Αγαπητέ χρήστη, παρατηρήσαμε οτι έχεις ενεργοποιημένο Ad Blocker.
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity

Μόνη έξοδος του Xbox One η HDMI

To Xbox One, η νέα κονσόλα οικιακής ψυχαγωγίας της Microsoft που αποκαλύφθηκε χθες, δε θα υποστηρίζει καμία έξοδο εικόνας πέραν της HDMI. Κάτι τέτοιο ουσιαστικά απορρίπτει κάθε ενδεχόμενο σύνδεσης του Xbox One με παλαιότερου τύπου τηλεοράσεις που μέχρι πρότινος (στα συστήματα της τωρινής γενιάς) χρησιμοποιούνταν μέσω καλωδίων και εισόδων Component.



Υπενθυμίζεται πως σε αυτό το κομμάτι, η Sony έχει ξεκαθαρίσει τα σχέδιά της, προσφέροντας στο PS4 εξόδους HDMI, Analog AV και Digital Output.


Αλλάζει όνομα η COSMOTE TV, αυτό είναι το νέο

 
Πρόσθεσε το Enternity.gr στις προτεινόμενες πηγές σου στη Google
Διαβάστε όλα τα νέα του Enternity.gr στο Google News, στο Facebook στο Twitter και στο Instagram και κάντε εγγραφή στο Newsletter
68 ΣΧΟΛΙΑ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ
  • Για να μπορέσετε να προσθέσετε σχόλιο θα πρέπει πρώτα να έχετε κάνει login!

    • https://www.enternity.gr/files/Image/UserAvatars/resized/enternity_50_50.jpg
    • 3000 χαρακτήρες ακόμα
    • nkav64
    • Όσο περνάει η ώρα τόσο χειροτερεύουν τα νέα για το XboxOne, άντε να δούμε τι άλλο θα διαβάσουμε

    • Roy Park -54-
    • Νομίζω τώρα με όλα αυτά τα fail της η ms έκλεισε τα στοματάκια όσων κράζανε το ps4.....
      HDMI in για ποιον ακριβώς λόγο έχει;;;

    • KopaTzis
    • Καλά γιατί θα έπαιζε κανείς σας New-Gen συστήματα σε Analog AV και Component? Ν΄ταξει, μην τα ισοπεδώνουμε όλα...

    • MARTIN
    • Ελατε παιδια τωρα μην το παρακανουμε απλως να κραξουμε
      για να κραξουμε..τι θελατε να το συνδεεται
      με scart
      ενοειτε οτι σαν καινουργια γενια με τα γραφικα που εχει μονο με
      hdmi ειναι η σωστη συνδεση..
      ολες η τηλεορασης
      10 ετιας εχουν hdmi..
      εγω εχω μια lg πλασμα του 2004 και εχει δυο θυρες hdmi..θα βγαλω... κατι για να βαλω αυτο

    • nkav64
    • Κώστα μου δε νομίζω ότι το όλο θέμα έχει να κάνει με το ποιος είναι hater... Δυστυχώς από χθες έχουμε ακούσει και διαβάσει πολλά τα οποία θα αποθαρρύνουν κάποιον να αγοράσει το XboxOne...

    • Gohan
    • Tο θεμα δεν ειναι το component μιας και λιγο πολυ οσες τηλορασεις εχουν component εχουν και hdmi, αλλα καποιος που εχει ακομη μια παλια συμβατική crt δε θα μπορει να το συνδεσει. Για να λεμε και του στραβου το δικιο αυτες θα ειναι ελαχιστες περιπτωσεις. Δε μπορει ενα tech fan που θα αγορασει one στο launch να ειναι τοσο πισω στο θεμα τηλεοραση. 32αρα με 250-300 ευρω χτυπας ανετα ή ενα συγχρονο σχετικα monitor pc θα κανει μια χαρα τη δουλεια. Απο ολα τα τραγικα που ακουστηκαν αυτο ειναι το πιο ασημαντο!

