
Υπάλληλοι της THQ έχασαν την δουλειά τους σύμφωνα με αναφορές στο Twitter. Μείνετε συντονισμένοι για περισσότερες πληροφορίες, καθώς οι επόμενες ώρες είναι σημαντικές.
Η CD Projekt RED δεν έχει ανακάμψει πλήρως από το λανσάρισμα του Cyberpunk 2077

Η CD Projekt RED δεν έχει ανακάμψει πλήρως από το λανσάρισμα του Cyberpunk 2077
Σήμερα δημοπρατήθηκαν οι ιδιοκτησίες της THQ με τους αγοραστές να είναι οι συγκεκριμένοι.
Ελπίζω οι άνθρωποι που έχασαν τη δουλειά τους να καταφέρουν να απορροφηθούν από κάποια άλλη εταιρία...
"Η Crytek, που αναπτύσσει το Homefront 2, αγόρασε τα δικαιώματα του franchise" HELL YEAH!!!!
smack down kai darksiders pios ta pire ?
https://twitter.com/DDInvesting/status/294183773501784064
No bids for Vigil (Darksiders Developer). Εντάξει άμα ισχύει αυτό τι να πω....
Τα WWE φήμες τα θέλουν να πηγαίνουν προς ΕΑ αλλά δεν έχει βγει κάτι επίσημο... Για τα Darksiders δεν έκανε κανείς πρόταση όντως
Τα ποσοστά που πλήρωσαν:
26M for Relic (Sega),
2.5M for Montreal (Ubisoft),
11M for Evolve (Take-Two),
22.3M for Volition (Koch Media),
500k Homefront (Crytek),
5.8M for Metro (Koch Media),
South Park for 3.2M (Ubisoft)
Κρίμα για τους εργαζόμενους... Τελικά η κρίση είναι παντού
Νομίζω η Koch πήρε τα καλύτερα κομμάτια. Πλήρωσε και τα περισσότερα όμως. Μου κάνει εντύπωση η αδιαφορία για το darksiders. Γιατί έτσι; τόσο ακριβό ήταν ή νόμισαν ότι δεν θα έχει επιτυχία;
Πολύ παράξενο. Είναι κρίμα για την Vigil που αποτελείται απο πολλά ταλέντα.
Περίεργο που κανεις δν θέλει την παιχνιδάρα...Μακάρι γιατι πολύ θα ήθελα να δω κι darksiders 3!
παντως ειναι ασχημο οταν μια εταιρεια χρεωκοπει και αλλες εταιρεις παιρνουν οτι εχει και δεν εχει μοιαζει οπως στην αγρια φυση οπου οι θηρευτες κομματιαζουν το θηραμα με μανια.....καπως ετσι το βλεπω..... τελικα αυτη η κριση δεν εχει σκοπο να μεινει μονο στο greece.... θα προχωρησει και αλλο..... οι εργαζομενοι παντως ειναι οι πιο αδικημενοι...........κουραγιο....
Κανείς δεν πήρε την Vigil;; WTF;;;;
H Platinum Games ενδιαφέρεται να αγοράσει την Vigil...
Ελπιζω να μην χαθει κανενας τιτλος και να συνεχιζουμε να απολαμβανουμε αυτα τα ωραια franchises! Η Vigil όντως δεν εξαγοράστηκε... ακόμα! ;)
το francise του Μπομπ σφουγγαρακη κανένας ?????? πλακα κανω
Darksiders γιατι ρε ubisoft ??? γιατι ?? ΓΙΑΤΙ ???
Προσωπικα ειμαι happy που πηρε το DOW series η SEGA. Παλι καλα. Αντε βγαλτε το 3 τωρα να γουσταρουμε....
Τωρα με την Vigil τι παιχτηκε δεν ξερω... κριμα και θα εβγαζε και αυτη warhammer 40k ΜΜΟ... ελπιζω να βρεθει καποιος...
Α και απ'οτι βλεπω απο τα ποσα τα περισσοτερα εσκασε η SEGA για μια αγορα μονο....
Dawn of war FTW!!!
και το metro παντως ξεπουληθηκε. παμε ρε παιδια να μαζεψουμε λεφτα και να παρουμε το darksiders
Ευτυχως το metro πηγε σε Ευρωπη . Ελπιζω μονο τα γερμανα μην βγαλουν τους ναζι απο το παιχνιδι .
Καλως επισης που η Ubisoft δεν πηρε πολλα .
Η SEGA μαλλον εχει πολλα λεφτα ... ασχετα που κλαιγεται .
Το Darksiders να το παει στην Platinum , ειναι εντολη του λαου αυτη ! :D
To Darksiders θα βρει στέγη δεν μπορει.Τα αλλα πηγαν εκει που ταιριαζουν,ειδικα το warhammer ταιριαζει γαντι στη sega.
Κρίμα.. Ας ελπίσουμε μερικές σειρές να συνεχίσουν σε καλά χέρια