Ο συνιδρυτής και αντιπρόεδρος της Rockstar Dan Houser, δήλωσε -για ακόμη μία φορά- ότι θα πρέπει να περιμένουμε ένα sequel για το Bully. Συγκεκριμένα, σε συνέντευξή του στην ιστοσελίδα Polygon τόνισε ότι στο νέο Bully δεν θα πρωταγωνιστήσει μια ενήλικη έκδοση του χαρακτήρα Jimmy Hopkins, ενώ παράλληλα σημείωσε ότι ο νέος τίτλος αναμένεται να είναι μία εντελώς καινούρια εμπειρία και δεν θα ακολουθεί τα πρότυπα του Grand Theft Auto 4.

Να υπενθυμίσουμε ότι τον περασμένο Ιούλιο η Take Two κατοχύρωσε ένα νέο εμπορικό σήμα για το Bully, κάτι που σημαίνει ότι -λογικά- θα πρέπει να περιμένουμε και επίσημη ανακοίνωση σύντομα.
Η CD Projekt RED δεν έχει ανακάμψει πλήρως από το λανσάρισμα του Cyberpunk 2077
καλα εναξει !!!!! τρελο παιχνιδι !!! και ενα rdr2 και δεν θελω τπτ αλλο !!!
Δεν θα έλεγα όχι για έναν Hopkins στο πανεπιστήμιο αλλά και με ενδιαφέρει! Αρκεί που είναι Bully! Αυτό που θέλω βέβαια είναι να έχει διάρκεια γιατί το προηγούμενο μέσα σε ένα 3ήμερο τελείωσε...
Red Dead Redemption 2, δύσκολο μιας και η ιστορία του ολοκληρώθηκε.
Red Dead 'Next' μπορεί μιας και το τελευταίο μέρος διαχωρίζεται από την ονομασία του.
Το πρώτο ήταν το Red Dead Revolver και το δεύτερο το Red Dead Redemption.
Το Bully 2 είναι άκρος αναμενόμενο πάντως!!!
ναι το ξερω havok απλα σκεφτομουν μηπως κανουν ενα με τον γιο του και ειπα το 2 :)
Αυτο που θελω ειναι απλα μια επισιμη ανακοινωση απο την Rockstar και μετα ας το βγαλει οποτε ειναι ετοιμο.(απλα θελω να ξερω οτι θα βγει)!
ΝΑΙΙΙΙΙ!!! Επιτελούς!!!
Αγαπημένος τίτλος του Ps2 ..μακάρι!