
1. EA
2. Activision
3. Ubisoft
4. Nintendo
5. Microsoft
6. Sega
7. Warner Bros
8. Take-Two
9. THQ
10. Square Enix
Η CD Projekt RED δεν έχει ανακάμψει πλήρως από το λανσάρισμα του Cyberpunk 2077

Η CD Projekt RED δεν έχει ανακάμψει πλήρως από το λανσάρισμα του Cyberpunk 2077
Σύμφωνα με το GFK Chart-Track, η EA ήταν ο εμπορικά πιο πετυχημένος publisher στην αγορά της Αγγλίας για ολόκλητο το 2012.
H ea περιλαμβανει και τα κερδη της ea sports? αν ναι ετσι εξηγηται η πρωτια
ε ποια αλλη θα ταν..
Οταν μεσα στην πρωτη μερα καταφερνουν και οχι μονο κανουν αποσβεση, αλλα να κερδιζουν και μισο δις ευρω, ε μηπως δε θα πρεπε να χαμηλωνουν τις τιμες λιγο? Λεω εγω τωρα...
@alex444 "ε μηπως δε θα πρεπε να χαμηλωνουν τις τιμες λιγο?" MOXAXAXAXAXAXAAXXAXAXAXAXXXAXAXAAXAXXAXX. να σαι καλα ρε αλεξ. χαχαχαχαχαχαχαχαχχα. Τωρα το ποστ σου το δειχνουν στο board meeting της ΕΑ και της ACTIVISION kai εχουν σκασει στα γελια. Αυξηση κερδων ΠΟΛΥ απλα σημαινει ακομα υψηλοτερους στοχους για το επομενο "quarter" οι οποιοι φυσικα αν δεν επιτευχθουν θα αρχισει η κλαψα η μιζερια και οι απολυσεις. Εγω που ειμαι κομμι τα ξερω καλυτερα απο εσας μου φαινετε. μειωση τιμων... ξεκαρδιστηκαν στα γελια τα μανατζερια.
Η THQ πέρασε την Square... Θα τα έχουν βάψει μαύρα στην Ιαπωνία...
Η Sony? Που είναι;
Η Ubisoft έπρεπε να είναι πάνω από την Activision!
Η SONY? Δεν προλαβαίνει τώρα shepard προσπαθεί να κερδίσει κανένα κομμάτι στην Ιαπωνία. Πω πω κακια :-P
@alex4444 σιγα μη χαμηλωσουν τις τιμες...το μονο που ξερουν να κανουν ειναι να κλαψουριζουν για τη πειρατεια...τους καταλαβαινω ισα ισα τα βγαζουν περα