Μάλιστα, το πιο πιθανόν είναι το δεύτερο DVD να εγκαθιστά προαιρετικά το HD texture pack, όπως στο Battlefield 3.
Η CD Projekt RED δεν έχει ανακάμψει πλήρως από το λανσάρισμα του Cyberpunk 2077
Η CD Projekt RED δεν έχει ανακάμψει πλήρως από το λανσάρισμα του Cyberpunk 2077
ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ
ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΕΚΔΟΣΗΣ
ΔΙΑΝΟΜΗ
PEGI
Ετσι εξηγούνται τα μέτρια γραφικά στο Demo, είναι χωρίς το HD pack
τώρα κατάλαβα τι κάνουν οι τυπάδες..!!! hahahhahahahhahahahhahahhahahhahahhahahahahah έσπασα :p
Το περιεχόμενο θα είναι πολύ μεγάλο... να το δουμε πρώτα όμως και πόσα DLCs θα ανακοινώσουν! Μην μας δουλεύουν! ;)
Μην ελπίζεις Πάγος13! Και το BF3 έτσι έβγαινε, σε δύο δισκάκια αλλά η beta ήταν κανονική...Άρα, μάλλον αυτά θα είναι και τα τελικά γραφικά του παιχνιδιού.