Αγαπητέ χρήστη, παρατηρήσαμε οτι έχεις ενεργοποιημένο Ad Blocker.
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity

Οι τεχνικές προδιαγραφές του Steam Machine

Η Valve αποκάλυψε περισσότερες λεπτομέρειες για το πρωτότυπο Steam Machine, το οποίο και θα σταλεί δωρεάν σε 300 Steam users χωρίς καμία χρέωση για λόγους testing μέχρι τα τέλη του 2013. Η τελική έκδοση του Steam Machine αναμένεται να κυκλοφορήσει με ποικίλα τεχνικά χαρακτηριστικά μέσα στο επόμενο έτος. Επιπλέον η αμερικανική εταιρεία αναφέρει στην ανακοίνωσή της ότι ένα από τα 300 συστήματα που θα διατεθούν στους επιλεγμένους testers θα είναι μία υψηλής απόδοσης μονάδα με ιδιαίτερο hardware.

Συγκεκριμένα τα τεχνικά χαρακτηριστικά θα είναι τα εξής:
- GPU: NVidia Titan, GTX780, GTX760 και GTX660
- Επεξεργαστής: Intel i7-4770, i5-4570 και i3
- Μνήμη RAM: 16GB DDR3-1600 (CPU), 3GB DDR5 (GPU)
- Σκληρός δίσκος: 1TB/8GB υβριδικός SSHD
- Τροφοδοτικό: Εσωτερικό 450W 80Plus Gold
- Διαστάσεις: Περίπου 12 x 12.4 x 2.9



Να σημειωθεί ότι οι χρήστες θα είναι σε θέση να αλλάξουν κάποιο υλικό σύμφωνα με τις προτιμήσεις τους. Επιπλέον, η Valve τονίζει μεταξύ άλλων ότι «σε καμία περίπτωση οι εν λόγω μονάδες δεν έχουν σαν στόχο να αντικαταστήσουν τους ισχυρούς υπολογιστές που μπορεί να διαθέτουν οι χρήστες του Steam, αλλά είναι πολλοί εκείνοι που αναζητούν έναν τρόπο να "πλαισιώσουν" το σαλόνι τους χωρίς να εγκαταλείψουν το υπάρχον υλικό τους και χωρίς να ξοδέψουν πολλά χρήματα».


Η CD Projekt RED δεν έχει ανακάμψει πλήρως από το λανσάρισμα του Cyberpunk 2077

 
Πρόσθεσε το Enternity.gr στις προτεινόμενες πηγές σου στη Google
Διαβάστε όλα τα νέα του Enternity.gr στο Google News, στο Facebook στο Twitter και στο Instagram και κάντε εγγραφή στο Newsletter
17 ΣΧΟΛΙΑ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ
  • Για να μπορέσετε να προσθέσετε σχόλιο θα πρέπει πρώτα να έχετε κάνει login!

    • https://www.enternity.gr/files/Image/UserAvatars/resized/enternity_50_50.jpg
    • 3000 χαρακτήρες ακόμα
    • ico13
    • Με αυτά τα specs η τιμη θα ειναι στον θεό. Στην ουσία ενα πανάκριβο καμουφλαρισμένο pc στο σαλόνι. Κονσόλα και πάλι κονσόλα.

    • Nekys00
    • Τα έβαλα κάτω και λογικά η φτηνότερη έκδοση του μηχανήματος θα κοστίζει περίπου 750-800$. Σίγουρα σε τιμή δεν μπορεί να χτυπήσει τις κονσόλες, κανένα PC δε μπορεί, γιατί οι κονσόλες είναι πιο φτηνές ώστε να βγάλουν τα χρήματα μόλις ξεκινήσεις να αγοράζεις τίτλους. Για αυτό υπάρχει και τόσο μεγάλη διαφορά στις τιμές των παιχνιδιών. Το θέμα είναι τι μας εμποδίζει να εγκαταστήσουμε το OS σε ένα partition του δικού μας υπολογιστή.

