Αγαπητέ χρήστη, παρατηρήσαμε οτι έχεις ενεργοποιημένο Ad Blocker.
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity

Πέντε εκατομμύρια πωλήσεις το PlayStation 3

Η διευθύντρια του management της Sony στο Ηνωμένο Βασίλειο Fergal Gara δήλωσε στο MCV σχετικά με την ανοδική πορεία του PS3, «Είναι φανταστικό το γεγονός ότι ξεπεράσαμε τα πέντε εκατομμύρια. Αλλά εξίσου σημαντικό για μένα δεν είναι μόνο το επίτευγμα, αλλά και η ορμή που υπάρχει από πίσω του. Και με το βελτιωμένο σχήμα και τον σχεδιασμό πωλήσεων για το νέο έτος, το PlayStation έχει σίγουρα αυτή την ορμή».



Σχετικά με την συνεχόμενη αύξηση των στελεχών της Sony, από το σύνολο της βιομηχανίας των video games, η Gara δήλωσε «Είμαι πολύ ευχαριστημένη με το ταλέντο των ατόμων που δουλεύουν στην εταιρεία». Οι δηλώσεις αυτές ήρθαν μετά την κυκλοφορία του νέου PS3 Super Slim μοντέλου, που ουσιαστικά επανέφερε την Sony στην αγορά του Ηνωμένου Βασιλείου καθώς από τις 28 Σεπτεμβρίου που κυκλοφόρησε, οι πωλήσεις ανέβηκαν κατά 138%.

Η CD Projekt RED δεν έχει ανακάμψει πλήρως από το λανσάρισμα του Cyberpunk 2077

 
Πρόσθεσε το Enternity.gr στις προτεινόμενες πηγές σου στη Google
Διαβάστε όλα τα νέα του Enternity.gr στο Google News, στο Facebook στο Twitter και στο Instagram και κάντε εγγραφή στο Newsletter
7 ΣΧΟΛΙΑ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ
  • Για να μπορέσετε να προσθέσετε σχόλιο θα πρέπει πρώτα να έχετε κάνει login!

    • https://www.enternity.gr/files/Image/UserAvatars/resized/enternity_50_50.jpg
    • 3000 χαρακτήρες ακόμα
    • alex4444
    • Eιναι μια κονσολα με πληρεστατη βιβλιοθηκη παιχνιδιων και τρομερα γραφικα παρ'ολα τα χρονια που κουβαλαει. Νομιζω οτι εχει ακομη μπροστα του και οπως και το ps2, θα πουλαει για μια δεκαετια ακομη, ειδικα οσο θα πεφτει η τιμη του.

    • korko
    • αμα μπορειται συνεχιστε να πουλατε για χρονια γιατι που να βρεθουν χρηματα για ps4 που λενε οτι σε κανα χρονο μπορει να βγει...

    • xaralampos_1984
    • Aργησε,αλλα με την παροδο του χρονου η Sony φανηκε οτι ειναι ¨σκυλι"και το παλεψε.Ελπιζω στο νεο Playstation 4 η οπως θα λεγετε ,να μην βγει κανενας Kutaragi(αν και ξερω οτι εχει φυγει απ την Sony)και μας παρουσιασει μια βελτιωμενη εκδοση cell, γιατι θα φρικαρω!!!!!!!!

*