
Ίσως η DICE να αναμένει το feedback των παικτών και να πράξει αναλόγως.
Η CD Projekt RED δεν έχει ανακάμψει πλήρως από το λανσάρισμα του Cyberpunk 2077

Η CD Projekt RED δεν έχει ανακάμψει πλήρως από το λανσάρισμα του Cyberpunk 2077
ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ
ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΕΚΔΟΣΗΣ
ΔΙΑΝΟΜΗ
PEGI
Σύμφωνα με τον παραγωγό Aleksander Grøndal, το Battlefield 4 ίσως υποστηρίζει mouse και keyboard στην έκδοση για PS4.
θα βολευει?στο ps4
Δε ξέρω τι θα κάνει πάντως προσωπικά δε μπορώ να παίξω shooter χωρίς ποντίκι στο pc μου.Το χειριστήριο βολεύει μόνο για κανά action ή τα κλασσικά pro,nba2k κ.λ.π. Αν μη τι άλλο ενδιαφέρον θα έχει, αν υλοποιηθεί κάτι τέτοιο...
οπως και να εχει το θεμα για να παιξει ο καθενας θελει αυτη η επιλογη ειναι ευπροσδεκτη.
οχιι ! Οι χρήστες πληκτρολογίου και ποντικιού θα έχουν προβάδισμα σε σχέση με τους άλλους παίχτες.Γνώμη μου ,όποιος θέλει μ+κ ας το πάρει στο PC .
Όπως θα έπρεπε να παίζονται τα fps...υπάρχουν τόσα πολλά στις κονσόλες που με πληκτρολόγιο και ποντίκι θα είσαι άρχοντας.Σίγουρα η πρώτη επιλογή είναι το pc αλλά δεν έχουν όλοι τα χρήματα γι'αυτά και τις αναβαθμίσεις τους.
Όντως FPS σε κονσόλα δεν είναι και ότι καλύτερο!