Όπως φαίνεται, η συνέντευξη του Hideo Kojima στην αγγλική έκδοση του Official PlayStation Magazine ήταν εξαιρετική, αφού ο διάσημος δημιουργός μίλησε (έστω και λίγο) και για το μυστηριώδες Project Ogre, πάνω στο οποίο εργάζεται. «Δεν μπορώ να πω πάρα πολλά για αυτό το project σε αυτή τη χρονική στιγμή, απλά μπορώ να σημειώσω ότι θα είναι λίγο διαφορετικό σε σχέση με ότι έχω κάνει μέχρι τώρα. Μπορεί επιφανειακά να φαντάζει ίδιο, αλλά θα προσφέρει εντελώς διαφορετική εμπειρία και περιμένω τους φίλους του gaming να το αγκαλιάσουν», δήλωσε χαρακτηριστικά.

«Το Project Ogre θα πάρει κάποιο χρονικό διάστημα και γι’ αυτό θα συνεχίσω ταυτόχρονα την παραγωγή και άλλων projects στα οποία συμμετέχω, όπως κάνω με το Rising», εξήγησε στη συνέχεια. Το τεύχος κυκλοφορεί επίσημα αύριο, οπότε ίσως και έχουμε περισσότερα στοιχεία στη διάθεσή μας.
Η CD Projekt RED δεν έχει ανακάμψει πλήρως από το λανσάρισμα του Cyberpunk 2077
Πω ρε Kojima σε αναμένα κάρβουνα μας έχεις συνέχεια!!! :|
πρωτα πρεπει να δουμε τι ειναι αυτο το Rising και αν τελικα εχουν σκοπο να το βγαλουν μεσα στο 2011.
Μετα βλεπουμε γιατι μετα την κυκλοφορια του Rising θα παρουσιασει κατι δικο του, αλλιως ειναι σαν να παει κοντρα στον Κιμουρα.Απλα το λεει για να ξερουν οι gamers οτι εχει πραμα να δωσει...
2012 ηθελα να πω .....