
Η Microsoft δεν έχει τοποθετηθεί ακόμη και οι περισσότερες πληροφορίες τονίζουν ότι η Ε3 του 2012 θα είναι ιδιαίτερα σημαντική.
Ανακοινώθηκε η GTA 6 Ultimate Edition και το preorder bonus!

Ανακοινώθηκε η GTA 6 Ultimate Edition και το preorder bonus!
Νέες φήμες ήρθαν στο φως της δημοσιότητας για το νέο Xbox, όπως αναφέρουν ρεπορτάζ σελίδων του εξωτερικού.
πληθαινουν συνεχως η φημες για νεο xbox ερχεται και το wii u οποταν μια εκτιμηση να κανω 2013 νεες κονσολες παιδες??
Όπως και όλα τα προιόντα της microsoft άλλωστε έχουν φιλοσοφία apple....
μια ζωη στην αντιγραφη η MS
Απλά ROFLCOPTER!
Αρα θα ειναι ακριβο , λευκο και ομορφο . " το οικοσύστημα των Windows .... " ??? Δηλαδη ;
Σαν το playstation τιποτα.....
θα γίνει χαμός στην Ε3 '12 λέμε.Δεν είνα ιτυχαίο που 9 μήνες πρίν πετάγονταi τόσες φήμες για Xbox 720 ή PS4....
ibox
Ξεκίνησε με τα WP η φιλοσοφία προς την Apple... έρχεται και στην κονσόλα! Δεν βλέπω κάτι κακό. Άλλωστε και η ΜΣ κατάλαβε ότι για να φτιάξεις ένα ολοκληρωμένο οικοσύστημα και να δουλεύει όσο το δυνατόν καλύτερα, πρέπει να το έχεις σε μερικά σημεία "κλειστό"!