    • BigDaddy
    • @Roy Park -54- το hdmi in ειναι για να υποδεχτει προφανως με το ξεζουμισμα του καθε κακομοιρη τη τσεπη το νεο ψηφιακο δεκτη του XBOX ΟΝΕ.
      Τυφλα να χει η DIGEA. μπρικια κολαμε τωρα? Μ$ Λεμε


      http://www.youtube.com/watch?v=OaeaUuftupc

      καιιι ...οσοι πιαστουν στο υπνο
      και μετα ξεφραγκιαστουν και το καταλαβουν αργα θα λενε...

      http://www.youtube.com/watch?v=LJQ_3roUs8E

    • KopaTzis
    • Το ότι θα έχει μόνο HDMI δεν αποθαρρύνει κανέναν. Προφανώς και θα είχε μόνο HDMI. Εδώ εγώ συνδέω το 360 με Component στην οθόνη του δωματίου και πονάνε τα μάτια μου. Πόσο μάλιστα όταν μιλάμε για next-gen συστήματα. Come on, μην τα ισοπεδώσουμε όλα τώρα. Είναι foul σε τόσα πολλά, μην ακούω όμως κράξιμο επειδή θα έχει μόνο HDMI. Δε νομίζω να υπάρχει κάποιος που δεν έχει τηλεόραση με HDMI, ακόμα και αν δεν είναι Full HD.

      Και αν δεν έχει, τι την θέλει την next-gen κονσόλα?? Aς πάρει κανένα Wii Mini.

    • Warrior21
    • Λογικο νομιζω.Μιλαμε για μια κονσολα που θα κρατησει για 5+ χρονια.Αν και σε 5 χρονια δεν εχουμε τουλαχιστον 1 HDTV στο σπιτι μας τοτε ειμαστε πολυ πισω.Δεν νομιζω να μην εχει κανεις κινητο χωρις touch screen σε αυτη την εποχη παρολο που η τεχνολογια ειναι ακομα νεα.

    • BlueL
    • Κινητο χώρις touch screen έχουν πολλοί... Άσχετο βέβαια. Νομίζω απο τις άλλες ανακοινώσεις για το νέο xbox, αυτή εδώ είναι που με ενοχλεί λιγότερο

    • sheik
    • Αυτο ειναι ασημαντο, οντως. Ομως μερικοι μη ξεχνατε/μπερδευεστε μεταξυ COMPONENT και COMPOSITE. Το component ειναι εναλλακτικο HDMI, κι αυτο μπορει να δωσει αναλυση μεχρι 1080p, δεν ειναι αποκλειστικο προνομιο του hdmi.

    • alexis13
    • Θα συμφωνήσω πως το θέμα δεν είναι ότι δεν έχουμε τηλεοράσεις με hdmi και γιαυτό το λόγο έχουμε θέμα με το one. Όπως είπε και ένας φίλος αυτό είναι το λιγότερο. Τη λογική της ms σχολιάζουμε. Και η sony next-gen σύστημα θα βγάλει αλλά δίνει τη ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΑ σε όσους αγοράσουν το ps4 να το συνδέσουν και σε άλλες θύρες εκτός από hdmi πράγμα που η ms δεν το κάνει. That's all :)

    • The White Prince
    • KopaTzi να σου πω μόνο πως για να γράψω video review χρησιμοποιώ component γιατί αυτό υποστηρίζεται ορθώς από το recorder που έχω. Δλδ θα αναγκαστώ να αγοράσω νέο recorder? Πρέπει όλοι να παραδεχτούμε πως το να υπάρχει απλά και μόνο η επιλογή είναι κάτι σημαντικό. Και, σίγουρα, δεν έχουν όλοι next gen τηλεόραση...

    • KopaTzis
    • Το HDMI δε θεωρείται προνόμιο των next-Gen TV... Υπάρχει σε όλες τις τηλεοράσεις που κυκλοφορούν τα τελευταία χρόνια, οι τιμές των οποίων κυμαίνονται από 130 μέχρι και 3000 ευρώ. Πιστεύω πως δεν υπάρχει ΚΑΝΕΝΑΣ λόγος να αγοράσει κάποιος Xbox One και PS4 αν δε διαθέτει τηλεόραση με HDMI. Όπως είπα και πιο πάνω, ας πάρει ένα Wii Mini να κάνει τη δουλειά του. Και γω το ίδιο recorder με σένα χρησιμοποιώ. Σε τέτοιες περιπτώσεις μπορείς να κάνεις τη δουλειά σου με ένα από switch ή ένα Converter. Μη γκρινιάζουμε με το παραμικρό…

      Και @alexis13 να μου το θυμηθείς πως σε 2 χρόνια το PS4 “Slim” ή όπως θα λέγεται θα έχει και αυτό μόνο HDMI…

    • Deathracer2009
    • Δηλαδη στο χωριο μου που εχω απλες τηλεορασεις δεν θα μπορω να παιξω; Και πες οτι οκ για καμια εβδομαδα αντεχω χωρις κονσολα (διοτι οπως ειναι λογικο εκει γιοκ ιντερνετ) αν μεινωω κανα μηνα τοτε τι γινεται; xD

      Τραγικα πραγματα MS. Ξ Υ Π Ν Α..............

