Σύμφωνα με πηγή της ιστοσελίδας Videogamer, τα σχέδια για ενδεχόμενο Dead Space 4 ακυρώθηκαν λόγω των, χαμηλότερων των προσδοκιών, πωλήσεων του Dead Space 3. Όπως αναφέρει η ιστοσελίδα, η Visceral Montreal είχε ήδη ξεκινήσει να σχεδιάζει μια πρώτη ιδέα από το σενάριο του τίτλου, ωστόσο μετά από διοικητικό συμβούλιο της EA στο οποίο συζητήθηκε η χαμηλή πορεία πωλήσεων του DeadSpace 3, δόθηκε η εντολή στο studio να σταματήσει τις εργασίες.

Λέτε το Dead Space franchise να πλησιάζει στο οριστικό του τέλος;
ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ 21:00
H EA διέψευσε δημόσια αυτή την εξέλιξη, τονίζοντας ότι δεν έχει παρθεί καμία τέτοια απόφαση.
Η CD Projekt RED δεν έχει ανακάμψει πλήρως από το λανσάρισμα του Cyberpunk 2077
EA did it again
Η κατασταση εχει αγριεψει εκει με τους χαρτογιακαδες στην ΕΑ....
περιμενω πως και πως να δωσουν τα ευρω για ενα dante's inferno 2 !!!!!!!!!!
@bill_dep μακάρι να γινόταν αυτό αλλά δυστυχώς από Dante δεν θα ξαναδούμε game :(
Ουδέν κακό αμιγές καλού.. Ας ασχοληθεί με νέο IP, καλά τα Sequels αλλά χρειαζόμαστε και νέες ιδέες στην βιομηχανία. To Dante's Inferno εκτός από απροκάλυπτη αντιγραφή του God Of War (μέχρι και τα μπαουλάκια δεν μπήκαν στην διαδικασία να αλλάξουν), δεν πούλησε και τα αναμενόμενα, οπότε δεν υπάρχει λόγος..
ουτε ενα τελος της προκοπης αναπαντητα ερωτηματα στο ολο σεναριο με αλλα λογια πανω απο 100ευρω για καθε πελατη στο Ip της πανε σκουπιδια λεφτα μας γιατι? γιατι ετσι!!!!!
Μπραβο ΕΑ...
ΕΑ to the money.!!!!!
Έχει δίκιο ο Tanno..Βασικά θα προτείνω ένα νέο νομοσχέδιο..(τώρα μαζί με την πρόταση για μείωση το μισθού)
Όσοι παίζουν Battlefied 3, θα πρέπει να βλέπουν για μια εβδομάδα συνεχόμενα την ταινία του Justin Bieber σε 3D, ενώ όσοι παίζουν FIFA 13 (ή ένα από τα επόμενα), να τους κολλήσουμε με μονωτική ταινία ακουστικά και να ακούνε 24 ώρες το 24ωρο το Friday της Rebecca Black...
ΜΕ ΠΟΙΟ ΔΙΚΑΙΩΜΑ κύριοι παίζετε κάτι που δεν αρέσει στον Tanno? Στην πυρά και ΓΡΗΓΟΡΑ!
Δυστυχώς έτσι παέι για όλους του χώρου.Ότι δε πουλάει όσο πρέπει το κόβουμε μαχαίρι,μη μας γίνει και συνήθεια.
Συγνώμη, αλλά πριν 10 μέρες δεν διαβάζαμε δηλώσεις εκπροσώπου της εταιρίας για το πόσο το κοινό έχει "αγκαλιάσει" το σύστημα των microtransaction και ότι η εταιρία θα εντάξει τον μηχανισμό σε όλα της τα μελλοντικά παιχνίδια μετά το επιτυχημένο πείραμα του Dead Space 3;
Αποφασίστε.
Πραγματικά κρίμα αν ειναι αλήθεια, ειναι ενα απο τα αγαπημένα μου games.
den tha xasoyme k tipota kai ta 3 poy eftase polla einai...
η βιομηχανια του gaming εχει υποστη λοβοτομη δεν εξηγειται αλλιως.
φτιαχνουν παιχνιδια που να εχουν λιγο απολα δλδ οτι χειροτερο.
θες να φτιαξεις τρομου φτιαξε τρομου,θες να φτιαξεις πολεμικο φτιαξτο,θες να φτιαξεις καζουαλια φτιαξτο,
αυτο το πραμα λιγο αυτο λιγο κ απο ταλλο κτλ εχει παραγινει το κακο.
φτιανεις κατι κ εχεις ενα target audience δεν γινετε ναναι ολα μαζι πως να το κανουμε
Το περίμενα. Μας το έφαγε και αυτό. Ξεκίνησε δυνατά με το Dead Space 1 και κατέληξε στο τέλος να είναι ακόμη ένα action παιχνίδι μπουκομένο με microtransactions.
F**k you EA.
Νταξει, δεν παιζει! Εκτος και αν θελουν να τους παρουν με τις πετρες...
εχει καταντησει ο ορισμος του καπιταλα η ΕΑ!!πρεπει να πουλησει τα αντερα της απο ενα ip για να το υποστηριξει...αλλιως λε πουλε..κριμα για τους υπαλληλους της Visceral
Πραγματικά κρίμα αν ειναι αλήθεια!!!
Tanno, πονάει χέρι βομβαρδίσει πόδι??? WTF? Εγώ καραγουστάρω με NFS και BF, γιατί να μην παίξω? Γιατί να τρώνε λεφτά από τα παιχνίδια που γουστάρω εγώ για τραγικές διαφημιστικές καμπάνιες του στυλ "θα το σιχαίνεται η μάνα σου!" ?
Και προσωπικά, δεν έχω κανένα απολύτως πρόβλημα με το να τελειώσει η σειρά, δεν μου άρεσε και ποτέ! Αλλά δεν βγαίνω να κράζω τη Sony που δεν το έβαλε σε πιο περίοπτη θέση στο PS Store να το τρώμε στη μούρη μπας και πουλήσει! Έλεος!