Αγαπητέ χρήστη, παρατηρήσαμε οτι έχεις ενεργοποιημένο Ad Blocker.
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity

Ο Iwata υπόσχεται ακόμη περισσότερους third-party τίτλους

Ο πρόεδρος της Nintendo Satoru Iwata κατά τη διάρκεια της Ε3 επιβεβαίωσε τους αναλυτές, ότι η εταιρεία θα ανακοινώσει περισσότερους third-party τίτλους. «Ελπίζουμε να αναζωογονηθεί η πλατφόρμα, αρχικά με ένα δυνατό first-party lineup, και στη συνέχεια με ενίσχυση των third-party τίτλων. Δεν είμαι σε θέση να αναφέρω ποιοι τίτλοι θα κυκλοφορήσουν στο μέλλον. Ωστόσο, πρόκειται να ακολουθήσουν αρκετές ανακοινώσεις», συμπλήρωσε.




Η CD Projekt RED δεν έχει ανακάμψει πλήρως από το λανσάρισμα του Cyberpunk 2077

 
Πρόσθεσε το Enternity.gr στις προτεινόμενες πηγές σου στη Google
Διαβάστε όλα τα νέα του Enternity.gr στο Google News, στο Facebook στο Twitter και στο Instagram και κάντε εγγραφή στο Newsletter
8 ΣΧΟΛΙΑ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ
  • Για να μπορέσετε να προσθέσετε σχόλιο θα πρέπει πρώτα να έχετε κάνει login!

    • https://www.enternity.gr/files/Image/UserAvatars/resized/enternity_50_50.jpg
    • 3000 χαρακτήρες ακόμα
    • PetrifieD-
    • Μακαρι να γινει αυτο και ο Iwata ειναι σιγουρα κυριος και αξιος εμποστοσυνης αλλα μην περιμενουμε και 3 χρονια για να τα παιξουμε αυτα τα παιχνιδια. Ας ελπισουμε να αρχισουν σιγα σιγα τις ανακοινωσεις και τις κυκλοφοριες

    • bobo1704
    • Κάνει πολύ καλές κινήσεις η Nitendo μετά απο χρόνια θαρρώ. Για τις ηλικίεςπου στοχεύει, αν συνεχίσει έτσι, θα το κάνει μονοπώλειο και σε συνδιασμό με καλή τιμολόγηση, θα τα πάει καλά.

    • gamelover
    • ναι!! μπραβο ρε νιντυ! μακαρι να πανε ολα καλα και να πετυχει και σε αυτη τη γενια! το μονο προβλημα ειναι οτι με αυτα που κανουν πρεπει τωρα να παρω και wii u και ps4!(ποτε ομως οεο;) μα καλα δεν μας σκεφτονται εμας τους ελληνες καθολου που εχουμε και μια κριση.....επιτηδες το κανουν;;

    • spiros_rom
    • Ο ενας χρονος ετσι θα παει απο το 2014 και μετα θα δουμε καλα παιχνιδια.. Θα κανουν και μια μειωση τιμης γιατι την κραζει και η Ubisoft και μετα θα τα δουμε ολα!!!! Οπως και με το 3DS, τα ιδια δεν ειχαν γινει!

      Να ειναι καλα και η SONY γιατι με αυτο που εκανε, που ειναι ολα free εδωσε και αυτη ενα ακυρο στην ΕΑ που αλλααααα!!!! περιμενε να κανει τα ιδια με την microsoft, και τωρα μας λεει αλλα για την Nintendo οτι δεν εχουν σταματησει την υποστηριξη της κονσολας..

*