    • Alias
    • Δηλαδη μιλαμε για μια ''πισοκονσολα'' με αλλα λογια που δε θα ειναι ουτε pc αφου μονο για παιχνιδια θα ειναι, ουτε και κονσολα θα ειναι αφου θα εχει μονο multiplatform και χωρις exclusives αφου θα μπορει να τα παιξει καποιος και στο pc του αν εχει steam OS.
      Επισης οποιος θελει συνδεει το (αληθινο) pc του στο σαλονι αρα δεν χανει κανενα υλικο οπως λενε και οσο για την οικονομια που θα κανουμε το κοβω να εχει οσο 2 ps4.
      Δεν μπορω να καταλαβω την επιχειρηματικη λογικη αυτου του προϊοντος. Ο μονος τροπος να πουλησει ειναι να γινει με καποιο τροπο μοδα οπως ειναι τα i-προϊοντα. Αλλο τροπο δεν βλεπω εκτος και αν εχει καποιον κρυφο ασο στο μανικι της η valve

    • torico
    • ρε παιδια το ακουω κ το ξανακουω δεν ειναι κονσολα ενα pc ειναι για το σαλονι που του κανεις αναβαθμιση του τρεχεις οτι θελεις κτλ ,steam machines τα λεει η valve δεν αναφερετε πουθενα κ ουτε ειναι κονσολα. με αυτα τα specs τιμη στο χιλιαρικο.

    • BigDaddy
    • βασικα σου λεει παρε ενα pc απο την valve για την Valve μιας και τα λεφτα εκει θα πανε.βρηκανε ολοι εχοντας ο καθενας το δικο του δικτυο να βγαζουν και μηχανημα και να το λενε κονσολα.

      ολοι για κομματι απ τη πιτα τελικα

    • Amiga500
    • Steam Machine και κολοκυθια με τη ριγανη.........ενα PC ειναι που θα τρεχει το Steam OS και τιποτα παραπανω, αν μαλιστα δεν εχεις εγκατεστημενα και τα windows.......ουτε PC παιχνιδια δε θα μπορεις να παιξεις.

      Θελω να δω ποιος λογικος κατοχος PC θα παει να σκασει 1000+ ευρω για αλλο ενα PC ενω καλιστα θα μπορει να αναβαθμισει το δικο του με πολυ λιγοτερα χρηματα.....

      Οταν λεω οτι η Valve τα εχει παιξει και ψαχνει για κοροιδα.......πρωτα με εξωγηινα joypad τωρα με "οικονομικα" μηχανηματακια....:P:P.....οτι να ναι...

      Την ειδε αρχοντας με το Steam και μυριστηκε "φραγκα" στον τομεα "κονσολα" και λεει δε κανω καμια βουτα μπας και φαω και απο εδω???

      Ηρεμα Valve......ενα Halflife και ενα Portal βγαζεις ολα κι ολα....βγαλε καμια δεκαρια δικα σου παιχνιδια που να αξιζουν και μετα το ξανασυζηταμε.

    • DoctorWho
    • Αυτό που κανείς δεν διαβάζει όλο το άρθρο και μετά μιλάνε πόσο μου αρέσει....

      "Επιπλέον, η Valve τονίζει μεταξύ άλλων ότι «σε καμία περίπτωση οι εν λόγω μονάδες δεν έχουν σαν στόχο να αντικαταστήσουν τους ισχυρούς υπολογιστές που μπορεί να διαθέτουν οι χρήστες του Steam, αλλά είναι πολλοί εκείνοι που αναζητούν έναν τρόπο να "πλαισιώσουν" το σαλόνι τους χωρίς να εγκαταλείψουν το υπάρχον υλικό τους και χωρίς να ξοδέψουν πολλά χρήματα»."

      p.s. : Επίσης είναι πρωτότυπα. Έτσι και αλλιώς άμα έχεις καλό PC πέρνεις το πιο φτηνό steambox που θα ανακοινωθεί και κάνεις streaming απο το καλό PC στο δωμάτιο ή στο γραφείο στο σαλόνι σου και είσαι άρχοντας. Πόσο στενόμυαλοι πια...

