Αγαπητέ χρήστη, παρατηρήσαμε οτι έχεις ενεργοποιημένο Ad Blocker.
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity
Το κριτήριο σας πρέπει να ειναι τουλάχιστον 3 χαρακτήρες
Όσο απίθανο και αν ακούγεται, η Blizzard North σκεφτόταν να κυκλοφορήσει ένα prequel του πρώτου Diablo για το Game Boy, μετά την κυκλοφορία του Diablo 2. Όπως εξηγεί ο David Craddock, συγγραφέας που προς το παρόν γράφει ένα βιβλίο για την εταιρία, μια από τις ομάδες που εργάστηκαν στην ανάπτυξη του Diablo 2, είχε ξεκινήσει να μαζεύει ιδέες για τη μεταφορά του διάσημου RPG στο σύστημα της Nintendo, με την ονομασία Diablo Junior. «Η ομάδα σκεφτόταν την κυκλοφορία του τίτλου για το Game Boy Color ή το Game Boy Advance, ανάλογα με διάφορους επιχειρηματικούς παράγοντες», εξηγεί ο Craddock συνεχίζοντας «O τίτλος θα είχε μόνο single-player mode και δανειζόμενοι μια από τις ιδέες του Pokemon, θα χωριζόταν, σε τρία διαφορετικά cartridges, με τον καθένα να περιέχει έναν διαφορετικό ήρωα (warrior-rogue-sorcerer) όπως και διαφορετικά αντικείμενα που οι χρήστες θα αντάλλαζαν μεταξύ τους». Όπως ανέφερε, όμως, ο σχεδιασμός σταμάτησε σε πολύ πρώιμα στάδια κυρίως λόγο του υψηλού κόστους που είχε τότε η ανάπτυξη τίτλων στα φορητά συστήματα.
Το βιβλίο του Craddock για την Blizzard North κυκλοφορεί τον επόμενο χρόνο.
to gameplay του gameboy παραμενει επικαιρο ακομα και τοσα χρονια μετα..
και ενοειται οτι ορισμενοι συνεχιζουν να παιζουν παιχνιδια του Gameboy , του NES , του Megadrive
μεσα απο τους Emulators που εχουν κυκλοφορισει .
Αρκετα ενδιαφερον ακουγεται, κριμα που δε το πραγματοποιησανε...
Πωωω, GameBoy. Τι μου θύμισες τώρα; (Διαβάζει παρακάτω):Πωωω, Pokemon. Τι μου θύμισες τώρα;
Μα ποιος παίζει Game Boy την σήμερον ημέρα;;; Το έχω απορία ειλικρινά!
^Μετά την κυκλοφορία του Diablo 2 έγιναν αυτές οι σκέψεις, όχι τώρα.
to gameplay του gameboy παραμενει επικαιρο ακομα και τοσα χρονια μετα..
και ενοειται οτι ορισμενοι συνεχιζουν να παιζουν παιχνιδια του Gameboy , του NES , του Megadrive
μεσα απο τους Emulators που εχουν κυκλοφορισει .