Αγαπητέ χρήστη, παρατηρήσαμε οτι έχεις ενεργοποιημένο Ad Blocker.
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity
Το κριτήριο σας πρέπει να ειναι τουλάχιστον 3 χαρακτήρες
Το Insection βασίζεται στη συνεργασία των παικτών για την επίτευξη των στόχων σε κάθε level και βασικά για να... παραμείνουν ζωντανοί! Αυτό παρουσιάζεται και στο πρώτο Gameplay video που διέθεσε η ομάδα ανάπτυξης, ενώ παράλληλα γίνεται δοκιμή δύο εκ των τεσσάρων διαθέσιμων όπλων, το φλογοβόλο «Incinerator 40K» και το Pulse Rifle > 9000. Στο βίντεο ο παίκτης βρίσκεται αρχικά μόνος του, αντιμέτωπος με τα εξωγήινα έντομα. Σύντομα καταφθάνει και η υπόλοιπη ομάδα και όλοι μαζί δείχνουν πόσο καλά λειτουργούν τα όπλα! Ο εχθρός μας σε αυτή την περίπτωση είναι το έντομο τύπου ‘Drone’ το οποίο μπορεί να είναι το πιο αδύναμο από τους εχθρούς, αλλά είναι θανάσιμα αποτελεσματικό σε μεγάλους αριθμούς!
Στο τελικό παιχνίδι θα συναντήσετε τα Drones σε θέσεις φρουράς σε περιοχές και μεγαλύτερου επιπέδου έντομα, όπου θα πρέπει να τα εξολοθρεύσετε για να προχωρήσετε παρακάτω. Οι χαρακτήρες εμφανίζονται ως κάψουλες, δεδομένου ότι είναι στη φάση τελικού animation και οι κάψουλες θα αντικατασταθούν από τους τρισδιάστατους πλέον Dante, Derek, Dona και Dylan!
πρεπει να στηριζουμε τις Ελληνικες προσπαθειες αν και ακομα δειχνουν λιγο "φτωχα" σε σχεση με τον ανταγωνισμο αλλλα υπαρχει πολυ ταλεντο στη χωρα μας...απλα τα budget ειναι χαμηλα...
Τα παιδιά κάνουν μια αξιέπαινη προσπάθεια και πρέπει όλοι μας να τους υποστηρίζουμε. Οπως και κάθε ελληνική προσπάθεια που γίνετε. Πρέπει επιτέλους να αξιοποιηθεί και το ελληνικό ταλέντο στη βιομηχανία του gaming ........
προφανως και δεν ειναι ο,τι καλυτερο υπαρχει στην αγορα απο αποψη γραφικων αλλα νομιζω παντοτε κρινεις με τα δεδομενα που εχεις...και εδω εχουμε μια ομαδα ανθρωπων οι οποιοι ισως να ειναι και η πρωτη τους προσπαθεια που κανουν κατι τετοιο σε τετοιο επιπεδο ...2ον εχουμε σιγουρα ενα χαμηλο budget και 3ον γινεται σε μια χωρα που την εχει χτυπησει αγρια μια ΚΡΙΣΗ! ωποτε για μενα με βαση αυτες τις συνθηκες θεωρω οτι ειναι μια πολυ καλη δουλεια,για να μην πω παρα πολυ καλη! να συνεχισουν το ιδιο δυνατα και σιγουρα καποια στιγμη η δουλεια τους θα αναγνωρισθει...... στηριζουμε τις ελληνικες προσπαθειες παντα!
Παιδια ειναι pre-alpha, θα βελτιωθει πολυ ως στο τελος.Εγω εχω να πω ενα μεγαλο μπραβο στα παιδια για την προσπαθεια τους!
Σκοπευουν να το βαλουν στο steam?
Καλησπέρα σας, ευχαριστούμε για τα καλά σας λόγια και πάλι.
Ναι, το παιχνίδι θα υποβληθεί στο σύστημα Greenlight του Steam μέσα στις επόμενες εβδομάδες.
(δείτε εδώ http://bit.ly/13Hsdfo το προηγούμενο άρθρο του enternity σχετικά με το παιχνίδι)
πρεπει να στηριζουμε τις Ελληνικες προσπαθειες αν και ακομα δειχνουν λιγο "φτωχα" σε σχεση με τον ανταγωνισμο αλλλα υπαρχει πολυ ταλεντο στη χωρα μας...απλα τα budget ειναι χαμηλα...
Μακάρι να είναι καλό,αλλά πολύ μπλέ ρε παιδί μου...
Τα παιδιά κάνουν μια αξιέπαινη προσπάθεια και πρέπει όλοι μας να τους υποστηρίζουμε. Οπως και κάθε ελληνική προσπάθεια που γίνετε. Πρέπει επιτέλους να αξιοποιηθεί και το ελληνικό ταλέντο στη βιομηχανία του gaming ........
Συνεχιστε παιδες και καντε οτι καλυτερο μπορειτε, εμεις θα στηριξουμε ;)
προφανως και δεν ειναι ο,τι καλυτερο υπαρχει στην αγορα απο αποψη γραφικων αλλα νομιζω παντοτε κρινεις με τα δεδομενα που εχεις...και εδω εχουμε μια ομαδα ανθρωπων οι οποιοι ισως να ειναι και η πρωτη τους προσπαθεια που κανουν κατι τετοιο σε τετοιο επιπεδο ...2ον εχουμε σιγουρα ενα χαμηλο budget και 3ον γινεται σε μια χωρα που την εχει χτυπησει αγρια μια ΚΡΙΣΗ! ωποτε για μενα με βαση αυτες τις συνθηκες θεωρω οτι ειναι μια πολυ καλη δουλεια,για να μην πω παρα πολυ καλη! να συνεχισουν το ιδιο δυνατα και σιγουρα καποια στιγμη η δουλεια τους θα αναγνωρισθει...... στηριζουμε τις ελληνικες προσπαθειες παντα!
Μονο για την ελληνικοτητα του θα το στηριξω εαν κρινω απο το βιντεο..
Παιδια ειναι pre-alpha, θα βελτιωθει πολυ ως στο τελος.Εγω εχω να πω ενα μεγαλο μπραβο στα παιδια για την προσπαθεια τους!
Σκοπευουν να το βαλουν στο steam?
Καλησπέρα σας, ευχαριστούμε για τα καλά σας λόγια και πάλι.
Ναι, το παιχνίδι θα υποβληθεί στο σύστημα Greenlight του Steam μέσα στις επόμενες εβδομάδες.
(δείτε εδώ http://bit.ly/13Hsdfo το προηγούμενο άρθρο του enternity σχετικά με το παιχνίδι)