CES 2012
Win8 + WinStore beta
<ONM> CTP
Tango1 launch
MWC 2012
Tango2 SDK
MIX 2012
Win8 RC
<ONM> beta
Tango2 launch + Apollo announce
Kinect commercial SDK
E3 2012
Xbox SDK, 3G Kinect games announce
Apollo SDK
Win8 RTM
Aug 2012
Win8, <ONM>, WP8, Xbox Store launch
Build 2012
XAML+XDE platform
Win8 PU DP
<OSN> announce
CES 2013
Win8 PU Beta
MWC 2013
Apollo+1 teaser
MIX 2013
HTML platform (IE11)
Win8 PU RC
<OSN> Beta
Apollo+1 SDK
E3 2013
Xbox”loop” announce
Win8 PU RTM
Build 2013
Win9 DP
<OSN> RTM
Xbox”loop” launch
CES 2014
Win9 Beta
MWC 2014
WPN teaser
MIX 2014
Win9 RC
WPN SDK
Kinect SDK update
E3 2014
Kinect HP2 announce
Xbox PU announce
Build 2014
Win9 RTM (IE12)
Win9M RTM
<OSN+1> CTP
Xbox PU preview
Nov 2014
Win9, Win9M, Kinect HP2 launch
Xbox PU RTW
Η CD Projekt RED δεν έχει ανακάμψει πλήρως από το λανσάρισμα του Cyberpunk 2077



Μάλιστα οπότε πάμε 2013 Ε3 για ανακοίνωση του Xbox Loop..
Το θέμα είναι τι παίζει με αυτά τα στοιχεία?Που τα βρήκε το MsNerd?
Αμα ισχύει πάντως εδώ υπάρχει ολόκληρος ο προγραμματισμός της MS για τα επόμενα χρόνια.Θα δείξει ο καιρός,εγω πάντως δεν τα πολυεμπιστεύομαι αυτά τα site.
Ανάλογα την υποδοχή του Wii U θα κινηθούν οι άλλοι 2 πιστεύω. Το 2013 δεν είναι μακριά πάντως, αν και προτιμούσα να βγουν οι νέες κονσόλες το 2012 και να τις αγοράσουμε 1 χρόνο μετά ώστε να δουμε και τα χουγια τους, να πέσουν και λίγο οι τιμές, να έχουν και κάμποσα παχνίδια κτλ κτλ.
Τώρα αν ισχύουν αυτά, παω για αγορά το 2014!
Με λίγα λόγια φίλε μου έχουμε μέλλον ακόμη,απλά και εγώ για 2012 ήθελα να σκάσει η ανακοίνωση,αλλά ποτέ δεν ξές.Φήμες είναι όλα προς το παρόν.
Aς ανακοινωθει το 2012 αλλα να βγει το 2013. Eξαλλου το Φθινωπορο του 2012 ερχεται ο Chief οποτε δεν λεει να βγει τοτε το νεο XBOX. Θα συμφωνησω με τον Shepard πως το καλυτερο θα ηταν να περιμενουμε 1 χρονο μετα απο την κυκλοφορια των νεων κονσολων για να δουμε πως θα τα πανε....αλλα περιμενεις ευτραπελα απο MS και Sony παλι; Δεν το νομιζω...το μονο πραγμα το οποιο θα με εμποδιζε απο την Day 1 αγορα τους θα ηταν η εξωφρενικη τιμη τους.
2014 αρχες η δεκεμβρη 2013..
Μπα δεν νομιζω . Ανακοινωση Ε3 2012 και κυκλοφορια μεσα στο ετος . Η κονσολα ειναι ετοιμη !
Ας το βγάλουν το 2014,μη σας πω τέλη του 2014,να γουστάρουμε.Έχουμε ακόμα μέλλον με αυτή τη γενιά.
Οτι ειπε ο @dameko-doubutsu.Ανακοινωση 2012 και κυκλοφορια μες στο ετος η αλλιως αρχες 2013.