
Υπενθυμίζεται ότι η τελευταία παραγωγή της ΙΟ ήταν το Hitman: Absolution, το οποίο δεν κατάφερε τελικά να καλύψει τις προσδοκίες της Square Enix.
Η CD Projekt RED δεν έχει ανακάμψει πλήρως από το λανσάρισμα του Cyberpunk 2077

Η CD Projekt RED δεν έχει ανακάμψει πλήρως από το λανσάρισμα του Cyberpunk 2077
Η IO Interactive απ' ότι φαίνεται ετοιμάζει ένα νέο ΑΑΑ τίτλο, αφού η δανική εταιρεία δημοσίευσε αρκετές αγγελίες θέσεων εργασίας.
To Hitman Absolution ήταν τρομερό παιχνίδι. Απορώ γιατί δεν πέτυχε τόσο.
συμφωνω εμενα μου άρεσε παρα πολυ
Η Square με τίποτα δεν είναι ευχαριστημένη
Μια χαρά πούλησε. Απλά η SE για κάποιο περίεργο λόγο περίμενε πωλήσεις Cod. Δεν κοιτάει να δει τι θ κάνει με τα FF της που το ένα είναι πιο σάπιο από το προηγούμενο;
το hitman ήταν επικό.τώρα γιατί δεν τους άρεσε δεν ξέρω......
Το παιχνίδι και σε ποιότητα και σε πωλήσεις μια χαρά ήταν.Η Square Enix ήταν ότι να'ναι στις απαιτήσεις της.
πο ρε φιλε