Ο δημιουργός της σειράς Metal Gear Solid δήλωσε στη συνέντευξη που έδωσε στο Official PlayStation Magazine πως ο Solid Snake ήταν προγραμματισμένο να πεθάνει στο τέλος του Metal Gear Solid 4, αλλά η απαίτηση του κοινού για να έχει συνέχεια η σειρά, άλλαξε τα δεδομένα. «Ήθελα να τελειώσω την περιπέτεια. Στο Guns of the Patriots ο Snake έπρεπε να πεθάνει. Όλοι οι fans όμως ήθελαν να τον κρατήσουμε στη ζωή και έτσι αναγκάστηκα να αλλάξω το σκεπτικό μου», σημείωσε ο Kojima.

Συμπλήρωσε μάλιστα πως «ως δημιουργός θέλω να τελειώσω τη σειρά, αλλά αν το κοινό έχει διαφορετική άποψη, θα χρειαστεί να πορευτώ με άλλο τρόπο. Είμαι δημιουργός, αλλά ταυτόχρονα πρέπει να βλέπω και την επιχειρηματική πλευρά της αγοράς».
Η CD Projekt RED δεν έχει ανακάμψει πλήρως από το λανσάρισμα του Cyberpunk 2077
ελα μωρη αρρωστια πετα μια Zanzibar τωρα να καει ο διας.....
Μου αρέσει πάντως που ο Kojima πάντα κοιτάζει την επιχειρηματική πλευρά του gaming - από την άποψη ότι ποτέ δεν την αρνείται.
@majorfox
LOL :-)))
Ε για μια φορα ,αυτη η....επιχειρηματικοτητα ας λειτουργησει υπερ μας....:P
Αυτός δεν ήταν που ήθελε να συνεχιστεί η σειρά ακόμα και μετά το θάνατό του; Tι να πει κανείς...
oxi white prince o kojima ηθελε να σταματησει το mgs απο το 2 alla ευτηχως αλλαζει συνεχεια γνωμη!
μεσα στο καραγκιοζιλικι ο kojima στη συγκεκριμενη δηλωση...εγω αυτο που βλεπω ειναι τους fans να θελουν να πεθανει ο snake επειδη εακριβως το 4 εκλεισε με πολυ καλο τροπο......επισης μη μας λεει καθε φορα οτι αυτο ειναι το τελυταιο mgs.......αφου ακουει τοσο τους fans του ας μας πει οτι θα βγαλει και mgs13 αν του ζητηθει...
@Plisken δεν σε καταλαβαινω...
@Σταθη αυτο δεν εχει να κανει με το timeline της σειρας
@Bahamut κουλαρε λιγο, το να βγει mgs5 δεν σημαινει οτι θα ειναι και η συνεχεια του 4, σεναριακα .αλλο τελευταια αποσολη του Solid και αλλο το τελος του τιτλου METAL GEAR SOLID. εχει διαφορα.
o kojima παντως στη συνεντευξη λεει οτι αποφασησε να κρατησει τον snake ζωντανο.... εγω αυτο που καταλαβαινω ειναι οτι μιλαει για συνεχεια του 4
http://www.eurogamer.net/articles/2011-10-10-kojima-wants-mgs-to-go-on-after-hes-dead
θυμάμαι την είδηση αυτή, γι'αυτό και το ανέφερα :) όπως και να έχει, ευχάριστο είναι να μην τελειώσει ακόμα ένα εκ των σημαντικότερων franchises στην ιστορία των video games!
Δώστε φίδι στο λαό!!!!
Αυτός ο άνθρωπος θέλει να μας στείλει όλους!Πως θα συνεχίσει όμως το MGS με τον Snake είναι το θέμα..Αφού και να μην πεθάνει είναι γέρος πόσα θα αντέξει πια; xD Εκτός αν υπάρχει κάποια περίοδος με τον Snake που δεν μας έχει δωθεί ακόμα σε game,πράγμα που δεν νομίζω να ισχύει...Anyway...
Το θέμα είναι ότι ο τύπος κοιτάει τη τσέπη . Δεν λέω ότι είναι κακό σε εταιρεία δουλεύει . Αλλά μην μας λέει και χαζομάρες .
Ακόμα και να πέθαινε ο Snake στο 4 το παιχνίδι θα μπορούσε να συνεχίσει . Μπορούν κάλε στα να βγάλουν το πρώτο . Επίσης ο Snake έχε συμμετάσχει και σε άλλες αποστολές που μπορούν να τις κάνουν παιχνίδι .
Για εμένα πρέπει να το σταματήσει! Είναι στο απόγειο της η σειρά! Ας ασχοληθεί με κάτι άλλο! (πέστε να με φάτε)
Και εγω ειμαι της αποψης οτι οι σειρες πρεπει να τελειωνουν.
Το MGS πρεπει να τελειωσει γιατι ειναι μαθηματικα βεβαιο οτι αν δεν το τελειωσουν θα τελειωσει μονο του οταν γινει εντελως σουπα.
σωστος ο κοζιμα εχει οραμα και φανταζεται ακριβως την πορεια την δημιουργιας του αλλα εκει που παιζει χρημα δυστυχως ολα τα αλλα παραλειπονται..και εγω θελω να μην τελειωσει αλλα καπου μεσα δεν θελω να δω μαινταντο τον snake οπως αλλες σειρες επι 30χρονια..