
Σχετικά με την συνεχόμενη αύξηση των στελεχών της Sony, από το σύνολο της βιομηχανίας των video games, η Gara δήλωσε «Είμαι πολύ ευχαριστημένη με το ταλέντο των ατόμων που δουλεύουν στην εταιρεία». Οι δηλώσεις αυτές ήρθαν μετά την κυκλοφορία του νέου PS3 Super Slim μοντέλου, που ουσιαστικά επανέφερε την Sony στην αγορά του Ηνωμένου Βασιλείου καθώς από τις 28 Σεπτεμβρίου που κυκλοφόρησε, οι πωλήσεις ανέβηκαν κατά 138%.
Η CD Projekt RED δεν έχει ανακάμψει πλήρως από το λανσάρισμα του Cyberpunk 2077



Το Playstation πάντα θα καταφέρνει να πουλάει...
Eιναι μια κονσολα με πληρεστατη βιβλιοθηκη παιχνιδιων και τρομερα γραφικα παρ'ολα τα χρονια που κουβαλαει. Νομιζω οτι εχει ακομη μπροστα του και οπως και το ps2, θα πουλαει για μια δεκαετια ακομη, ειδικα οσο θα πεφτει η τιμη του.
αμα μπορειται συνεχιστε να πουλατε για χρονια γιατι που να βρεθουν χρηματα για ps4 που λενε οτι σε κανα χρονο μπορει να βγει...
ετσι το μωρο
Καλλιο αργα παρα ποτε... :)
Aργησε,αλλα με την παροδο του χρονου η Sony φανηκε οτι ειναι ¨σκυλι"και το παλεψε.Ελπιζω στο νεο Playstation 4 η οπως θα λεγετε ,να μην βγει κανενας Kutaragi(αν και ξερω οτι εχει φυγει απ την Sony)και μας παρουσιασει μια βελτιωμενη εκδοση cell, γιατι θα φρικαρω!!!!!!!!
eυχαριστη ειδηση.