Αγαπητέ χρήστη, παρατηρήσαμε οτι έχεις ενεργοποιημένο Ad Blocker.
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity

Πρώτη σε πωλήσεις για το 2012 η EA

Σύμφωνα με το GFK Chart-Track, η EA ήταν ο εμπορικά πιο πετυχημένος publisher στην αγορά της Αγγλίας για ολόκληρο το 2012. Η επιτυχία της EA οφείλεται σε ένα μεγάλο ποσοστό στις πωλήσεις του FIFA 13, οι οποίες αγγίζουν τα 4.3 εκατομμύρια. Η Activision που ακολουθεί δεύτερη έχει να ευχαριστεί την επιτυχία του νέου της Call of Duty τίτλου, το Black Ops 2, που απέφερε κέρδη ύψους 500 εκατομμυρίων δολαρίων στο πρώτο του εικοσιτετράωρο. Η λίστα, που βασίζεται στις retail πωλήσεις, είναι η ακόλουθη:



1. EA
2. Activision
3. Ubisoft
4. Nintendo
5. Microsoft
6. Sega
7. Warner Bros
8. Take-Two 
9. THQ
10. Square Enix


Η CD Projekt RED δεν έχει ανακάμψει πλήρως από το λανσάρισμα του Cyberpunk 2077

 
Πρόσθεσε το Enternity.gr στις προτεινόμενες πηγές σου στη Google
Διαβάστε όλα τα νέα του Enternity.gr στο Google News, στο Facebook στο Twitter και στο Instagram και κάντε εγγραφή στο Newsletter
8 ΣΧΟΛΙΑ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ
  • Για να μπορέσετε να προσθέσετε σχόλιο θα πρέπει πρώτα να έχετε κάνει login!

    • https://www.enternity.gr/files/Image/UserAvatars/resized/enternity_50_50.jpg
    • 3000 χαρακτήρες ακόμα
    • alex4444
    • Οταν μεσα στην πρωτη μερα καταφερνουν και οχι μονο κανουν αποσβεση, αλλα να κερδιζουν και μισο δις ευρω, ε μηπως δε θα πρεπε να χαμηλωνουν τις τιμες λιγο? Λεω εγω τωρα...

    • vonzuchter
    • @alex444 "ε μηπως δε θα πρεπε να χαμηλωνουν τις τιμες λιγο?" MOXAXAXAXAXAXAAXXAXAXAXAXXXAXAXAAXAXXAXX. να σαι καλα ρε αλεξ. χαχαχαχαχαχαχαχαχχα. Τωρα το ποστ σου το δειχνουν στο board meeting της ΕΑ και της ACTIVISION kai εχουν σκασει στα γελια. Αυξηση κερδων ΠΟΛΥ απλα σημαινει ακομα υψηλοτερους στοχους για το επομενο "quarter" οι οποιοι φυσικα αν δεν επιτευχθουν θα αρχισει η κλαψα η μιζερια και οι απολυσεις. Εγω που ειμαι κομμι τα ξερω καλυτερα απο εσας μου φαινετε. μειωση τιμων... ξεκαρδιστηκαν στα γελια τα μανατζερια.

    • lust
    • @alex4444 σιγα μη χαμηλωσουν τις τιμες...το μονο που ξερουν να κανουν ειναι να κλαψουριζουν για τη πειρατεια...τους καταλαβαινω ισα ισα τα βγαζουν περα

*