Αγαπητέ χρήστη, παρατηρήσαμε οτι έχεις ενεργοποιημένο Ad Blocker.
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity

Πάνω από 149 third parties στο PS4

Η Sony ανακοίνωσε πως έχει προχωρήσει σε συνεργασία με τους περισσότερους third party παραγωγούς, έτσι ώστε να προσφέρει πολλά και διαφορετικά games για κάθε γούστο. Όπως προκύπτει από τις πρωινές ανακοινώσεις, 149 εταιρείες βρίσκονται στη λίστα και σίγουρα το νέο σύστημα θα μπορεί να περιμένει πολλά από τα γνωστά franchises να κάνουν εκεί τη συνέχεια. Με την ανάπτυξη να είναι πλέον πιο εύκολη, κάτι τέτοιο δεν μας προξενεί καμία εντύπωση.



Μένει βέβαια να δούμε πως και κατά πόσο θα εκμεταλλευτούν οι developers τα νέα χαρακτηριστικά της κονσόλας και του χειριστηρίου.


Η CD Projekt RED δεν έχει ανακάμψει πλήρως από το λανσάρισμα του Cyberpunk 2077

 
Πρόσθεσε το Enternity.gr στις προτεινόμενες πηγές σου στη Google
Διαβάστε όλα τα νέα του Enternity.gr στο Google News, στο Facebook στο Twitter και στο Instagram και κάντε εγγραφή στο Newsletter
20 ΣΧΟΛΙΑ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ
  • Για να μπορέσετε να προσθέσετε σχόλιο θα πρέπει πρώτα να έχετε κάνει login!

    • https://www.enternity.gr/files/Image/UserAvatars/resized/enternity_50_50.jpg
    • 3000 χαρακτήρες ακόμα
    • darksouls
    • οτι θα δούμε πολλά παιχνίδια από πολλές 3rd party εταιρείες είναι δεδομένο.το θεμα ειναι να μη μας δώσουν κ σε αυτή τη γενιά εκθαμβωτικά παιχνίδια 6-8 ωρών.
      σε αυτή τη γενιά γκρινιάζανε για την περιορισμένη RAM των κονσολών.για να δουμε στην επόμενη.....

    • Chased
    • Καλά, τα νούμερα αυτά δεν λένε απολύτως τίποτα! Το 90% των εταιρειών αυτών είναι trash και no-names...Πάντα το ίδιο γίνεται! Όπως και τότε που έβγαλε η Nintendo ονόματα εταιρειών σε κολλάζ...

      Άσε να δούμε κιόλας πόσοι και ποιοι από αυτούς θα μείνουν...Συμφωνίες χαλάνε, κάτοικοι αλλάζουν σπίτια κλπ...

    • teras
    • Όχι και trash ρε παιδιά :D
      Είπαμε να γουστάρετε Nintendo αλλά όχι κι έτσι :p

      http://www.joystiq.com/2013/02/20/heres-everyone-working-on-a-ps4-game/?a_dgi=aolshare_twitter

    • Chased
    • Θα ήθελα να είναι trash και no-names? Θα ΗΘΕΛΑ??

      Keen]
      Nixxes
      Wiw
      Ganbarion
      Yager
      Systemsoft
      tri-Ace
      Granzella
      etc...

      Να συνεχίσω?

    • Spahar
    • Ρε chased trash και no-name η tri-Ace;;;; Εκτίθεσαι τώρα...

      Το θέμα είναι απλό παίδες, η Sony - όπως και η MS - δεν έχει καμία ανάγκη να αποδείξει και να πείσει ότι θα έχει 3rd party support. Δεν μιλάμε για exclusives προφανώς, αυτά πάνε πέθαναν, πλέον το exclusive είναι συνώνυμο του first party.

    • teras
    • Μιλάει για φανμποισμό άνθρωπος με nickname Ninty;

      LOL :P

      Nixxes - κάνουν porting σε πολύ γνωστά παιχνίδια.
      http://www.giantbomb.com/nixxes-software-bv/3010-7513/

      Ganbarion - Δουλειά κυρίως σε συστήματα Nintendo, συνεργάζεται με τη Namco Bandai.
      http://uk.ign.com/companies/ganbarion

      Yager - Το Spec-Οps Τhe Line σου λέει τίποτα;
      http://www.yager.de/projects/index.html

      SystemSoft - Μόνο 240 παιχνιδάκια έχουν αναπτύξει για PSP, DS, 3DS, PS Vita.
      http://www.gamespot.com/games.html?type=company&mode=1548

      Tri-Ace - ασχολίαστο

      Να συνεχίσω;

    • Chased
    • Για συνέχισε βρε teras! Γιατί όσα μου έγραψες, trash και no-names είναι! Πάω πάσσο για την tri-ace, αν και μόνος ένας τίτλος της έμεινε να τη θυμίζει και όλα της τα παιχνίδια είναι τα ίδια και για εμένα αδιάφορα...

      Αλλά να μου γράφεις και για systemsoft? Για Yager? για Nixxes? Ε όχι ρε φίλε, μόνο να γελάσω μπορώ! Ειδικά με το "κάνουν port σε μεγάλα ονόματα!"...

    • Spahar
    • Chased και εμένα το Halo αδιάφορο μου είναι αλλά δεν θα πω ποτέ ότι η Bungie είναι ασήμαντη εταιρεία επειδή έχει φτιάξει μόνο αυτό, θα πέσει κεραυνός να με κάψει, και μάλιστα 4-5 φορές. :Ρ Η tri-Ace είναι ιστορικότατη εταιρεία στον χώρο.

      Τώρα για όλα τα υπόλοιπα δεν μπορώ να καταλάβω τι ψάχνεις να βρεις. Προφανώς το νούμερο 149 είναι "φουσκωμένο" και με indie devs, με μικρότερες εταιρείες κτλ. Η αλήθεια είναι όμως ότι το PS4 (ειδικά μετά την απόφαση για πιο dev friendly περιβάλλον) δεν πρόκειται να έχει θέμα με την party support στο ελάχιστο. Εδώ κάνει συμφωνίες και παίρνει PC-exclusive games όπως το Diablo, ότι multiplatform κυκλοφορήσει η κονσόλα θα το έχει, τόσο απλά. Το σχόλιο σου για 90% trash και no-name ήταν άστοχο δυστυχώς και οφείλεις να το παραδεχτείς.

    • teras
    • @chased
      Αυτό που αγνοείς επιδεικτικά είναι ο τρόπος με τον οποίο λειτουργεί η βιομηχανία.
      Εσύ νομίζεις ότι ένα παιχνίδι φτιάχνεται από ένα studio κατω από την ομπρέλα του εκάστοτε εκδότη και αυτό ήταν.
      Σε όλα τα παιχνίδια γίνεται κάποιου είδους outsourcing στη διάρκεια του development. Όλα τα μεγάλα studios συνεργάζονται με μικρότερα, άγνωστα για τους μη γνωρίζοντες studios που αναλαμβάνουν επιμέρους κομμάτια στην ανάπτυξη του τίτλου.

      Αλλά είναι λογικό να μην ενδιαφέρεσαι για το πως δημιουργούνται τα παιχνίδια που υποτίθεται πως απολαμβάνεις όταν είσαι περισσότερο οπαδός μιας εταιρείας παρά gamer.

*