
Λέτε να αρχίσουμε από τώρα την πληροφόρηση για next gen τίτλους;
Η CD Projekt RED δεν έχει ανακάμψει πλήρως από το λανσάρισμα του Cyberpunk 2077

Η CD Projekt RED δεν έχει ανακάμψει πλήρως από το λανσάρισμα του Cyberpunk 2077
Το αντίγραφο βιογραφικού σε συμβόλαιο ενός 3D σχεδιαστή υποδεικνύει την ανάπτυξη ενός “εμπιστευτικού” παιχνιδιού από την ομάδα ανάπτυξης Ivory Tower.
Χμμμ...για να δουμε. Μακαρι να φτανει σε ποιοτητα το πρωτο TDU.
Πολλές φήμες μαζεμένες πέσανε...γύρω από το PS4, 19+σήμερα.
Για το επόμενο XBOX τίποτα;
Πολλές φήμες και δεν ξέρω τι να πιστέψω...