    • Spahar
    • Όντως μικρής σημασίας αυτό. Καλώς ή κακώς πρέπει και οι καταναλωτές να συμβαδίζουν με την τεχνολογία. Δεν γίνεται να θες να σκάσεις 500 ευρώ κονσόλα και να μην έχεις την ανάλογη τηλεόραση, πως να το κάνουμε τώρα. Ποιος θα παίζει 1080p παιχνίδια σε CRT 15ετίας;

    • HarlemShake
    • Επειδή στην Ελλάδα είμαστε καμιά δεκαριά χρόνια πίσω τεχνολογικά, δεν πάει να πει οτι θα πρέπει όλες οι εταιρίες να συμβαδίζουν με μας...οι hdmi υπάρχουν εδώ και 6 χρόνια στην ελλάδα (hd ready 720p)...να φανταστώ οτι κάποιοι από αυτούς που λένε "θα μας υποχρεώσουν να πάρουμε hdtv" έχουν κανα smartphone των 500 και ευρώ χωρίς κάρτα...Ε μην τα θέλουμε όλα..

      Όσο για τα video review, να φανταστώ οτι τα παιχνίδια τα παίρνετε τσάμπα για review?..Με λίγα φτωχά μαθηματικά ,με 3 παιχνίδια γλιτώνεις 180 ευρώ..μια hdmi capture card καλή κάνει περίπου 150 ευρώ (Hauppauge πχ). Άρα το μόνο που θέλουμε εδώ πέρα είναι τσαμπαρία ΟΛΕ..ε ήμαρτον...

      H ΜS χτες έκανε κάποια τραγικά λάθη..Ωστόσο πολλά πράγματα τα κράζει ο κόσμος απλά για να τα κράζει...

      2 faoul έκανε και μεγάλα .Όχι backwards compatibility...Και content locked to account...Αν και το δεύτερο πιστεύω θα το αφαιρέσει γιατί αυτό ήταν ένας από τους λόγους που το vita πάτωσε σχετικά με αυτό που περίμενε η Sony..Στα υπόλοιπα κράζετε απλά για να κράζετε

      Υ.Γ. Παίρνουμε αυτά που αξίζουμε σαν gaming community πιστεύω, και το έχουμε αποδείξει πάρα πολλές φορές

    • spiros_rom
    • Υπάρχουν πολύ τρόποι μην κάνετε έτσι! Άμα η τηλεόραση σας δεν έχει HDMI υπάρχουν στο εμπόριο πολλά περιφερειακά για να κάνετε την δουλειά σας.

    • The White Prince
    • Αυτό είναι το θέμα, ότι δεν επιτρέπεται να... "γκρινιάξουμε", αυτό είναι το λάθος.

      φίλε HarlemShake αυτό που αναφέρεις σηκώνει μεγάλη κουβέντα. Υπάρχουν games που έρχονται και είναι κώδικες και δεν μπορούμε να τα κρατήσουμε συν ότι είναι καθαρά θέμα εταιρείας αν θα κρατήσουμε το game ή όχι. Επιπλέον, όσοι δε δουλεύουμε από πού θα βγάλουμε αυτά τα εύκολα 180 ευρώ που προέκυψαν;

      Δεν είναι όλα τόσο απλά όσο φαίνονται.

    • nkav64
    • @Deathracer2009, το δίλημα είναι πολύ απλό ή XboxNext ή διακοπές, διαλέγεις και παίρνεις. Όχι και η πίτα ολόκληρη και ο σκύλος χορτάτος... :-Ρ

      @HarlemShake...μεγάλη αλήθεια αυτό που είπες...πράγματι εφόσον έχουμε αφήσει τις πολυεθνικές να καθοδηγούν τη βιομηχανία του gaming, ως gaming community παίρνουμε αυτά που αξίζουμε και δυστυχώς δεν πρόκειται να αλλάξει η κατάσταση.

    • HarlemShake
    • Μόνο η Nintendo ζητά πολλές φορές τα παιχνίδια για review πίσω...καμία...ΚΑΜΙΑ άλλη...δεν κατέβηκα τώρα από τα δέντρα για να μπω στον χώρο του gaming (είτε γύρω γύρω από αυτόν, είτε και μέσα). Επιλέγεις να κάνεις μια δουλειά η οποία δεν σου στοιχίζει ΤΙΠΟΤΑ άλλο εκτός από χρόνο..Είσαι gamer απολαμβάνοντας αρκετά παιχνίδια τσάμπα (και καλά κάνεις) αυτό σημαίνει οτι έχει γλιτώσει μάνι μάνι ένα αρκετά σεβαστό ποσό...Άρα αυτό που μου λές είναι πως ότι περιστρέφεται γύρω από την ασχολία σου το θες τσάμπα...Ε εντάξει δεν μπορώ να σχολιάσω κάτι άλλο..

