
Στη συνέχεια το στέλεχος της αμερικανικής εταιρείας πρόσθεσε: «Είμαστε οπαδοί των Warcraft 1, Warcraft 2, Warcraft 3, και σίγουρα θα θέλαμε να τα ξαναπαίξουμε».
Η CD Projekt RED δεν έχει ανακάμψει πλήρως από το λανσάρισμα του Cyberpunk 2077

Η CD Projekt RED δεν έχει ανακάμψει πλήρως από το λανσάρισμα του Cyberpunk 2077
Σύμφωνα με δηλώσεις του παραγωγού του World of Warcraft J. Allen Brack, η Blizzard δουλεύει πάνω σε ports κλασσικών παιχνιδιών σε σύγχρονα PCs.
Was bout time. Άντε και ένα HD remake του Diablo 2.
Αν τα ξαναφτιαξουν απο την αρχη τοτε καλως.
Αν κανουν κατι αναλογο του AE2 τοτε ας το ξεχασουν καλυτερα.
Αντε να τα παιζουμε και εμεις οι νεοτεροι gamers :D
Τα καλοκαίρι που μας πέρασε με έπιασε η νοσταλγία για το Warcraft 2 και αφού το βρήκα έψαξα να βρω τρόπο να το κάνω να παίξει σε καινούργιο υπολογιστή. Βρήκα ένα πρόγραμμα το DOS BOX ή κάπως έτσι και με 2-3 εντολές DOS κατάφερα και έπαιξα. Εαν δεν θέλετε να περιμένετε τις νέες εκδόσεις κάντε ένα search στο google και θα βρείτε τις οδηγίες για να παίξετε τα παλιά.