Ύστερα και από τις δηλώσεις του Chris Evenden της Nvdia, σε μία συγκέντρωση μεταξύ των επενδυτών της εταιρείας, η πιθανότητα να δούμε το Grand Theft Auto 5 και στους προσωπικούς υπολογιστές ολοένα και αυξάνεται. «Η αγορά των PCs εξελίσσεται όπως επίσης και οι φορητοί υπολογιστές, αλλά και τα tablets. Ωστόσο, οι πωλήσεις των PCs σε σχέση με τα οικιακά συστήματα ψυχαγωγίας συνεχίζουν να αυξάνονται. Η διαφορά αντανακλά στο πώς οι καταναλωτές χρησιμοποιούν αυτές τις διαφορετικές κατηγορίες των PCs. Πολλοί καταναλωτές αναζητούν το PC για γενική χρήση, για browsing, email, social media αλλά και αναπαραγωγή videos. Αλλά πολλά από αυτά μπορούν να εξυπηρετηθούν καλύτερα από ένα tablet. Αντίθετα, οι PC gamers ετοιμάζουν τα συστήματά τους για μία ισχυρή λίστα παιχνιδιών που έρχονται αυτό το φθινόπωρο, συμπεριλαμβανομένων επιτυχημένων σειρών, όπως το Call of Duty: Ghosts, το Grand Theft Auto 5 και το Assassin’s Creed 4», ήταν τα λόγια του Chris Evenden.

Το μεγαλύτερο μέρος της ομιλίας ήταν αφιερωμένο στο PC και ίσως να μην ήταν τυχαία η αναφορά του Evenden στα εν λόγω παιχνίδια. Να υπενθυμίσουμε επίσης ότι πρόσφατα η Rockstar δημοσίευσε αγγελία, μέσα από την οποία αναζητά προσωπικό για να φέρει τους τίτλους -συμπεριλαμβάνεται και το GTA 5- της εταιρείας στους προσωπικούς υπολογιστές.
Ανακοινώθηκε η GTA 6 Ultimate Edition και το preorder bonus!
Aμήν και πότε!!!
Ευχάριστο νέο - ας βγει και για PC έστω και καθυστερημένα (όπως άλλωστε έγινε και με προηγούμενα παιχνίδια της συγκεκριμένης σειράς)! Πιστεύω ότι θα ήταν λάθος της Rockstar να μην "ικανοποιήσει" και εμάς τους PC gamers.
Γιατι καπου βαθια μεσα μου ηξερα οτι θα γινει αυτο. Οπως, λεει και ο razor_blade27 ας κυκλοφορησει εστω και καθυστερημενα. Αναμενουμε ανακοινωσεις απο την Gamescom.
Δεν υπήρχε περίπτωση να μη βγεί και στους υπολογιστές. Απλά δε μας έχουν ανακοινώσει το πότε. Κάποια στιγμή θα το κάνουν κι αυτό.
Καλά ναι δεδομένο είναι το ότι θα βγεί και για υπολογιστές. Απλά θα αργήσει περισσότερο για τους ίδιους λόγους που αργεί πάντα και το Assassin's creed. Απλά δεν το ανακοινώνουν προς το παρόν για να το προπαραγγείλουμε για κονσόλες.