    • alexis13
    • @KopaTzis ίσως να είναι έτσι και σε 2 χρόνια και η sony ακολουθήσει την ίδια τακτική αλλά προς το παρόν στο παιχνίδι των εντυπώσεων η ms έχει μείνει πίσω. Και ξαναλέω και το τονίζω πιστεύω πως οι περισσότεροι έχουμε τηλεόραση με hdmi(εγώ προσωπικά έχω) αλλά το θέμα είναι το τι επιλογές δίνει η κάθε εταιρία στους καταναλωτές και ενώ η sony φαίνεται πως δίνει και άλλες "λύσεις" στους καταναλωτές, η microsoft δεν το κάνει. Αυτό σχολιάζω απλά και ότι οι εντυπώσεις από το xbox one είναι αρνητικές όταν σε 4-5 μήνες θα βγει η επόμενη next-gen κονσόλα.

    • HarlemShake
    • Χίλια σορυ από τους mods για το double post...

      Το community δεν γκρίνιαξε ποτέ για DLC, PDLC, on disc DLC, DLC με ρούχαλάκια, κουρεματάκια, online pass , DLC με 2 πίστες, DLC με μια πίστα....Κλπ κλπ κλπ..Και όταν λέω δεν γκρινιάξαμε εννοώ οτι για παράδειγμα το Fifa με το ΑΙΣΧΡΟ online pass (και κάθε άλλο παιχνίδι με αυτό το πράγμα) έκανε τρελές πωλήσεις μέχρι και τον Φλεβάρη που κανονικά αυτό και όλοι οι ομοίοι του έπρεπε να φάνε φόλα μέχρι τον πάτο...και γκρινιάζουμε τώρα για το HDMI, που αν έξω πεις component θα γελάει ο κόσμος...

      Αυτό δεν είναι κριτική..είναι μίρλα...end of story

    • KopaTzis
    • @HarlemShake μην πας μακριά.... DLC Call of Duty. Παρ' όλα αυτά το κάθε DLC ξεπερνούσε σε πωλήσεις το προηγούμενο. Συμφωνώ απόλυτα στο ποστ σου.

      Και ακόμα κάθονται και γκρινιάζουν για το HDMI... Μίρλα, ακριβώς.

    • Κοτόψειρα
    • 0τι θα φτάναμε να λέγαμε ότι "έλα μωρέ 180 ευρώ εύκολα τα μαζεύεις" δεν το περίμενα . κι αυτό για να βλέπουμε εμείς οι χρήστες video review.

      einai δυσκολοι καιροί καταλάβετέ το, βλεπετε η ms επικρντρώνεται στην αμερική, δε φαίνεται για την ώρα να την απασχολεί κάτι άλλο και όσο περνούν τα χρόνια τόσο δυσκολότερα γίνονται τα πράγματα για εμάς τους gamers. dlc, region locked, user locked, hdmi only κλπ όλα αυτά θα μας ξεσηκώσουν και καλά κάνουμε να γκρινιάζουμε και να κράζουμε. Ξεχνάτε με το wii u τί είχε γίνει και μερικοί που κατακρίνουν τώρα αυτούς που κράζουν, έκραζαν για το wii u

      εμείς απλά ευχαριστούμε κάθε ελληνικό μέσο που αφιερώνει το χρόνο του για να μας ενημερώνει και εννοείται δεν απαιτούμαι να χρεωθείτε περαιτερω για την ενημέρωση μας

      :*

    • LIONHEART
    • κανονικά έπρεπε να έχει .....Ενταξει μπορει πια ακομα και οι ποιο απλές τηλεοράσεις να εχουν hdmi αλλα δεν σημαινει οτι τηλεοράσεις crt δεν ειναι σε πολλα σπιτια ακομα σαν δευτερη .....

    • HarlemShake
    • Έτσιιιιι..Επιλεκτική ανάγνωση ενός σχολίου, πρόταση σε εισαγωγικά που δεν ειπώθηκε από κανέναν, και φυσικά μην κατανόηση της συζήτησης....Εγώ απλά είπα οτι δεν μπορεί να κράζει κάποιος για τα λεφτά μιας capture card όταν το χόμπυ του το μετέτρεψε σε ασχολία (και καλά έκανε και μακάρι να φτάσει ακόμα πιο ψηλά το gaming journalism στην ελλάδα), απολύτως τσάμπα...ΤΣΑΜΠΑ...αυτό....να κράξει κάποιος που ανεβάζει video στο youtube που τα αγοράζει όλα τα παιχνίδια κανονικά, άντε τρώγεται..τέσπα δεν ασχολούμαι άλλο με το θέμα..

