Στο πλαίσιο του προγράμματος Games for Gold, η Microsoft ανακοίνωσε του επόμενους τίτλους που θα διατεθούν δωρεάν για τα μέλη του Xbox Live Gold. Συγκεκριμένα, από την 1η έως και τις 14 Δεκεμβρίου, οι gold συνδρομητές θα μπορούν να κατεβάσουν δωρεάν το Gears of War, ενώ από τις 16 έως και τις 31 Δεκεμβρίου διαθέσιμο θα είναι το Shoot Many Robots.

Τέλος, να υπενθυμίσουμε, ότι η Microsoft επιβεβαίωσε πρόσφατα ότι το το πρόγραμμα Games for Gold για το Xbox 360 θα συνεχίσει να υπάρχει και μετά το τέλος του 2013, ενώ θα είναι διαθέσιμο και στο Xbox One.
Η CD Projekt RED δεν έχει ανακάμψει πλήρως από το λανσάρισμα του Cyberpunk 2077
Γελάει ο κόσμος...
επιτελους ενας δυνατος τιτλος στο Gold...ακομα πολυ πισω απο το PSN ομως
7 ετών τίτλος,.. Really?!
Αντε με το καλό και το viva pinata....
@maniac μην το μελετάς και το βάλουν...ή βάλουν το άλλο το FPS(δεν θυμάμαι τον τίτλο) αυτό με την κοπέλα με τα κόκκινα μαλλιά στο εξωφυλλο.
Χαχαχαχαχαχ... στο επομενο να βαλουν παιχνιδια απο το Xbox original. Ειχαν βγει και εκει καποια καλα! :Ρ:Ρ
Mισο χρονο πιο παλιο να ηταν το παιχνιδι και θα ηταν το pacman. Ποιος εχει χ360 και δεν εχει το γκιαρς... Ε ρε psn που σας χρειαζεται
Καλά,η MS έχει χάσει την μπάλα...Όλο απερίσκεπτες κινήσεις κάνει..
Το fifa πότε θα το βάλει είπαμε..??
Kαταξοδευτηκαν και αυτό τον μηνα εκει στο REDMOND....τετοια όμως βλεπει και η "μας εχει καλομαθει" ΣΟΝΥ και αυτό τον μηνα οι "προσφορες" για τους gold ηταν......
τουλαχιστω καλθτερα απο τον μηνα νοεμβριο δε ηταν παιχνιδια αυτα που ειχα δωσει
PLUS ηθελα να γραψω αλλα μεσα στη νυχτα και μετα την ηττα και του Ολυμπιακου......
@nfs_maniac 27/11/2013
Αντε με το καλό και το viva pinata....
Θεικό , ακόμα γελάω !!!!!!Χαχαχαχαχαχαχα!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Μας δουλεύουν κανονικά...