Αγαπητέ χρήστη, παρατηρήσαμε οτι έχεις ενεργοποιημένο Ad Blocker.
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity

Νέες ενδείξεις για sequel του Bully

Ο συνιδρυτής και αντιπρόεδρος της Rockstar Dan Houser, δήλωσε -για ακόμη μία φορά- ότι θα πρέπει να περιμένουμε ένα sequel για το Bully. Συγκεκριμένα, σε συνέντευξή του στην ιστοσελίδα Polygon τόνισε ότι στο νέο Bully δεν θα πρωταγωνιστήσει μια ενήλικη έκδοση του χαρακτήρα Jimmy Hopkins, ενώ παράλληλα σημείωσε ότι ο νέος τίτλος αναμένεται να είναι μία εντελώς καινούρια εμπειρία και δεν θα ακολουθεί τα πρότυπα του Grand Theft Auto 4.



Να υπενθυμίσουμε ότι τον περασμένο Ιούλιο η Take Two κατοχύρωσε ένα νέο εμπορικό σήμα για το Bully, κάτι που σημαίνει ότι -λογικά- θα πρέπει να περιμένουμε και επίσημη ανακοίνωση σύντομα.

Η CD Projekt RED δεν έχει ανακάμψει πλήρως από το λανσάρισμα του Cyberpunk 2077

 
Πρόσθεσε το Enternity.gr στις προτεινόμενες πηγές σου στη Google
Διαβάστε όλα τα νέα του Enternity.gr στο Google News, στο Facebook στο Twitter και στο Instagram και κάντε εγγραφή στο Newsletter
7 ΣΧΟΛΙΑ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ
  • Για να μπορέσετε να προσθέσετε σχόλιο θα πρέπει πρώτα να έχετε κάνει login!

    • https://www.enternity.gr/files/Image/UserAvatars/resized/enternity_50_50.jpg
    • 3000 χαρακτήρες ακόμα
    • Scott_Pilgrim
    • Δεν θα έλεγα όχι για έναν Hopkins στο πανεπιστήμιο αλλά και με ενδιαφέρει! Αρκεί που είναι Bully! Αυτό που θέλω βέβαια είναι να έχει διάρκεια γιατί το προηγούμενο μέσα σε ένα 3ήμερο τελείωσε...

    • Havok-Alex
    • Red Dead Redemption 2, δύσκολο μιας και η ιστορία του ολοκληρώθηκε.
      Red Dead 'Next' μπορεί μιας και το τελευταίο μέρος διαχωρίζεται από την ονομασία του.
      Το πρώτο ήταν το Red Dead Revolver και το δεύτερο το Red Dead Redemption.
      Το Bully 2 είναι άκρος αναμενόμενο πάντως!!!

    • P3iRaThS
    • Αυτο που θελω ειναι απλα μια επισιμη ανακοινωση απο την Rockstar και μετα ας το βγαλει οποτε ειναι ετοιμο.(απλα θελω να ξερω οτι θα βγει)!

*