      πάω να δώ ποιό από όλα τα day 1 dlc θα αγοράσω στα next gen games

    • Jim P
    • Εδώ μέχιρ και η γιαγιά μου έχει LCD, ποιος με τα λογικά του θα αγοράσει NExt Gen κονσόλα για να τη συνδέσει αναλογικά με Scart Και Composite...

      Ε μη τρελαθούμε εντελώς.

    • nfs_maniac
    • @HarlemShake, το σκεπτικό "σας στέλνουν τζάμπα παιχνίδια, και γκρινιάζετε" είναι λίγο φαουλ... Όταν εργάζεσαι σε ενα gaming site τα reviews-previews τρέχουν, και οι ημερομηνίες σε πιέζουν, πίστεψε με το gaming δε νομίζω οτι το αντιμετωπίζεις μόνο ως ευχαρίστηση, με την ίδια χαλαρότητα που το κάνεις εσύ απο τον καναπέ σου...
      Όπως επίσης άκυρο θεωρώ το "έχεις γλιτώσει μάνι μάνι ένα αρκετά σεβαστό ποσό"...και ποιός σου είπε βρε αδερφέ οτι το οποιδήποτε παιχνίδι που στέλνει η εκάστοτε εταιρία, θα αποτελούσε μελλοντική σου αγορά, ώστε να θεωρείς οτι γλίτωσες κάποια χρήματα? Δηλαδή εσένα αν σου στείλει η πχ η Ninty το "Barbie: The Game", θα θεωρείς τον εαυτό σου τυχερό που γλίτωσες τα 40-50 ευρώ?

      Τώρα για τα 180 ευρώ δεν θα σχολιάσω....Εαν ξέρεις κανα δέντρο που αντί για νεράτζια βγάζει 50άρικα, σε παρακαλώ στείλε μου με pm...

    • Chased
    • @ KopaTzis

      "Δε νομίζω να υπάρχει κάποιος που δεν έχει τηλεόραση με HDMI, ακόμα και αν δεν είναι Full HD.

      Και αν δεν έχει, τι την θέλει την next-gen κονσόλα?? Aς πάρει κανένα Wii Mini."

      Implying that you can't see the difference in graphics between a PS3/PS4/XBOX360/XBOX1/WiiU-Wii/PS2/XBOX on your SDTV...

    • Spahar
    • Το θέμα του capture και του video review είναι η μία περίπτωση στο εκατομμύριο. Τώρα η περαιτέρω ανάλυση πιστεύω δεν χρειάζεται, όπως πιστεύω ότι και ο HarlemShake δεν θέλει να μειώσει/προσβάλει κανέναν και αυτό που λέει έχει μία λογική βάση.

      Είναι λογικό και κατανοητό ότι προφανώς θα υπάρχουν και άτομα που για τον χ, ψ λόγο θα "πληγούν" από αυτή την κίνηση, Αυτά τα άτομα όμως ρεαλιστικά αποτελούν ένα απειροελάχιστο ποσοστό. Για μένα προσωπικά είναι σεβαστό μια εταιρεία, στην προσπάθεια της να κόψει κόστη, να πετάξει ότι θεωρεί περιττό. Το component καλώδιο εν έτη 2013 είναι περιττό, κακά τα ψέματα.

      Άσχετο, αλλά όσο αφορά το capture να υπενθυμίσω ότι πλέον θα γίνεται μέσω των νέων συστημάτων, χωρίς την ανάγκη για recorders κτλ. Μπορεί να έχει κάποιους περιορισμούς μεν (διάρκεια πχ), αλλά η δυνατότητα θα υπάρχει και ίσως με καλύτερο ποιοτικό αποτέλεσμα.