    • NicKardasis
    • Ας το πάρουν απόφαση μερικοί οτι το gaming είναι ακριβό hobby. Δεν γίνεται τα πάντα να κάνουν 400-500Ε (βλ. κονσόλες). Και τα ποσά είναι γελοία αν αναλογιστείς άλλα hobbies...αλλά όταν κουμάντο κάνουν τα 12χρονα casual-οσο-δεν-πάει fanboys αυτά παίρνεις...Επίσης η Valve ουδέποτε είπε οτι το Steambox είναι κονσόλα. Ούτε καν έχει πεί αυτή τη λέξη στις περιγραφές των προιόντων της. Έχει πεί οτι είναι PC για το σαλόνι με μικρότερες διαστάσεις και λειτουργικό φτιαγμένο αποκλειστικά για gaming. Φυσικά βγήκαν όλοι να την φάνε γιατι δεν μπορούν να διανοηθούν ένα PC στο σαλόνι τους...

      @Amiga500, αν εσύ τις καλές εταιρίες τις κρίνεις απο την ποσότητα των τίτλων, πάω πάσο...Να σου υπενθυμίσω μονο...Team Fortress 2, DOTA, Left for Dead και φυσικά το απόλυτο shooter franchise σχεδόν 15 χρόνια τώρα, που αν έχεις ακουστά, ονομάζεται Counter-Strike...

    • Amiga500
    • @NicKardasis

      Δηλαδη η Valve μας παρουσιασε το "Valve PC" και ξαφνικα πρεπει ολοι να παθουμε πλακα που μας προτεινει να ξανα αγορασουμε κατι που σχεδον η πλειοψηφια εχει ηδη στα σπιτια της....... ενα PC που τρεχει Steam!!!!

      Αμα λεω εγω οτι να ναι.......

      Τις κονσολες καλοβλεπει φιλε μου και οχι τα PC, PC πελατες εχει ηδη μεσω του Steam, αλλωστε στην ερωτηση που οι ιδιοι εχουν βαλει στην επισημη σελιδα τους.....""Είμαι ευχαριστημένος με τον προσωπικό υπολογιστή μου, πρέπει να αγοράσω νέα συσκευή τώρα;......"" μονοι τους απαντανε ....."Όχι. Όλα όσα κάναμε με το Steam τα τελευταία 10 χρόνια θα συνεχίσουν να εξελίσσονται....." !!!

      Ποιους λοιπον ψαρευουν??
      θελει πολυ μυαλο?

      Οσο για τα παιχνιδια που ανεφερες προσωπικα (δεν ασχολουμε με online games) τα θεωρω απο καλα-μετρια (Left for Dead 1, 2) εως αδιαφορα (Team Fortress 2, Counter-Strike,DOTA ) γι αυτο και δεν μπηκα στον κοπο να τα αναφερω καν, ασε που πολυ θα ηθελα να εβλεπα καποιον να παιζει Counter-Strike με το εξωγηινο τερατουργημα... εε sorry, joypad ηθελα να πω, εχοντας αντιπαλο καποιον που παιζει με mouse.......θα γελαγανε και οι πετρες.:P:P:P

      Οσο για το αν τα εχω ακουστα.........μολις τωρα εμαθα οτι υπαρχουν......απο εσενα.!!! :P:P:P



      @bill_dep

      Και ενα σωρο exclusives.!!

