
Μένει βέβαια να δούμε πως και κατά πόσο θα εκμεταλλευτούν οι developers τα νέα χαρακτηριστικά της κονσόλας και του χειριστηρίου.
Η CD Projekt RED δεν έχει ανακάμψει πλήρως από το λανσάρισμα του Cyberpunk 2077

Η CD Projekt RED δεν έχει ανακάμψει πλήρως από το λανσάρισμα του Cyberpunk 2077
Η Sony ανακοίνωσε πως έχει προχωρήσει σε συνεργασία με τους περισσότερους third party παραγωγούς, έτσι ώστε να προσφέρει πολλά και διαφορετικά games για κάθε γούστο.
οτι θα δούμε πολλά παιχνίδια από πολλές 3rd party εταιρείες είναι δεδομένο.το θεμα ειναι να μη μας δώσουν κ σε αυτή τη γενιά εκθαμβωτικά παιχνίδια 6-8 ωρών.
σε αυτή τη γενιά γκρινιάζανε για την περιορισμένη RAM των κονσολών.για να δουμε στην επόμενη.....
Καλά, τα νούμερα αυτά δεν λένε απολύτως τίποτα! Το 90% των εταιρειών αυτών είναι trash και no-names...Πάντα το ίδιο γίνεται! Όπως και τότε που έβγαλε η Nintendo ονόματα εταιρειών σε κολλάζ...
Άσε να δούμε κιόλας πόσοι και ποιοι από αυτούς θα μείνουν...Συμφωνίες χαλάνε, κάτοικοι αλλάζουν σπίτια κλπ...
Θα ' θελες να ναι trash και no names.
http://cdn.themis-media.com/media/global/images/library/deriv/433/433371.jpg
Όχι και trash ρε παιδιά :D
Είπαμε να γουστάρετε Nintendo αλλά όχι κι έτσι :p
http://www.joystiq.com/2013/02/20/heres-everyone-working-on-a-ps4-game/?a_dgi=aolshare_twitter
trash?μαλιστα.φυσικα θα υπαρχουν και καποιεσς no name αλλα οχι και ετσι ενταξει
Εφόσον υπάρχουν οι βασικές (Square, Capcom, KONAMI, κ.α...), ας έχει και trash:)
Από όλα έχει ο μπαξές. :P
Θα ήθελα να είναι trash και no-names? Θα ΗΘΕΛΑ??
Keen]
Nixxes
Wiw
Ganbarion
Yager
Systemsoft
tri-Ace
Granzella
etc...
Να συνεχίσω?
chased μη χαλας τη ζαχαρενια σου ο φανμποισμος μερικων τους εχει στραβωσει....
@ninty σου έκανα αναφορα για να μάθεις να μην πετάγεσαι .
Ρε chased trash και no-name η tri-Ace;;;; Εκτίθεσαι τώρα...
Το θέμα είναι απλό παίδες, η Sony - όπως και η MS - δεν έχει καμία ανάγκη να αποδείξει και να πείσει ότι θα έχει 3rd party support. Δεν μιλάμε για exclusives προφανώς, αυτά πάνε πέθαναν, πλέον το exclusive είναι συνώνυμο του first party.
Μιλάει για φανμποισμό άνθρωπος με nickname Ninty;
LOL :P
Nixxes - κάνουν porting σε πολύ γνωστά παιχνίδια.
http://www.giantbomb.com/nixxes-software-bv/3010-7513/
Ganbarion - Δουλειά κυρίως σε συστήματα Nintendo, συνεργάζεται με τη Namco Bandai.
http://uk.ign.com/companies/ganbarion
Yager - Το Spec-Οps Τhe Line σου λέει τίποτα;
http://www.yager.de/projects/index.html
SystemSoft - Μόνο 240 παιχνιδάκια έχουν αναπτύξει για PSP, DS, 3DS, PS Vita.
http://www.gamespot.com/games.html?type=company&mode=1548
Tri-Ace - ασχολίαστο
Να συνεχίσω;
teenage mutant ninja turtles in action!!!!
να δωσει κ μερικους στο wii u ,μπας κ ηρεμησει ο chased
Για συνέχισε βρε teras! Γιατί όσα μου έγραψες, trash και no-names είναι! Πάω πάσσο για την tri-ace, αν και μόνος ένας τίτλος της έμεινε να τη θυμίζει και όλα της τα παιχνίδια είναι τα ίδια και για εμένα αδιάφορα...
Αλλά να μου γράφεις και για systemsoft? Για Yager? για Nixxes? Ε όχι ρε φίλε, μόνο να γελάσω μπορώ! Ειδικά με το "κάνουν port σε μεγάλα ονόματα!"...
Χαχαχαχαχαχα! Κοίτα ποιος μιλάει! Ο majorfox! Χαχαχαχαχαχαχα!
Chased και εμένα το Halo αδιάφορο μου είναι αλλά δεν θα πω ποτέ ότι η Bungie είναι ασήμαντη εταιρεία επειδή έχει φτιάξει μόνο αυτό, θα πέσει κεραυνός να με κάψει, και μάλιστα 4-5 φορές. :Ρ Η tri-Ace είναι ιστορικότατη εταιρεία στον χώρο.
Τώρα για όλα τα υπόλοιπα δεν μπορώ να καταλάβω τι ψάχνεις να βρεις. Προφανώς το νούμερο 149 είναι "φουσκωμένο" και με indie devs, με μικρότερες εταιρείες κτλ. Η αλήθεια είναι όμως ότι το PS4 (ειδικά μετά την απόφαση για πιο dev friendly περιβάλλον) δεν πρόκειται να έχει θέμα με την party support στο ελάχιστο. Εδώ κάνει συμφωνίες και παίρνει PC-exclusive games όπως το Diablo, ότι multiplatform κυκλοφορήσει η κονσόλα θα το έχει, τόσο απλά. Το σχόλιο σου για 90% trash και no-name ήταν άστοχο δυστυχώς και οφείλεις να το παραδεχτείς.
Πρέπει να έτσουξε μερικούς εδώ μέσα η χθεσινή παρουσίαση.
Εντάξει, δεν είναι 90%...Αλλά είναι αρκετά φουσκωμένο το νούμερο.
@chased
Αυτό που αγνοείς επιδεικτικά είναι ο τρόπος με τον οποίο λειτουργεί η βιομηχανία.
Εσύ νομίζεις ότι ένα παιχνίδι φτιάχνεται από ένα studio κατω από την ομπρέλα του εκάστοτε εκδότη και αυτό ήταν.
Σε όλα τα παιχνίδια γίνεται κάποιου είδους outsourcing στη διάρκεια του development. Όλα τα μεγάλα studios συνεργάζονται με μικρότερα, άγνωστα για τους μη γνωρίζοντες studios που αναλαμβάνουν επιμέρους κομμάτια στην ανάπτυξη του τίτλου.
Αλλά είναι λογικό να μην ενδιαφέρεσαι για το πως δημιουργούνται τα παιχνίδια που υποτίθεται πως απολαμβάνεις όταν είσαι περισσότερο οπαδός μιας εταιρείας παρά gamer.