H Glasswing Studio είναι στην ευχάριστη θέση να ανακοινώσει το πρώτο walkthrough video του πρώτου της παιχνιδιού με τίτλο “Insection”. Η Glasswing είναι ένα ανεξάρτητο ελληνικό studio με στόχο τη δημιουργία video games με κορυφαία γραφικά και gameplay experience. Ο τίτλος ανήκει στην κατηγορία των FPS και έρχεται για να επαναφέρει στη μνήμη σας τις πιο συναρπαστικές στιγμές που ζήσατε στα κλασικά Sci-Fi Shooters και ταινίες, με στόχο να δημιουργήσει την καλύτερη co-op εμπειρία 4 παικτών που είχατε ποτέ. Τα γεγονότα εξελίσσονται σε ένα μελλοντικό σύμπαν γεμάτο εξωγήινη ζωή, καταδρομείς, διαστημόπλοια και δράση που θα ανατριχιάσει κάθε Sci-Fi gamer. Από τα βασικά χαρακτηριστικά ξεχωρίζουμε τη δυνατότητα συμμετοχής 4 παικτών και την προσαρμοζόμενη στα δεδομένα του χρήστη τεχνητή νοημοσύνη. Παίζετε το Insection ως ένας από τους «Good Guys», μία ομάδα 4 βετεράνων πολέμου που αναζητούν την τύχη τους στο νεο-κατοικημένο σύμπαν, αναλαμβάνοντας κάθε είδους δουλειά, από συνοδεία «φορτίων» έως «βρωμοδουλειές» και πάντα με το αζημίωτο. Τo Insection λαμβάνει χώρα σε ένα μελλοντικό σύμπαν, περίπου 200 χρόνια από τώρα. Ο τελικός Παγκόσμιος Πόλεμος έχει ολοκληρωθεί και το ανθρώπινο είδος έχει πλέον κατοικίσει νέους πλανήτες και έχει εξαπλωθεί στο συμπάν, με πρώτο του σταθμό τη Νέα Γη. Η ομάδα καλείται από την OMNIA Industries, την εταιρία η οποία κρατά το μονοπώλιο σχεδόν για οποιοδήποτε προϊόν ή υπηρεσία σε ολόκληρο το νεο-κατοικημένο σύμπαν.

Η OMNIA Industries προσλαμβάνει την ομάδα για να ανακτήσει τον έλεγχο από διαστημικούς και εμπορικούς σταθμούς μέχρι ορυχεία -ακόμα και ολόκληρους πλανήτες- που απειλούνται από ένα νέο-άγνωστο-είδος εξωγήινων εντόμων, το οποίο εξαπλώνεται επικίνδυνα γρήγορα σε όλο το Γαλαξία. Με εργάτες, επιστήμονες και στρατιωτικό προσωπικό να εξολοθρεύονται από την εξωγήινη απειλή, η ομάδα αναλαμβάνει δράση κάθαρσης. Το Insection δημιουργείται χρησιμοποιώντας τη μηχανή παιχνιδιών Unity και αυτή τη στιγμή βρίσκεται στην έκδοση pre-alpha. Εντός των επόμενων εβδομάδων θα υποβληθεί στο σύστημα Greenlight για έγκριση από την κοινότητα με στόχο τη διάθεσή του μέσω της πλατφόρμας Steam. Ένα από τα σημαντικότερα σημεία στη δημιουργία του Insection είναι η άποψη και τα σχόλια της κοινότητας και για το λόγο αυτό, η ομάδα παρέχει μέσω του website της τη δυνατότητα εγγραφής στη λίστα χρηστών που θα δοκιμάσουν την Beta έκδοση και θα μοιραστούν μαζί της τις απόψεις τους.
Η CD Projekt RED δεν έχει ανακάμψει πλήρως από το λανσάρισμα του Cyberpunk 2077
Φαίνεται πολύ καλό! Μπράβο τους!
πολυ καλη δουλεια και προσεγμενη!μπραβο στα παιδια και μακαρι να πετυχουν το στοχο τους και να μπουν στο steam...
Πολλά μπράβο και μακάρι να συνεχίσουν την ανάπτυξη παιχνιδιών.
είναι ελληνικό studio?δεν έχω δει ούτε μια ελληνική λέξη .
Μπράβο τους .Από μουσική τα σπάει. Καλή επιτυχία στα παιδιά. Και μια απορία, γιατί walkthrough? Δεν μας δείχνει πως θα περάσουμε κάτι.
Σας ευχαριστούμε πολύ για τα σχόλια σας και για τα καλά σας λόγια!
Περιμένουμε περισσότερα σχόλια σας και παρατηρήσεις σας με χαρά και θα σας ενημερώνουμε για τις εξελίξεις και την πρόοδο μας μέσω του newsletter μας εφόσον εγγραφείτε μέσω του site, όπως αναφέρεται και παραπάνω στο άρθρο.
Όσο για το walkthrough το χαρακτηρίζουμε γιατί είναι μια περιήγηση στο (σε ένα μέρος του) level.
Προφανώς και δεν το εννοούμε με την ευρεία έννοια του walkthrough.
@max payne Για τα ελληνικά, δεν καταλαβαίνουμε τι εννοείς http://i.imgur.com/3fRqfRN.jpg :P
Ευχαριστούμε!
Glasswing Studio / Insection Game Team
μπραβο παιδια - μακαρι τετοιες προσπαθειες να αναγνωριστουν εκτος συνορων - να συνεχισετε και με αλλους τιτλους
Πολλά μπράβο στα παιδιά. Χαίρομαι ιδιαίτερα να βλέπω προσπάθειες κι από ελληνικές εταιρίες ανάπτυξης παιχνιδιών. Το θεωρώ ένα απο τα επαγγέλματα του μέλλοντος.... Εχει πολύ ψώμι η παιχνιδοβιομηχανία στην ηλεκτρονική της μορφή και θα πρέπει σιγά σιγά και εδώ στην Ελλάδα να αναπτυχθεί και να πάρει το μερίδιο της αγοράς που της αξίζει πραγματικά. Συνεχίστε τη προσπάθεια παιδιά και μη σταματάτε πουθενά ....Πιστέψτε σε αυτό που κάνετε και η αναγνώριση τόσο σε Ελλάδα όσο και στο εξωτερικό δε θα αργίσει να έρθει ...........
Μπράβο παιδιά! Εύχομαι τα καλύτερα.
Επίσης πολύ σωστή επιλογή η χρήση της Unity. Στην αρχή διαβάζοντας την περιγραφή του άρθρου μου ήρθαν αναμνήσεις Thesis, αλλά μόνο και μόνο από αυτή την επιλογή για την μηχανή καταλαβαίνω ότι είστε down to earth.
Πολύ καλό φαίνεται. Και είναι pre alpha. Οπότε το τελικό θα είναι ακόμα καλύτερο. Και η μουσική πολύ καλή. Σε βάζει στο κλίμα. Πολύ ταιριαστή.
Καταπληκτικα νεα. Μπραβο παιδια, ειστε σε καλο δρομο. Μακαρι να βγει κατι αξιολογο και εμεις εδω ειμαστε να ενισχυσουμε :)
Ελπιζουμε να μην εχουμε αλλο ενα Thesis.
Πολυ ωραιο φαινεται .
Μπραβο στα παιδια ! Αντε και καλες δουλειες !