Αγαπητέ χρήστη, παρατηρήσαμε οτι έχεις ενεργοποιημένο Ad Blocker.
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity

Οι ThunderCats επιστρέφουν

Τo Animation τμήμα της Warner Bros έδωσε στη δημοσιότητα την πρώτη επίσημη εικόνα των ηρώων της νέας σειράς ThunderCats που θα ξεκινήσει να προβάλλεται στην τηλεόραση.  Όπως αποκάλυψε το μεγάλο studio, όλοι οι γνωστοί χαρακτήρες όπως οι Lion-O, Mumm-Ra, Panthro και Cheetara θα επιστρέψουν σε μια πιο μοντέρνα εκδοχή τους και οι σχεδιαστές τονίζουν πως το τελικό αποτέλεσμα θα μαγέψει τόσο τους παλαιότερους φίλους της σειράς, όσο και νεότερους που δεν είχαν την τύχη να την παρακολουθήσουν.



Την παραγωγή της νέας σειράς έχουν αναλάβει οι Sam Register (Teen Titans, Ben 10, Batman: The Brave and the Bold), Michael Jelenic (Batman: The Brave and the Bold, Wonder Woman) και Ethan Spaulding (Avatar: The Last Airbender). Αναμένουμε πως και πως την έναρξη της προβολής της! Το παρακάτω video είναι "δώρο" του Enternity σε όσους μεγάλωσαν με την παρέα του Lion-O.





Αλλάζει όνομα η COSMOTE TV, αυτό είναι το νέο

 
Πρόσθεσε το Enternity.gr στις προτεινόμενες πηγές σου στη Google
Διαβάστε όλα τα νέα του Enternity.gr στο Google News, στο Facebook στο Twitter και στο Instagram και κάντε εγγραφή στο Newsletter
16 ΣΧΟΛΙΑ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ
  • Για να μπορέσετε να προσθέσετε σχόλιο θα πρέπει πρώτα να έχετε κάνει login!

    • https://www.enternity.gr/files/Image/UserAvatars/resized/enternity_50_50.jpg
    • 3000 χαρακτήρες ακόμα
    • Katerinaki
    • THUNDER THUNDER THUNDER THUNDERCATS!!!! APISTEYTO!!!! me to videaki thymithika apeira prwina kai mesimeria pou kathomastan ta 3 aderfakia gia na doume thundercats kai o kathenas mas eixe parei kai apo enan hrwa!!! anypomonw!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

      Y.G - Eyxaristoume gia to dwraki Enternity!!!

    • KoulisHHH
    • αν είστε έτοιμοι να δείτε τον Πάνθρο να πίνει το γάλα του και τον Λάιον να παίζει με το κουβαρακι του (ελέω Sam Register που εχει κάνει τον Μπατμαν να μοιάζει για καρτούν για 4χρονα.....anyway τώρα good mode on και εγω θα γουστάρω να ξαναδώ Thundercats(τα έχω πετύχει σε επαναλήψεις στo Star)......Thunder....Thunder! THUNDERCATS! HHHHOOOOOOOOO! :p

    • Spahar
    • Πέρα από τον Lion-o οι υπόλοιποι δεν μου πολυαρέσουν, ειδικά η Cheetara είναι χάλια. Θα προτιμούσα μια ταινία πάντως με γραφικά τύπου avatar.

    • dimflo
    • Thunder, thunder, thundercats, Ho!
      Thundercats are on the move,
      Thundercats are loose,
      Feel the magic, hear the Roar,
      Thundercats are loose,

      Thunder, thunder, thunder, Thundercats!
      Thunder, thunder, thunder, Thundercats!
      Thunder, thunder, thunder, Thundercats!
      Thunder, thunder, thunder, Thundercats! Thundercats!

    • Artisan3
    • Συγγνώμη αλλά εγώ βλέπω σκίτσα χωρίς κανένα χαρκτήρα , μίμηση ANIME ώς την μορφή του σκίτσου και πολύ φοβάμαι [ως θα'ναι μια απο τα ίδια και τις χιλιάδες σειρές ΑΝΙΜΕ που κυκλοφορούν και ελάζιστες αξιζουν. Η παλιά εισαγωγή πάντως από θ'εμα σκηνοθεσίας κίνησης φωτογραφίας και μουσικής απλά είανι άψογη, πολύ δύσκολα θα δεχτώ κάτι άλλο. Άντε να μην γκρινιάξω άλλο και ας δούμε τι θα δούμε. Ο Lion-o πάντως μοιάζει πολύ παιδί στην συγκεκριμένη εικόνα, αν και αυτό ίσως είανι σεναριακό θεμα. Εγώ πάντως αποκαρδιομένος θα περιμένω...απογοητεύτηκα....

    • saertna
    • Πω πω τι μου θυμίσατε τώρα....."Αρχαία πνεύματα του κακού μεταμορφώστε αυτο το σάπιο σώμα στο Μααααμραααα τον παντοτινόοοοοο....". Παρόλα αυτά ο σχεδιασμός τους δεν μου πολυαρέσει και πολύ να πω την αλήθεια και περισσότερο απο όλους δεν μου αρέσει ο Panthro... άντε να μας έρθει.

    • Jim P
    • Πρέπει να καταλάβουμε και να συνειδητοποιήσουμε πως ΣΕ ΚΑΝΕΝΑΝ υπάρχοντα φαν της σειρας δεν πρόκειτε να αρέσει το reebot... απλά πάρτε το απόφαση.

    • SamFisher
    • Δυστυχώς για όλους εμάς που μεγαλώσαμε, το σχέδιο τύπου anime είναι αυτό που πουλάει στα παιδάκια τα τελευταία χρόνια.Κρίμα γιατί με τα όσα έχω δεί μάλλον θα φύγει η αισθητική του σκοτεινού κόσμου της 3ης Γής και των κατοίκων της!Οπως έγινε και στα Transformers!

    • dasterin
    • Thunder, thunder, thunder, Thundercats!
      Thunder, thunder, thunder, Thundercats!
      Thunder, thunder, thunder, Thundercats!
      Thunder, thunder, thunder, Thundercats! Thundercats!

      Αυτό μόνο. παιδικές αναμνήσεις.

*