
Συνολικά, έχουν σημειωθεί 44 εκατομμύρια εικονικοί θάνατοι στον τίτλο και σίγουρα τα πρώτα δείγματα των πωλήσεων ήταν αυτά που περίμενε τη εκδότρια εταιρία.
Η CD Projekt RED δεν έχει ανακάμψει πλήρως από το λανσάρισμα του Cyberpunk 2077

Η CD Projekt RED δεν έχει ανακάμψει πλήρως από το λανσάρισμα του Cyberpunk 2077
ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ
ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΕΚΔΟΣΗΣ
ΔΙΑΝΟΜΗ
PEGI
Το Saints Row: The Third είχε δηλώσει από την πρώτη του εμφάνιση ότι θα είναι ένας τίτλος που θα βασίζεται στο χιούμορ και θα έχει έντονες αναφορές σε βία και σεξ.
μοβ δονητη ??? τι ειναι αυτο ??
the dildo weapon muhahahhaa xD
http://fuckedupgames.files.wordpress.com/2011/11/83cc6ade1a-saints-row-t69722.jpg
@majorfox αυτό εδώ το όπλο ;)
προσκυνω ! να παιζεις online και να του λες του αλλου : θα τον φας τωρα !
make love, not war?
Τελικά αυτό αξίζει το παιχνίδι? Σε κρατάει ή θα παίξεις εκεί κανα τρίωρο και τέλος?
χαχχαχα επικο
Είναι λίγο εξευτελιστικό το θέμα από δύο πλευρές!
1)Οι εταιρείες καταγράφουν ακόμα και το πόσα βήματα έκανες στο παιχνίδι!Μήπως να μας μαμήσουν κιόλας?
Τι ξεφτιλίκι είναι αυτό ρε?Που χάθηκε το σωστό feedback από emails κλπ?Μόνο τώρα καταγράφουν τα πάντα για να δουν τι κινείται περισσότερο!
Απλά ΕΛΕΟΣ!
2)Αποδεικνύεται το πόσα ταμπού έχει ο κόσμος!
Πολύ μεγάλη ευχαρίστηση,ε?Τί να πω?Άσε που δεν θα πέθαινες ποτέ από κάτι τέτοιο!Εκτός και αν στο χώνανε πολύ βαθιά και έσπαγες τίποτα!
@Chased EPIC