Από την Τετάρτη και για τις επόμενες 2 εβδομάδες το Company of Heroes 2, η συνέχεια του strategy game με την καλύτερη βαθμολογία στην ιστορία είναι εντελώς δωρεάν σε μορφή beta. Η Relic Entertainment πρόσθεσε match-making servers και πάρα πολλά ακόμα στοιχεία, διόρθωσε προβλήματα του Closed Beta και θα συνεχίσει να δουλεύει πυρετωδώς πάνω στο παιχνίδι μέχρι να κυκλοφορήσει στις 25 Ιουνίου στα καταστήματα. Επίσης αξίζει να σημειώσουμε ότι όλη η πρόοδός σας στην οpen beta θα σας ακολουθήσουν και μετά την αγορά του παιχνιδιού!

Αξίζει να σημειώσουμε ακόμη πως -σύμφωνα με ενημέρωση που πήραμε από την επίσημη αντιπροσωπεία- η τιμή του θα ξεκινά από τα 34,99€ σε αντίθεση με την υπόλοιπη Ευρώπη, όπου η επίσημη λιανική είναι τα 50€.
Η CD Projekt RED δεν έχει ανακάμψει πλήρως από το λανσάρισμα του Cyberpunk 2077
Πολύ καλή η τιμή του παιχνιδιού στην Ελλάδα. Πώς και έτσι;!
Μια χαρα!Τι παθανε;Μας λυπουνται σιγα σιγα;
Show me love Relic !!! Αυτο εγινε λογω του μεγαλου fanbase στην Ελλαδα !
Εξαιρετικα νεα αλλα θα πρεπει να επεκταθει και να γινει μονιμο σε ολους τους τιτλους.
re pc k pali pc k lene gia drm stis konsoles k no used
kant ts times 35 eyrw k valte no used .........
πρεπει να φτιαξω ενα gaming pc μονο και μονο για τετοιες παιχνιδαρες τελος!
πολύ ωραία κίνηση που θα έπρεπε να την κάνουν και σε Ισπανία ,Πορτογαλία.ας ελπίσουμε να το συνεχίσουν και έτσι θα χτυπήσουν και την πειρατεία πιστεύω.
Τετοιες αρχικες τιμες θα επρεπε να εχουν ολοι (pc-consoles).Τοτε και πολλες πωλησεις θα ειχαν και πειρατεια δεν θα ειχαμε.Μπραβο τους και παλι μπραβο τους.
πολυ καλη τιμη μπορω να πω