    • Dimcar
    • @harlemshake (και όλους τους άλλους) για να μάθετε και κάτι, που φωνάζετε για το recorder.... ότι έχει blu ray και HDMI έχει και HDCP... τι σημαίνει αυτό???? ΑΠΛΑ ΔΕ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΓΡΑΨΕΙΣ VIDEO ΑΠΟ ΕΚΕΙ!!!! και γι αυτό χρησιμοποιούμε component στο PS3, επειδή έχει HDCP!!!
      ΑΡΑ, το XBOX One δε θα μπορεί να χρησιμοποιηθεί από εμάς για να έχετε VIDEO REVIEWS από τα παιχνίδια του.... αυτό και μόνο εμένα που αρκεί για να παίζω ΟΛΑ ΤΑ 3rd party στο PS4

    • PetrifieD-
    • Και για να προσθέσω σε white prince, nfs_maniac και dimcar, αμα είναι να καταντήσουμε να πληρώνουμε για να δουλεύουμε και όχι να πληρωνόμαστε τότε τι να πω; το χάσαμε το παιχνίδι. Είναι δυνατών να θέλεις να διαφημίσεις ως gaming site την ΜS και να πρέπει να πληρώσεις και απο πάνω; Και δεν είναι μόνο αυτό το site, είναι πολλά. Όσο για το Share δεν νομίζω ότι θα μπορείς να κάνεις ότι και σε ένα video review. Kαι τέλος πάντων δεν είναι πρακτικό για πολλούς να σου δίνει μόνο μία επιλογή.

    • Dimcar
    • αμφιβάλω αν θα έχουμε πρόσβαση στο δίσκο του XBOX ONE.. εδώ έβαλαν proprietary δίσκο μέσα για να μην έχουμε φυσική πρόσβαση... πέρα απο το θέμα που έχουμε σαν επαγγελματίες του χώρου, θεωρητικά δεν είναι πολύ μεγάλο το θέμα την ύπαρξης μόνο HDMI εξόδου... όμως, για παράδειγμα παίρνεις το XBOX One στο εξοχικό να περάσεις 10-15 μέρες για διακοπές και να παίζεις και κανα παιχνιδάκι μαζί... το πιθανότερο είναι να έχεις παλια TV στο εξοχικό οπότε δε παίζει να παίξεις, ακόμα και αν παρακάμψεις την έλλειψη Internet στο εξοχικό κάνοντας μια φορά τη μέρα tether το κινητό σου και να το χρησιμοποιήσεις για 2-3 λεπτά σαν WiFi modem

    • HarlemShake
    • Θέλετε τώρα σοβαρα να μου πειτε ολοι εσεις οι ειδημονες,οτι την εποχη του streaming, την εποχη της ανθισης των gameplay videos, μοα εταιρια σαν τη ms και τθν καθε ms, δεν θα εχει φροντισει για το capturing,εκφραζοντας μαλιστα αποψεις για κατι που ακομα ειναι πολυ λιγα γνωστα...ευγε...για αυτο καποτε αποχωρησα και γω απο τον χωρο..γι αυτο ειπα οτι δεν κατεβηκα τωρα απο τα δεντρα του gaming....τι να πω...αυτες ειναι αντικειμενικες αποψεις των fanboys και τιποτα παραπανω

    • tycoonmaster
    • Η HDMI σύνδεση είναι ό,τι καλύτερο υπάρχει, αλλά δε θα υποχρεώσουμε και τον καθένα να σκάσει άλλα πόσα ευρώ για καινούρια τηλεόραση! Οι τακτικές αυτές του μάρκετινγκ έχουν κανταντήσει αηδία!

    • Sephiroth
    • Παιδιά έχουμε γυρίσει την κουβέντα σε λάθος δρόμο, αν και το game capturing δεν είναι απαραίτητα μόνο "πρόβλημα" για όσους ασχολούνται επαγγελματικά με το θέμα. Ακόμη και για χομπίστες είναι κακό. Όπως και να 'χει, εγώ θα σταθώ αλλού.

      Εμένα, αυτό που με προβληματίζει είναι πως η κίνηση αυτή ΔΕΝ έγινε γιατί δεν είχαν επιλογή για την απεικόνιση. Είναι για να βάλουν ακόμη περισσότερους περιορισμούς στο χρήστη.

      HarlemShake, σε παρακαλώ πρόσεξε λίγο τον τρόπο σου, αν είσαι πρώην συνάδελφος, τουλάχιστον γνωρίζεις κάποιες καταστάσεις. Αν θέλεις να μας συστηθείς κίολας, θα βοηθούσε ιδιαίτερα την κουβέντα...

    • nfs_maniac
    • @HarlemShake, πραγματικά το "ήμουν στον χώρο, μπλα..μπλα...", έχει κουράσει...Οκ, το καταλάβαμε, δεν είναι ανάγκη κάθε 5 λέξεις να αμς το αναφέρεις...Εμένα προσωπικά αυτό δε μου λέει τίποτα, δε σου δίνει προβάδισμα στις απόψεις των άλλων...

