
Μέσα σε όλα έχουμε και την επιβεβαίωση της Ubisoft ότι θα δώσει στην κυκλοφορία έναν σημαντικό τίτλο του franchise μέσα στο 2012. Τι λέτε;
Η CD Projekt RED δεν έχει ανακάμψει πλήρως από το λανσάρισμα του Cyberpunk 2077

Η CD Projekt RED δεν έχει ανακάμψει πλήρως από το λανσάρισμα του Cyberpunk 2077
ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ
ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΕΚΔΟΣΗΣ
ΔΙΑΝΟΜΗ
PEGI
Το Assassin’s Creed 3 θα λαμβάνει κατά πάσα πιθανότατα χώρα στην Αίγυπτο, όπως τουλάχιστον δείχνουν όλα τα τελευταία στοιχεία.
Αίγυπτος; Θα ανεβαίνουμε και στις πυραμίδες; Λογικά εκεί θα τερματίζει το όλο μυστήριο! Γουστάρω!
Ενδιαφέρον..αν και χρειάζεται αλλαγή σκηνικών σίγουρα και κυρίως χαρακτήρα,τώρα στην Αίγυπτο ποιος θα είναι ο Αssassin? Ελπίζω να είναι καινούριο πρόσωπο.Η θα είναι ο Ezio 100 ετών..:) :P
Δηλαδή βγαίνει το 3 και τέλος τα Assassin's Creed ?
Ο Ezio τελειώνει στο Revelations... καινούριος ήρωας θα είναι. Τώρα για το ποιος θα είναι ο Assissin δεν ξέρω :P
εμενα αν και ειμαι φανατικος τισ σειρας παντως δεν μου αρεσε το gameplay του revelation.. ολη αυτη η φαση με την brotherhood εχει συνεπεια να χανει την ουσια που ειχε στο κορυφαιο (κατα την γνωμη μου) 2.. δεν πολεμας καθολου.. ελαχιστες αποστολες δολοφονιας κτλ αλλα απο ιστορια επαθα ΣΟΚ... το τελος ειναι ΟΛΑ ΤΑ ΛΕΦΤΑ !!!! ελπιζω στο 3 να αλλαξουν τακτικη και να ξανα γυρισουν στο παλιο καλο assassins ...