
Στη συνέχεια έδωσε μερικές λεπτομέρειες όσον αφορά το motion capturing: «Αυτή είναι η μεγαλύτερη πρόκληση για το στούντιο, το μεγαλύτερο πράγμα με τα FPSs είναι η καταγραφή της κίνησης ή motion capturing. Ένα από τα μεγάλα πράγματα στο Half-Life 2 είναι ότι όλοι οι χαρακτήρες που θα συναντήσετε σας κοιτάζουν όταν μιλούν, χωρίς να έχει σημασία που στέκεστε ή που θα πάτε. Με το mo-cap δεν μπορείτε να το κάνετε αυτό, τουλάχιστον όχι ακόμα. Μόλις κινηματογραφηθεί ο ηθοποιός, όλες οι κινήσεις του περνάνε στον χαρακτήρα. Αυτό λειτουργεί άψογα στις ταινίες, αν όμως θέλεις να κάνεις κάτι διαδραστικό δεν είναι το ίδιο με το mo-cap. Έτσι πρέπει να βρεθεί μία λύση για αυτό», τόνισε ο Lowrie.

Κλείνοντας ανέφερε ότι «η Valve αυτή τη περίοδο ασχολείται με διάφορα projects που έχουν κυκλοφορήσει ήδη, ενώ συνεχίζουν να υποστηρίζουν και το Steam. Δεν μπορώ να γνωρίζω τα επιχειρηματικά τους πλάνα. Αλλά είχα μια συζήτηση πρόσφατα με μερικούς ιθύνοντες της εταιρείας και σκέφτηκα να τα μοιραστώ μαζί σας». συμπλήρωσε. Ωστόσο η ιστοσελίδα Kotaku προσθέτει ότι, ενώ η ανάρτηση είναι από το 2011, τα σχόλια του Lowrie φαίνονται να είναι από τις 14 Αυγούστου και μετά. Λέτε να ζήτησε η Valve από τον Lowrie να teasάρει τον εν λόγω τίτλο ή απλά να θεωρήσουμε ότι πρόκειται για καθυστερημένη ανταπόκριση στα comments των fans;
Η CD Projekt RED δεν έχει ανακάμψει πλήρως από το λανσάρισμα του Cyberpunk 2077



ΑΜΗΝ!
Αλλα πρωτα πιστευω θα μπορουμε να αγοραζουμε κβαντικους υπολογιστες και μετα θα βγει :Ρ
ας βγει πρωτα ενα left 4 dead 3 και μετα αυτο
Πολύ θα ήθελα ένα HALF-LIVE 3!!!!!