Μετά την ανακοίνωση του Warlords of Draenor, κατά τη διάρκεια της έναρξης της BlizzCon 2013, στη σκηνή ανέβηκε ο αντιπρόεδρος της Blizzard Dustin Browder ο οποίος και ανακοίνωσε το νέο MOBA "Heroes of the Storm", το οποίο θα συνδυάζει χαρακτήρες από τις δημοφιλείς σειρές της εταιρείας, όπως είναι τα Warcraft, StarCraft και Diablo. Παράλληλα, το στέλεχος της εταιρείας υπογράμμισε ότι το επερχόμενο ΜΟΒΑ αναμένεται να ενσωματώνει πολλές καινοτομίες στο gameplay.

Επίσης όσοι ενδιαφέρονται μπορούν να δηλώσουν το ενδιαφέρον τους για την beta του παιχνιδιού εδώ. Μέχρι λοιπόν να έχουμε στα χέρια μας περισσότερες πληροφορίες για την εν λόγω παραγωγή, μπορείτε να δείτε τα σχετικά videos στη συνέχεια του άρθρου.
Η CD Projekt RED δεν έχει ανακάμψει πλήρως από το λανσάρισμα του Cyberpunk 2077
Πάντως στα Cinematics δεν πιάνεται η Blizzard! Respect!
Φενεται αρκετα ενδιαφερον ελπιζω να το κανουν σε κατι διαφορετικα απο τα αλλα
Φοβερα CGI trailers και μετα θα μας πεταξουν τα γραφικα και την επαναληπτικοτητα του LoL
Και πότε αναμένεται;