
Μάλιστα, εκπρόσωποί της σημείωσαν πως το νέο Resident Evil θα είναι εντελώς διαφορετικό από το πέμπτο μέρος της σειράς. Υπομονή…
Η CD Projekt RED δεν έχει ανακάμψει πλήρως από το λανσάρισμα του Cyberpunk 2077

Η CD Projekt RED δεν έχει ανακάμψει πλήρως από το λανσάρισμα του Cyberpunk 2077
ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ
ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΕΚΔΟΣΗΣ
ΔΙΑΝΟΜΗ
PEGI
Ξένη ιστοσελίδα σημειώνει πως εντόπισε το Resident Evil 6 σε βιογραφικό ηθοποιού που θα χαρίσει τη φωνή του σε ήρωα του νέου μέρους για τη γνωστή σειρά.
Ανάσταση ??
Η μάλλον νεκρανάσταση
Από horror έγινε action,από action τι θα γίνει?Δράμα? Κωμωδία?
Κρίμας...
@Mithrantir Μάλλον κάτι σε RPG βλέπω!!! ;-)
Καθόλου κακή ιδέα,μιας και original Resi δε μας βλέπω να ξαναβλέπουμε.
:))
Μέσα στην New York City να το βάλουνε. Αχανές εκτάσεις, Νοσοκομεία, Νεκτοτομεία, Central Park, ατμόσφαιρα, υπόγεια, λιμάνια. Τα πάντα. Να ψάχνεις για όπλα & οχι ετοιματζίδικα πράγματα. Τα υπόγεια της New York αχανής εργαστήρια.