
Περαιτέρω βελτιώσεις στον τεχνικό τομέα ή σε όλα τα υπόλοιπα; Ίδωμεν...
Η CD Projekt RED δεν έχει ανακάμψει πλήρως από το λανσάρισμα του Cyberpunk 2077

Η CD Projekt RED δεν έχει ανακάμψει πλήρως από το λανσάρισμα του Cyberpunk 2077
ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ
ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΕΚΔΟΣΗΣ
ΔΙΑΝΟΜΗ
PEGI
Όπως ανακοίνωσαν σήμερα οι EA και DICE, το Battlefield 4 αποκαλυφθεί επίσημα στην φετινή GDC, η οποία θα διεξαχθεί στις 26 Μαρτίου.
δωσε βροχη..:)
ποσο βελτιωση πια ? μα ποσο? χαχαχαχα
θελω ναχει κ γκομενες στρατιωτες :P
Αναμενουμε! Αναρωτιεμαι οπως ειπε ο "polynekros" για το ποσο θα βελτιωθει το παιχνιδι!
Το παιχνίδι καλό θα είναι, αλλά η wallpaper είναι για τα μπάζα!
Ένας μεσοαστός Αμερικάνος με φάτσα που θυμίζει lone wolf και Terminator, τρέχει με μια γκριμάτσα στη μάπα που δεν ταιριάζει καθόλου στο στυλ και τον χαμό του Battlefield. Αυτή περισσότερο σε Call of Duty ταιριάζει!
αντεε να δουμε!