
Τέλος μένει να επιβεβαιωθούν και οι φήμες που θέλουν την Warner Bros. Montreal και όχι την Rocksteady Studios να βρίσκεται πίσω από την ανάπτυξη του νέου τίτλου.
Η CD Projekt RED δεν έχει ανακάμψει πλήρως από το λανσάρισμα του Cyberpunk 2077

Η CD Projekt RED δεν έχει ανακάμψει πλήρως από το λανσάρισμα του Cyberpunk 2077
Με την φήμη για ανάπτυξη νέου τίτλου Batman στο Arkham σύμπαν να μην έχει επιβεβαιωθεί ακόμα επίσημα από την Warner Bros, η εταιρία έκανε πρόσφατα μερικές αλλαγές στις σελίδες των 2 προηγούμενων τίτλων στο Facebook.
Μακάρι να αξίζει τόσο όσο το Batman: Arkham City
Έχω περιέργεια να δω τι θα κάνουν...
http://community.batmanarkhamcity.com/ δεν νομίζω ότι άλλαξε κάτι στο site....
εμενα παιδια παντως πιο πολυ με ιντριγκαρε το Batman: Arkham Asylum και οχι το Batman: Arkham City !!!!
σιγουρα παιζει ρολο το γεγονος οτι στο πρωτο μερος ασχοληθηκα για την πλατινα αλλα το παιχνιδι με εκανε να ασχοληθω !!
το city μου φανηκε καπως ..... χαοδες !!! βεβαια το city ειχα πολλες παραπλευρεςαποστολες με καποιες απο αυτες δεν ασχοληθηκα καν ...... ΛΑΘΟΣ μου και το αναγνωριζω !!
αλλα σαν δομη το 1ο μερος ηταν πιο ..... μαζεμενο ........
αναμενωμενουμε για την συνεχεια .......
ελπιζω να ειναι το ιδιο καλο με τα δυο προηγουμενα!!!απιστευτοι και οι δυο τιτλοι arkham!!