    • diver_gr
    • Ρε παιδιά ειλικρινά έλεος...... αν είναι δυνατόν 3 σελίδες για το γεγονός ότι δεν έχει Scart....... Μην τρελαθούμε , ακόμα και η γιαγιά μου στο σπίτι της 87 χρονών γυναικά έχει LCD .Πραγματικά χωρίς υπερβολές εγώ προσωπικά δεν γνωρίζω κάποιον ο οποίος έχει ακόμα CRT τηλεόραση .

      Ναι συμφωνώ ότι η παρουσίαση απευθυνόταν κατά 90% στην Αμερικάνικη αγορά .Ναι δεν δείξανε games . Ναι η μη συμβατότητα προς τα πίσω είναι fail αλλά δεν είναι και η μόνη εταιρεία που το κάνει αυτό . Ναι δεν δείξανε Games και αυτό για μένα είναι το μεγαλύτερο fail της χθεσινής παρουσίασης αλλά όχι και να κάνουμε θέμα το γεγονός ότι δεν έχει SCART .

      Μερική εδώ μέσα κράζουν απλά για να κράζουν.....................

    • T_K_L_L_LUIGI
    • Εγώ προσωπικά στο σπίτι μου έχω μόνο crt μιας και μέχρι τώρα δεν έχουν χαλάσει,οπότε δεν υπάρχει λόγος να ακολουθώ την μόδα της τεχνολογίας.Αν υπάρξει ανάγκη να πάρω τηλεόραση θα πάρω αλλιώς δύσκολα και είναι ένας σοβαρός λόγος που δεν έχω πάρει κονσόλα,ps3,xbox κτλ...

    • raiden5
    • Το θεμα δεν ειναι κατα ποσο θα χρειαστουμε scart i component την σημερινή εποχη, το θεμα ειναι οτι η microsoft δεν σεβεται τον καταναλωτη, βαζει καποιους περιορισμους χωρις λογο κ αιτια!

      Τελος παντων, αν κ φαν του xbox σε αυτη την γενια, μαλλον θα μετακομισω στο αντιπαλο στρατοπεδο της sony!

    • Sisyphus
    • Ντροπή σε όλους εσάς που θέλετε να λέγεστε gamers ή hardcore gamers ή γκατζετάκιες τέλος πάντων και έχετε ακόμα κινητά τηλέφωνα με κουμπιά, τηλεοράσεις crt αλλά και εξοχικό σπίτι ή σπίτι στο χωριό χωρίς ιντερνετ ή ακόμα,ακόμα τηλέφωνο(κάφροι, εσείς με τα σπίτια στα χωριά καταστρέψατε τον κρατικό προϋπολογισμό). Ήρθε η ms και η κάθε ms(του εκάστοτε κλάδου) να σας διδάξει σεβασμό αλλά και πως πρέπει να δουλεύουν τα πράματα για να ζούμε όλοι με ηρεμία,τάξη και ασφάλεια που έλεγε και μια ψυχή με μουστάκι πριν κάμποσα χρόνια...
      Υ.Γ Να υποθέσω σύμφωνα με μερικούς, "εμείς" που έχουμε κινητά με κουμπιά των 65Ε(χα... το κινητό μου θα στοιχίζει λιγότερο από τα παιχνίδια του καινούριου xbox, εξέλιξη) αλλά και τηλεοράσεις crt 21" δε μπορούμε να θεωρηθούμε "next-gen gamers". Δε πειράζει μένουμε λίγο πίσω στο χρόνο αλλά δε θα υποστούμε τη "σημερινή" κοροϊδία...

    • diokaz
    • χωρις να διαβάσω τι λέτε οι παραπάνω.. αν δεν έχεις τηλεόραση καλη τι να κάνεις τις νέες κονσόλες? πάρε κανa 3ds

    • gamelover
    • με βασικο εμπνευστη τον @ασιμοδρακο εχω να αφιερωσω ενα ασμα μιας σπουδαιας τραγουδοποιου...ισως οπως λεγεται και της απολυτης ελληνιδας σταρ στην ελλαδα προς το xbox one: στη πυρα στη πυρα στη πυρα! με τις ξενερωτες! (κονσολες εννοειται) τροοοολλλ!!!

