Αγαπητέ χρήστη, παρατηρήσαμε οτι έχεις ενεργοποιημένο Ad Blocker.
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity

Στις 4 Σεπτεμβρίου το Xbox One στην Ιαπωνία

Σύμφωνα με δημοσίευμα του Famitsu, το Xbox One φτάνει στην αγορά της Ιαπωνίας στις 4 Σεπτεμβρίου. Κάτι τέτοιο σημαίνει πως αν επιβεβαιωθεί η παραπάνω πληροφορία, την ίδια ή σε κοντινή ημερομηνία θα πρέπει λογικά να περιμένουμε και το σύστημα στη χώρα μας, αφού η Ελλάδα συμπεριλαμβάνεται στο επόμενο κύμα διάθεσης του Xbox One, μαζί με την Ιαπωνία και άλλες 24 χώρες.



Το line-up του συστήματος στην Ιαπωνία θα περιλαμβάνει τα Forza Motorsport 5, Kinect Sports Rivals, Sunset Overdrive, Halo, Dead Rising 3, Ryse: Son of Rome, Call of Duty: Ghosts, Tomb Raider: definitive Edition, Thief και Murdered: Soul Suspect, ωστόσο δεν μπορούμε να γνωρίζουμε ακόμη το πως έχει προγραμματιστεί να συμβεί η αντίστοιχη διαδικασία στις ευρωπαϊκές αγορές που αναμένουν το Xbox One μετά το καλοκαίρι.

Η CD Projekt RED δεν έχει ανακάμψει πλήρως από το λανσάρισμα του Cyberpunk 2077

 
Πρόσθεσε το Enternity.gr στις προτεινόμενες πηγές σου στη Google
Διαβάστε όλα τα νέα του Enternity.gr στο Google News, στο Facebook στο Twitter και στο Instagram και κάντε εγγραφή στο Newsletter
8 ΣΧΟΛΙΑ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ
  • ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ

    Microsoft

  • ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΕΚΔΟΣΗΣ

    Microsoft

  • ΔΙΑΝΟΜΗ

    Microsoft Hellas

  • PEGI

    3+

  • ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
  • Για να μπορέσετε να προσθέσετε σχόλιο θα πρέπει πρώτα να έχετε κάνει login!

    • https://www.enternity.gr/files/Image/UserAvatars/resized/enternity_50_50.jpg
    • 3000 χαρακτήρες ακόμα
    • Amiga500
    • Αν παει με την ιδια διαφορα τιμης με το PS4 που εχει και στις αλλες χωρες........καλυτερα να μην παει καθολου....

      Οχι οτι θα πουλησει ακομα και να εχει την ιδια τιμη με το PS4, αλλα οπως ειναι τωρα......μονο οι υπαλληλοι της MS στην Ιαπωνια θα το αγορασουν, και αυτοι μονο αν τους απειλησουν με απολυση.... :P:P

    • diver_gr
    • H Αγορά της Ιαπωνίας είναι περίεργη και η συμπεριφορά της δεν έχει καμιά σχέση με Ευρώπη/Αμερική . Το Kinect είναι Gimmick Gadjet κακά τα ψέμματα και η αγορά της Ιαπωνίας έχει αποδείξη περίτρανα ότι κατά καιρούς λατρεύει τέτοια πράγματα .

      Εμένα προσωπικά δεν θα μου φανεί περίεργο αν το ΧΒΟΧ ΟΝΕ πουλήσει σε Ιαπωνία .

    • xGodKilleRx
    • Γενικά το console gaming στην Ιαπωνία δεν πάει καλά,όλοι έχουν στραφεί στο mobile εκεί.

      Από την άλλη είμαι ο μόνος που έχει τόση αγωνία να μάθει ποιο είναι αυτό το Jap exclusive που ετοιμάζει η MS;..Μάλλον ναι.

    • djprogres
    • @diver_gr kinect eixe kai to 360 alla me to zori eftase to 1.6 ekatomuria poliseis stin Japan se oli tin genia tou..


      Oi iapones timane ta "enia" proionta tous kai theloun stis consoles tous na exoun poikilia sta japan titles..
      kati pou mono stin nintento kai sti sony mporoun na vroun..
      Kai auto pou goustaroun trela edo kai kairo einai ta handheld..oi poliseis milane apo mones tous..

*