Αγαπητέ χρήστη, παρατηρήσαμε οτι έχεις ενεργοποιημένο Ad Blocker.
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity

Πρώτο gameplay video για το GTA 5

Όπως σας είχαμε ενημερώσει από εχθές, η Rockstar Games έδωσε στην δημοσιότητα το πρώτο gameplay video για το GTA 5, με τίτλο "Εισαγωγή στο Grand Theft Auto 5". Ο τίτλος αναμένεται να κυκλοφορήσει για PS3 και Xbox 360 στις 17 Σεπτεμβρίου σε όλο τον κόσμο. Απολαύστε το λοιπόν μέσα από τον παρακάτω player και πείτε μας τις πρώτες σας εντυπώσεις:






Καταστήματα αρνούνται να πουλήσουν το GTA 6!

 
Πρόσθεσε το Enternity.gr στις προτεινόμενες πηγές σου στη Google
Διαβάστε όλα τα νέα του Enternity.gr στο Google News, στο Facebook στο Twitter και στο Instagram και κάντε εγγραφή στο Newsletter
44 ΣΧΟΛΙΑ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ
  • ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ

    Rockstar Games

  • ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΕΚΔΟΣΗΣ

    Rockstar

  • ΔΙΑΝΟΜΗ

    CD Media

  • PEGI

    18+

  • ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
  • Grand Theft Auto V
    • 18+ pegi 18+
      • 9.2 RATING
        ΧΡΗΣΤΩΝ (169)
      • ΒΑΘΜΟΛΟΓΗΣΕ ΤΟ
    ΕΠΙΣΗΜΟ SITE http://www.rockstargames.com/V/ FOLLOWERS 42 ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΕ ΤΟ
  • 10

    ENTERNITY SCORE
  • Για να μπορέσετε να προσθέσετε σχόλιο θα πρέπει πρώτα να έχετε κάνει login!

    • https://www.enternity.gr/files/Image/UserAvatars/resized/enternity_50_50.jpg
    • 3000 χαρακτήρες ακόμα
    • nfs_maniac
    • Πανέμορφο, και η εναλλαγή μεταξύ των χαρακτήρων πολύ όμορφη προσθήκη. Να έχει και ένα σταθερό frame rate (κυρίως σε πολυσύχναστες καταστάσεις), και όλα super

    • pepe4ever
    • δεν ξερω εαν παρατηρησατε εκει που αλλαζεις παιχτες εχει κενες θεσεις χαρακτηρων που πιθανων να γεμισουν απο dlc

    • evergrey
    • Υπεροχο!Και μονο που μου φαινετε οτι εχει γραφικα αλλα Max Payne 3 και shooting στοιχεια RDR ειναι πολυ θετικα!

    • Havok-Alex
    • Φαντάζομαι ότι η έκδοση για PC αν είναι να έχει καλύτερα γραφικά θα κυκλοφορήσει παράλληλα με τη έκδοση για τα PS4 & X1, εκτός και αν είναι απλά ένα Port, για κανέναν άλλο λόγο δεν θα ασχοληθεί η Rockstar να την αναβαθμίσει μιας και το κέρδος είναι ασήμαντο και υπάρχουν Moders.

    • Sephiroth
    • Παίζει να είναι ΤΟ ΕΠΟΣ ΤΟ ΙΔΙΟ. Αν είναι καλό, βελτίωσαν οδήγηση και μας διαλύσουν στα current gen, ανακοινώνουν το Δεκέμβριο την next gen έκδοση με το PC, πουλάμε νεφρά, σπίτια, γατιά, σκυλιά και αγοράζουμε PS4/Xbox One και το τερματίζουμε ξανά. Λίγο παραστατικός, ε; :P

    • Sisyphus
    • Εντάξει η pc έκδοση έχει κλειστεί την ημέρα που θα ανακοινωθεί.Το επικότατο από τα επικότερα έπη...

    • PetrifieD-
    • Φαίνεται εξαιρετικό. Το θέμα είναι να ανακοινωθεί και για PC επιτέλους για να μας φύγει και η οποιαδήποτε αμφιβολία. Επίσης το PC θα το απογειώσει το παιχνίδι, ειδικά στον τομέα των γραφικών.

    • gamelover
    • πολυ ωραιο παιχνιδι!και δεν ειμαι καθολου φαν της σειρας... νομιζω οτι ηταν τοσο ωραιο που αμα βγει και σε ps4 θα θελω ακομα περισσοτερο να εχω μια τετοια κονσολα με ενα τετοιο παιχνιδι σπιτι μου...

    • Βibliolover
    • Nα ρωτήσω μια ρητορική ερώτηση :

      Aπο πότε το να παίρνεις τον ρόλο αποβρασμάτων της κοινωνίαs κάνει ένα game να ειναι εξαιρετικό , θαυμάσιο ;!!!!!!! Aπο τα γραφικά του και μόνο ;!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


      Θα χτυπήσω ενέσα με αυτα που ακούω εδώ μέσα

    • nfs_maniac
    • Βibliolover λίγο άκυρο το σκεπτικό σου.... Με αυτη την λογική θα παίζαμε μόνο Sims και Barbie the official game....

      (ναι ΚΑΙ τα Super mario απαγορεύονται, καθώς ο υδραυλικός ΣΚΟΤΩΝΕΙ μανιτάρια και ανυπεράσπιστες χελώνες....)

    • Βibliolover
    • @master δεν θελω αυτο ρε φιλε..
      Δεν χωράει αμφισβήτηση οτι τα γραφικά ειναι χάρμα οφθαλμών στο παιχνίδι . Θα τα χαρακτήριζα η Μονικα Μπελουτσι / Παναγιώτα Βλαντή της τωρινής γενιάς.
      Το ζουμί πιο ειναι ομως ; Oτι παίρνεις το ρόλο στο παιχνίδι στην καλυτερη περιπτωση αρχιληστων και στην χειρότερη ενος ψυχάκια. Και αυτο απο ότι βλέπω θεωρείτε κορυφαίο και θαυμασιο απο πολλους !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


      Δεν ξέρω γαλουχήθηκα με παιχνίδια εποχής Lucas Arts , Sierra .
      Παρεμπιπτόντως Leisure Suit Larry: Reloaded είναι όλα τα λεφτά. Ψιλά γραμματα θα μου πεις.

    • Βibliolover
    • @nfs_maniac

      Καλό ειναι να ακους και την αντίθετη αποψη φιλε μου, Οτι για σένα ειναι χρυσάφι για κάποιο άλλο μπορει να ειναι σκουπίδι και το αντίστροφο.

    • nfs_maniac
    • Φυσικά και την ακούω φίλε μου, αλλα έχω το δικαίωμα να εκφράσω κι εγώ την δικιά μου (σύμφωνη ή μη....)

    • nkav64
    • @Bibliolover και για εμένα το GTA V, είτε βγει είτε όχι μου είναι παντελώς αδιάφορο. Ούτε καν πρόκειται να ασχοληθώ μαζί του. Δεν μπορώ όμως να μην αναγνωρίσω την γενική αποδοχή του από την κοινότητα των gamers και να παραδεχτώ ότι για εκατομμύρια κόσμο είναι ένα παιχνίδι που βρίσκεται στην κορυφή των προτιμήσεών τους. Οπότε σίγουρα είναι κάτι το οποίο αξίζει για όσους αρέσκονται σε τέτοιου είδους παιχνίδια.

*