    • vonzuchter
    • @kopatzis ειχα για 6 χρονια το παλιο χβοχ 360 με component. μετα το RROD πηρα το μαυρο xbox 360 και εχω HDMI. Δεν εχει ΑΠΟΛΥΤΩΣ καμια οπτικη διαφορα για εμενα το ενα με το αλλο. Σε βρισκω υπερβολικο οτι πονανε τα ματια σου με το component

    • Shepard
    • Προσωπικα ΠΟΛΥ ΚΑΛΑ ΚΑΝΕΙ και εχει ΜΟΝΟ HDMI! Ε οχι και 1080p μεσω αναλογικου!!
      Δεν καταλαβαινω γιατι κραζετε καποιοι... μια ζωη θα πρεπει να υποστηριζει συστηματα και τεχνολογιες του '80;;

      Μπραβο στην MS για αυτη την κινηση. Πολλα μπραβο! Οσοι δεν εχουν HDMI τηλεορασεις ή προτζεκτορες, υπαρχουν και αλλου πορτοκαλιες! Αλλα οχι να λεμε για HD Gaming και να κραζετε τετοιες αποφασεις... ΗΜΑΡΤΟΝ!

      Α, για να μην το ξεχασω, διοτι το διαβασα και αυτο, η ΜΣ δεν υποχρεωνει κανεναν να παρει τηλεοραση για να παιξει με την κονσολα της. Απλα μην την παρετε. Εναλλακτικες υπαρχουν νομιζω για να ειναι ΟΛΟΙ ησυχοι και αγαπημενοι. :)

    • Death
    • Καλημερα σε ολους,ειμαι καινουργιος στο συγκεκριμενο site.Χωρις να θελω να θιξω καποιον και κατανοωντας οτι οικονομικα τα πραγματα στην ελλαδα ειναι δυσκολα θεωρω μεγαλο φαουλ να κατηγορουμε το καινουργιο xbox επειδη δεν θα εχει εξοδους Component...Δεν μπορουμε να θελουμε να αγορασουμε τις next-gen κονσολες και να θελουμε να τις συνδεσουμε στις τηλεορασεις του προηγουμενου αιωνα!!!Η κινηση αυτη της MS ειναι πολυ σωστη και κακως ορισμενοι γκρινιαζετε απλα για να γκρινιαξετε, αλλωστε οποιου του κακοφαινεται υπαρχουν και αλλου πορτοκαλιες ;)
      Εντελως φιλικα αυτα που λεω και ελπιζω να μην εθιξα καποιον,αν το εκανα ζητω συγνωμη.Συγχαρητηρια παιδια για το site σας,κανετε πολυ καλη δουλεια και σας ευχαριστω που μας ενημερωνετε για οτι νεο κυκλοφορει...Και παλι ΚΑΛΗΜΕΡΑ σε ολους!!!

    • greenkiller.13
    • παιδες εχω στο PS3 εχω scart και οχι hdmi και θα ηθελα να ρωτησω υπαρχει μεγαλη διαφορα μεταξυ τους?και αν ναι σε τι ακριβως στα γραφικα?Pls μια απαντηση :)

    • HumanNervouS
    • Δεν μπορώ να καταλάβω πραγματικά το σκεπτικό στο να κατακρίνουν κάποιοι κάποιες κινήσεις όπως π.χ στο να βρίσκετε συνεχώς μια συσκευή συνδεδεμένη στο ίντερνετ ή όπως αναφέρετε τώρα για την θήρα HDMI. Υπάρχει άνθρωπος που να μην έχει New gen TV για παράδειγμα.Και πρέπει να καταλάβετε κάτι,κυρίως όσοι ζείτε σε μια χώρα όπως η Ελλάδα, οι εταιρείες τεχνολογίας γενικά και συμπεριλαμβανομένου του Gaming δεν βαδίζουν σύμφωνα με το ανύπαρκτο τεχνολογικά επίπεδο της χώρας μας ( ή κάποιων άλλων ) αλλά πρώτα φυσικά με τις ποιο εξελιγμένες.Τα Smartphone στην Αμερική π.χ και κάθε είδους συσκευή που υποστηρίζει ίντερνετ είναι ΣΥΝΕΧΩΣ συνδεμένη στο ίντερνετ διότι προσφέρουν ΑΠΕΡΙΌΡΙΣΤΟ ΊΝΤΕΡΝΕΤ σε κάθε πακέτο.Έτσι καθιστά κάθε smartphone άχρηστο/ες τις όποιες επιλογές έχει που αφορούν σύνδεση στο ίντερνετ στην Ελλάδα διότι κάτι τέτοιο δεν συμβαίνει. Εν κατακλείδι κάποιες κινήσεις που ακολουθούν οι εταιρείες είναι απλά κοινής λογικής όμως δυστυχώς μετατρέπονται αρνητικές για όσους δεν βαδίζουν σε αυτή!

*