Αγαπητέ χρήστη, παρατηρήσαμε οτι έχεις ενεργοποιημένο Ad Blocker.
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity

Νέο Assassin’s Creed στα σκαριά

Η επικεφαλής της Ubisoft Toronto Jade Raymond σε συνέντευξη της στο polygon.com δήλωσε πως αναπτύσσεται ήδη το sequel του Assassin’s Creed 4: Black Flag, σε συνεργασία με την Ubisoft Montreal, χωρίς να μπορεί φυσικά να δώσει περισσότερες λεπτομέρειες. Συγκεκριμένα αναφέρει πως: «Απ' ότι φαίνεται θα συνεχίσω να συνεργάζομαι με κάποιους αγαπημένους μου ανθρώπους, όπου μερικοί από αυτούς βρίσκονται δικαιωματικά σε αυτό το franchise. Επίσης ετοιμάζουμε δύο νέα IPs και θα υπάρξουν δύο μεγάλες συνεργασίες για τις οποίες δεν μπορούμε να πούμε περισσότερα», σημείωσε κλείνοντας. 



Αξίζει να σημειωθεί πως η Ubisoft Toronto έχει σχεδόν τελειώσει την ανάπτυξη του Splinter Cell: Blacklist, καθώς επίσης ολοκληρώθηκαν και οι multiplayer χάρτες για το Rainbow Six: Patriots και ήδη πέντε τίτλοι ετοιμάζονται να κάνουν την εμφάνισή τους μέσα στα απόμενα χρόνια.


Η CD Projekt RED δεν έχει ανακάμψει πλήρως από το λανσάρισμα του Cyberpunk 2077

 
Πρόσθεσε το Enternity.gr στις προτεινόμενες πηγές σου στη Google
Διαβάστε όλα τα νέα του Enternity.gr στο Google News, στο Facebook στο Twitter και στο Instagram και κάντε εγγραφή στο Newsletter
13 ΣΧΟΛΙΑ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ
  • Για να μπορέσετε να προσθέσετε σχόλιο θα πρέπει πρώτα να έχετε κάνει login!

    • https://www.enternity.gr/files/Image/UserAvatars/resized/enternity_50_50.jpg
    • 3000 χαρακτήρες ακόμα
    • Connie GR
    • Καλά, το ότι υπήρχε συνέχεια λίγο πολύ όλοι το γνώριζαν. Αλλά να το ανακοινώνεις τόσο νωρίς ακόμα και από την κυκλοφορία του Black Flag, αυτό είναι κάπως...

    • Sisyphus
    • Δε καταλαβαίνουν ότι μάλλον κάνουν κακό με τέτοιες δηλώσεις? Εδώ δεν ξέρουμε καν πως θα είναι το παιχνίδι και μας μιλάνε πως ετοιμάζουν sequel(δηλαδή τι sequel σε φάση ACΙΙ θα το πάνε που σου πουλάγαν το brotherhood και το revelations για ολοκληρωμένα sequels παρά για dlc's).

    • Altair
    • Αντιγράφω ποστ μου από αλλού.


      Έτσι ρε UBI!ΔΩΣΕ ΠΟΝΟ!!!Ξέρεις ότι όλοι οι άσχετοι θα σε κράξουν κι εσύ τους τρολλάρεις μες στα μούτρα τους.Αναρωτιέμαι γιατί κάποιοι που δεν έχετε παίξει καν το 3 συνεχίζετε και γκρινιάζετε και δεν έχετε πάρει καν χαμπάρι πως απλά οι τύποι πραγματοποιούν αυτό που είχαν πει,ότι θα βγάζουν ένα τίτλο το χρόνο.Κι εγώ εννοείται ότι γουστάρω.Δύο χρόνια για την ανάπτυξη του κάθε τίτλου είναι αρκετά.Από τη στιγμή που έχει 2 ομάδες να τα δουλεύουν,όλα κομπλέ.Τα έχω πει πολλές φορές και θα τα ξαναπώ.Δεν κουράζομαι όταν πρόκειται για τέτοιους τίτλους.Κάθε χρόνο θέλω το AC μου.Πρόκειται για ΑΑΑ τίτλους με εξαιρετικά production values,single player campaign με διάρκεια μεγαλύτερη από 3 παιχνίδια της εποχής μας,και άμα βάλεις να βρεις και να κάνεις τα πάντα πάει ακόμα παραπάνω.Πάντα έχει κάτι νέο να δώσει στη σειρά,άλλοτε μικρό,άλλοτε μεγάλο,η ιστορία του τίτλου συνεχίζεται δυνατά και έτσι όπως πάει μπορεί να βγάλει 100αδες σήκουελς.Άμα είναι σε αυτά τα επίπεδα δε χαλιόμαστε.Και αν όλα τα παραπάνω δε σας φτάνουν,πάρτε μια καταπληκτική αναπαράσταση της εκάστοτε περιοχής όπως ήταν τότε,κάτι που διαφορετικά δε θα ζήσετε ποτέ υπό άλλες συνθήκες (βλέπε Αναγεννησιακή Ιταλία πχ).Δε σας φτάνει αυτό,πάρτε και multiplayer να παίζετε με τους φίλους σας.Ακόμα γκρινιάζετε και χαλιέστε;Άντε να πάρετε το νέο Fifa/Pro μόνο και μόνο για να έχετε τα φετινά ρόστερ.

    • nkav64
    • Μια χαρά τα λες Altair. Και εγώ μακάρι να έβλεπα νέες και το ίδιο ποιοτικές εκδόσεις από επιτυχημένα franchises κάθε χρόνο.

    • assassin
    • Ε μα ναι δικιο εχει το παιδι ρε παιδια... Μια χαρα παιχνιδαρες ειναι.. Εγω ποως και πολλοι αλλοι δεν εχουν προβλημα.. απο την στιγμη που ειναι καλα παιχνιδια και προσφερουν μια πολυ καλη εμπειρια στο Single Player... Εταιριαρα η Ubisoft μια απο τις αγαπημενες μου..

    • whraziel
    • +1 και απο μενα altair και χωρις να εχω παιξει καν το AC2 ολοκληρο .... αλλα θα ερθει και η σειρα του !!
      τωρα εγινα πιο συνεσταλμενος gamer , δεν κυνηγαω τα τροπαια αλλα την ιστορια !!!!
      εχω ηδη ξανα στο συρταρι τα AC2 , AC2 brottherhood , AC3 .....
      ισως μετα το RESISTANCE 3 να ξεκινησω κατι το οποιο θα μου παρει αρκετους μηνες !!!!

    • Altair
    • Ευχαριστώ ρε παίδες,χαίρομαι που υπάρχουν άτομα που συμφωνούν μαζί μου.Από κει και πέρα,whraziel μην τα παίξεις όλα μαζί γιατί παίζει να φας overdose.Να μου πεις εγώ μέσα σε ένα χρόνο έπαιξα και τα 3 Mass Effect αλλά οκ. :P

*