Η Namco Bandai ανακοίνωσε την κυκλοφορία του Pac-Man Championship Edition DX στα Windows 8 και στα συστήματα με Windows RT. Το πρώτο Pac-Man Championship Edition DX κυκλοφόρησε για Xbox 360 και PS3 το 2010 και είχε αποσπάσει πάρα πολύ καλές κριτικές φτάνοντας στο Metacritic σε ποσοστά 93% και 91% αντίστοιχα.

Η εφαρμογή θα είναι διαθέσιμη στο Windows Store έναντι 8.5€ και θα προσφέρει στους παίκτες μια σειρά από προκλητικούς και πολύχρωμους λαβυρίνθους γεμάτους με παραδοσιακά φρούτα, αλλά και κακά φαντάσματα.
Η CD Projekt RED δεν έχει ανακάμψει πλήρως από το λανσάρισμα του Cyberpunk 2077
πολυ καλο game , πολλες επιλογες και φρενήρεις ρυθμος !!! το συνιστω ανεπιφύλακτα σε ολους τους old school gamers
Yeah! :P
Απιθανο game ... αλλα ακριβούτσικο δεν νομίζεται
1000 euros machines, play pac-man
Ε είναι ψιλοακριβό, 8.5 ευρώ για pacman...
πασιγνωστο το game αλλα παρολο που ειναι τρομερη η ποιοτητα στα windows 8 δεν αξιζει να δωσεις 8,5 ενω μπορεις να το βρεις και free ;)
ΧαΧα πλάκα θα έχει!
Όντως ακριβό είναι
Κι εγώ συμφωνώ ότι 8,50€ είναι πολλά!
Τιμολογιακη πολιτικη αστα να πανε, ελπιζω να μην συνεχιστει και σε αλλα παιχνιδια!