
Αν και δεν υπάρχει κάποια επίσημη ανακοίνωση, o Sonic είναι η σταθερή αξία της SEGA και δεν είναι απίθανο να κυκλοφορήσει ένας νέος τίτλος με θέμα τον μπλε σκαντζόχοιρο.
Η CD Projekt RED δεν έχει ανακάμψει πλήρως από το λανσάρισμα του Cyberpunk 2077

Η CD Projekt RED δεν έχει ανακάμψει πλήρως από το λανσάρισμα του Cyberpunk 2077
Σύμφωνα με φήμες η SEGA σκοπεύει να αποκαλύψει την κυκλοφορία ενός νέου Sonic τίτλου τον επόμενο μήνα, ο οποίος θα αφορά όλες τις κονσόλες.
Sonic FTW! Περιμένω να δω τι θα είναι ;ρ
Ειναι καιρος τωρα που ακουγεται οτι ο Sonic θα επιστρεψει . Το gameplay πρεπει επιτελους να παει σε 3d . Ακομα και τα 2d mario αρχιζουν να κουραζουν καποιους . Προσωπικα εχω πολυ καιρο να πιασω στα χερια μου 2d mario .
αυτα ειναι νεα
Μετα τα colors και generations μπορω να πιστεψω πως υπαρχει περιπτωση να ειναι ενα καλο sonic.
@dameko-doubutsu einai πολυ δυσκολο το σονικ με τοσο ταχυτητα να ειναι απολυτως 3d οπως το mario 64. οπως ειναι το generations και το unleashed μια χαρα ειναι το παιχνιδι.
Εμενα παντως το Unleashed μου αρεσε, αν ειναι στο ιδιο πλαισιο μπορει και να το παρω