Σε αντίθεση με το τι πίστευε ο κόσμος μέχρι σήμερα, ο Peter Moore δεν ήταν ο μοναδικός υπεύθυνος της SEGA που πήρε την απόφαση να σταματήσει η παραγωγή του Dreamcast. Μιλώντας στην Guardian το 2008, το τωρινό υψηλόβαθμο στέλεχος της ΕΑ δήλωσε πως «στις 31 Ιανουαρίου ανακοινώσαμε πως η SEGA αποσύρεται από το hardware. Κατά κάποιο τρόπο έπρεπε να πάρω αυτή την απόφαση εγώ, όχι η κεφαλή της εταιρίας στην Ιαπωνία. Έπρεπε να απολύσω αρκετό κόσμο. Δεν ήταν ευχάριστη η μέρα». Προχωρώντας μέσα στην εβδομάδα σε νέα δήλωση στο IndustryGamers όμως, τόνισε πως αυτή του η δήλωση δεν μεταφέρθηκε όπως ειπώθηκε.

Συγκεκριμένα, τόνισε πως έξι κορυφαία στελέχη της ιαπωνικής εταιρίας από όλο τον κόσμο αποφάσισαν για το μέλλον του Dreamcast. O Peter Moore εργαζόταν στη Reebok και μετά πέρασε από τη SEGA πριν περάσει από την Microsoft για να λανσάρει το Xbox 360. Η πορεία του στην ΕΑ είναι ανοδική και πλέον είναι ο τρίτος πιο υψηλόβαθμος άνθρωπος στον μεγαλύτερο ανεξάρτητο publisher, πίσω από τον Eric Brown και τον John Riccitiello.
Η CD Projekt RED δεν έχει ανακάμψει πλήρως από το λανσάρισμα του Cyberpunk 2077
απορω γενικα αυτα τα στελεχη εχουν ιδεα απο βιντεοπαιχνιδι,παιζουν,ασχολουνται?πολυ μα πολυ αμφιβαλλω
αν βρω κανενα boxed καινουργιο το παιρνω ανετα,καποτε ειχα βρει και το χα αφησει τα μυαλα μου μεσα τοτε.