    • Volga
    • Amiga500 είσαι λίγο απόλυτος χωρις να ξέρουμε ούτε τιμή διάθεσης ούτε αν θα έχει exclusives ούτε τίποτα. Απλά μια ανακοίνωση έγινε και από την πρώτη στιγμή έχεις πέσει από πάνω με γκρίνια σε κάθε σου post :P

      Φυσικά και μπορεί να έχεις δίκιο αλλά μηπως να περιμένουμε να δούμε καλύτερα την ανακοίνωση οταν βγουν και τιμές αλλά και οταν μας δείξει το συνολικό σχέδιο με τίτλους κλπ;

      Δεν ειπε κανεις να αντικαταστήσει το PC. Απλά οτι μπορεί να έχει ένα pc στο σαλόνι. Που το κακό; :D

      Εγώ το βλέπω πολύ θετικά ειδικά οταν τα παιχνίδια που αγοράζω κοστίζουν φθηνότερα κάτα 40-50% σε κάθε τίτλο.

      Η μεγάλη της ανακοίνωση ηταν το SteamOS. Ένα λειτουργικό δωρεάν κομμένο και ραμμένο για να παίζει games. Τώρα τα μηχανήματα νομίζω οτι απλά θα κρατάνε ένα low standar και από κει και πέρα ανάλογα με τη τσέπη του καθενός επενδύει. Δεν θα αλλάξει κάτι στον PC Gamer απλά η Valve επενδύει στο linux πετώντας τα windows στην απέξω μακροπρόθεσμα.

    • Amiga500
    • @Volga

      Φιλε θα το ξαναπω, οσο εχεις για avatar τον μουσακα που ειναι το αγαπημενο μου φαγητο.........δε μπορω να σου απαντησω αντικειμενικα γιατι μου τρεχουν τα σαλια...:P:P:P:P

      Anyway κλεινω τα ματια και με τυφλο συστημα πληκτρολογω.......we will see.

      Παντως εγω το βλεπω για κονσολο-αρπαχτη ειδικα αν δεν παρουσιασει καποια exclusives που να το κανουν να ξεχωριζει απο το υπαρχον Steam στα PC.
      Παντως δυο PC χωρις ουσιαστικη διαφορα τη σημερον ημερα..........ειναι υπερβολη, μονο αυτοι που εχουν λεφτα για πεταμα θα το παρουν.

    • NicKardasis
    • @Amiga500, ποιά αρπαχτή μιλάς? Όταν ο μέσος κονσολάς διαμαρτύρεται για τα 500Ε του Χbone? Με ποιά λεφτά θα πάρει steambox? Ξαναλέω οτι το steambox είναι μια εναλλακτική λύση, δεν είναι κάτι mainstream. Είτε για κάποιον PCά που θέλει ένα 2ο PC στο σαλόνι του (είτε για για streaming είτε για οτιδήποτε άλλο) ή για κάποιον κονσολά που θέλει να κάνει μετάβαση στο PC αλλά δεν διαθέτει ούτε την γνώση αλλά ούτε τα χρήματα για να φτιάξει ένα δικό του gaming PC και θέλει κάτι πιο "σίγουρο" και προσιτό αφού το steambox θα είναι φτιαγμένο αποκλειστικά για gaming...επίσης θα νιώθει πιο οικεία αφου θα είναι σχεδιασμένο για gaming στο σαλόνι και οι διαστάσεις του θα είναι μικρότερες και απο το μικρότερο desktop PC. Εκεί βλέπω να στοχεύει η Valve για το steambox...Αλλά αν δεν μάθουμε για τιμές, διάθεση, κατασκευαστές κλπ ότι και να λέμε είναι απλές εικασίες. Επίσης όπως είπε ο Volga, επενδύει στο Linux το οποίο είναι παραμετροποιήσιμο και hackable (οχι φυσικά απο τον μέσο gamer) όσο δεν πάει. Ανυπομονώ να δώ τι πράγματα θα κάνουν, και με το steambox αλλά και με το controller.

      PS: Το PC είχε, έχει και θα έχει πάντα τα περισσότερα exclusives.

*