημοσιογράφους από όλο τον κόσμο (ο Ηλίας Πέππας ετοιμάζει ήδη τη βαλίτσα του για Λονδίνο) και όπως είχαμε αναφέρει από το τελευταίο μας Enternity Live, η πληροφορία περί της εποχής των πειρατών επιβεβαιώνεται (πανηγυρικά, γκουχου, γκουχου).



Όπως φαίνεται από την αφίσα που διέρρευσε, θα έχουμε ένα εντελώς νέο ήρωα και η κυκλοφορία του τίτλου υπολογίζεται (σύμφωνα με το διαφημιστικό) στις 4 Μαρτίου του 2014. Αν η ημερομηνία επιβεβαιωθεί, αναμένουμε σίγουρα διάθεση και στα συστήματα της όγδοης γενιάς (PlayStation 4 και νέο Xbox, Xbox 720).


Η CD Projekt RED δεν έχει ανακάμψει πλήρως από το λανσάρισμα του Cyberpunk 2077

 
Πρόσθεσε το Enternity.gr στις προτεινόμενες πηγές σου στη Google
Διαβάστε όλα τα νέα του Enternity.gr στο Google News, στο Facebook στο Twitter και στο Instagram και κάντε εγγραφή στο Newsletter
12 ΣΧΟΛΙΑ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ
  • ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ

    Ubisoft

  • ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΕΚΔΟΣΗΣ

    Ubisoft

  • ΔΙΑΝΟΜΗ

    CD Media

  • PEGI

    18+

  • ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
  • Assassin’s Creed IV: Black Flag
    • 18+ pegi 18+
      • 8.6 RATING
        ΧΡΗΣΤΩΝ (103)
      • ΒΑΘΜΟΛΟΓΗΣΕ ΤΟ
    ΕΠΙΣΗΜΟ SITE http://assassinscreed.ubi.com/ FOLLOWERS 1 ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΕ ΤΟ
  • 9

    ENTERNITY SCORE
  • Για να μπορέσετε να προσθέσετε σχόλιο θα πρέπει πρώτα να έχετε κάνει login!

    • https://www.enternity.gr/files/Image/UserAvatars/resized/enternity_50_50.jpg
    • 3000 χαρακτήρες ακόμα
    • SirLvr
    • Τέλεια ιδέα για εποχή των πειρατών!! Προσωπικά μου αρέσει πολύ, και περιμένω πώς και πώς το παιχνίδι!!

    • ZakasGr
    • πιστευω πως σε μια ιαπωνια ή κινα θα ηταν πιο ενδιαφερον σαν χρονολογια και τοποτεθεσια.. ωστοσο ακομα τιποτα δεν ειναι σιγουρο για αυτο.. ποιος ξερει ισως δουμε και τιποτα πιο ασιατικο...

    • PetrifieD-
    • Στα συστήματα 8ης γενιάς δεν περιελαμβάνεται το Wii U; :P

      Πάντως πολύ νωρίς βγάζουν το AC IV. Ελπίζω να βγει καλό και όχι προχειροδουλειά.

    • DrManolo
    • Η αλήθεια είναι ότι τα naval missions στο ACIII ήταν τζετ. Μ' αρέσει πολύ σαν ιδέα, αρκεί να μην περιοριστεί το open world..... και σαν περίοδος της Ιστορίας εκεί το 1700 είναι πολύ ενδιαφέρουσα.

    • korko
    • ενδιαφέρον ιδέα και κατά πολύ προτιμότερη από κάτι βραζιλίες που έλεγαν.στα επιπλέον θετικά ότι θα είναι για τις νέες κονσόλες και ότι δεν θα βγει όπως όλα τα άλλα το ένα πίσω από το άλλο...

    • majorfox
    • Δεν το περιμενα αυτο.Ειμαι περιεργος να δω πως θα ειναι αυτο το Assassins Creed. Ελπιζω να κανουν μια γεματη παρουσιαση με τρειλερ και gameplay και φυσικα λιγα πραγματα για την ιστορια και τον χαρακτηρα.

*