
Αναμένουμε σύντομα περισσότερες πληροφορίες.
Η CD Projekt RED δεν έχει ανακάμψει πλήρως από το λανσάρισμα του Cyberpunk 2077

Η CD Projekt RED δεν έχει ανακάμψει πλήρως από το λανσάρισμα του Cyberpunk 2077
H Codemasters επιβεβαίωσε τους fans μέσα από το Twitter ότι το επερχόμενο Dirt 4 θα μοιάζει περισσότερο με τους παλαιότερους τίτλους Colin McRae και επικεντρώνεται στους αγώνες ράλι σε σχέση με του προηγούμενους τίτλους της σειράς.
Κάτι με κάνει να μην τους πιστεύω,θα δείξει όμως,μακάρι γιατί χρειαζόμαστε ένα σύγχρονο καλό rally.
T_K_L_L_LUIGI +1.Πολύ καλό για να είναι αληθινό...
αυτα ειναι..δωσεεεεε...
επιτελους, αυτο ακριβως θελαμε. μακαρι να βγει παιχνιδαρα, ειναι η τελευταια μας ελπιδα για ενα πολυ καλο ραλλυ racing
Schumacher έτσι ακριβώς!! γιατι εάν περιμένουμε από την milestone ζήτω που καήκαμε!!! ήδη έχουμε "φάει" στη μάπα 4 wrc και το ένα είναι χειρότερο από το άλλο, επιτέλους από ότι φαίνεται ήρθε η ώρα ο βασιλιάς (codemasters-colin mcrae series) να διεκδικήσει πίσω τον θρόνο του (To AΠΟΛΥΤΟ WRC game)!!
Μακαρι να μην χρησιμοποιουν το ονομα μονο για πωλησεις...
Ωραία νεα αλλα καλύτερα να βρουν αλλο όνομα για το game γιατι το dirt δεν πολυ πείθει πλέον όσο καλο και να ειναι το μέσα εφόσον θα κανουν αυτή την αλλαγή προς το καλύτερο