Αγαπητέ χρήστη, παρατηρήσαμε οτι έχεις ενεργοποιημένο Ad Blocker.
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity
Το κριτήριο σας πρέπει να ειναι τουλάχιστον 3 χαρακτήρες
Η φετινή Ε3 είχε δύο μεγάλους πρωταγωνιστές, το PlayStation Vita από πλευράς Sony και το Wii U από πλευράς Nintendo. Αφήσαμε τις ημέρες να περάσουν, να… κάτσει η σκόνη από τη φασαρία με την αποκάλυψη των δύο συστημάτων και πήραμε την κάμερά μας για να φτάσουμε στα γραφεία της Nortec Multimedia, επίσημης αντιπροσώπου της Nintendo στη χώρα μας (και όχι μόνο). Εκεί, καθήσαμε στο τραπέζι με τον Κώστα Καμπάκη, υπεύθυνο του τμήματος marketing και συζητήσαμε όλα όσα ανακοινώθηκαν, για την πορεία του Nintendo 3DS και του Wii στη χώρα μας και αρκετά ακόμη. Δείτε τη συνέντευξη σε τρία μέρη, στους παρακάτω players:
Καλά, δεν είναι και πιπίνι ο Κώστας, μην τον βλέπεις έτσι! Μικροδείχνει! :P
Σοβαρά τώρα, είναι εξαιρετικοί οι αριθμοί για Ελλάδα, όπως και να 'χει. Όταν μιλάμε για μία τόσο μικρή αγορά, κάθε πώληση σε αυτά τα επίπεδα δείχνει και ότι το κοινό προτιμά το προϊόν, αλλά και ότι γίνεται καλή δουλειά από Nintendo και Nortec γενικότερα.
Προφανώς έχουν περάσει αρκετές ημέρες από την βιντεοσκόπηση.
Xenoblade Chronicles για Ευρώπη είναι στις 2 Σεπτεμβρίου.
Όσο για το υστερόγραφο του GeorgeGR, εν μέρει είναι λογικό, καθώς μιλάμε για τη βιομηχανία της ψυχαγωγίας και ιδιαίτερα των video games. Πάντως, αν κρίνω από τη βέρα και πολύ περισσότερο τα πυκνά μαλλιά, δεν είναι και κατευθείαν από το λύκειο...
Είδαμε τέτοιες ενδιαφέρουσες συνεντέυξεις απο Sony και Nintendo,απο MS Hellas θα έχουμε καμιά συνέντευξη να δούμε πώς τα πάει εδώ πέρα?
Anyway έπαθα πλάκα με τα νούμερα των φορητών και των κονσολών της Ninty εδώ πέρα!Εξωπραγματικά νούμερα.
Εγώ πάλι τη βέρα δεν θα την πρόσεχα με τίποτα. Όντως υπερβολικά παρατηρητικός Lovesfool. Σε σημείο που ακόμα και ο ίδιος ο Καμπάκης δεν θα πρόσεχε κάποια πράγματα.
Χεχε....να τη η συνέντευξη έκπληξη του live
Εντυπωσιακά τα νούμερα πωλήσεων των δύο κονσολών και στην Ελλάδα!!!
ΥΓ) Μπράβο και στην εταιρία που έχει νέους ανθρώπους σε σημαντικά πόστα
Καλά, δεν είναι και πιπίνι ο Κώστας, μην τον βλέπεις έτσι! Μικροδείχνει! :P
Σοβαρά τώρα, είναι εξαιρετικοί οι αριθμοί για Ελλάδα, όπως και να 'χει. Όταν μιλάμε για μία τόσο μικρή αγορά, κάθε πώληση σε αυτά τα επίπεδα δείχνει και ότι το κοινό προτιμά το προϊόν, αλλά και ότι γίνεται καλή δουλειά από Nintendo και Nortec γενικότερα.
Προφανώς έχουν περάσει αρκετές ημέρες από την βιντεοσκόπηση.
Xenoblade Chronicles για Ευρώπη είναι στις 2 Σεπτεμβρίου.
Όσο για το υστερόγραφο του GeorgeGR, εν μέρει είναι λογικό, καθώς μιλάμε για τη βιομηχανία της ψυχαγωγίας και ιδιαίτερα των video games. Πάντως, αν κρίνω από τη βέρα και πολύ περισσότερο τα πυκνά μαλλιά, δεν είναι και κατευθείαν από το λύκειο...
Είδαμε τέτοιες ενδιαφέρουσες συνεντέυξεις απο Sony και Nintendo,απο MS Hellas θα έχουμε καμιά συνέντευξη να δούμε πώς τα πάει εδώ πέρα?
Anyway έπαθα πλάκα με τα νούμερα των φορητών και των κονσολών της Ninty εδώ πέρα!Εξωπραγματικά νούμερα.
Πολύ ωραία συνέντευξη! Μπράβο παιδιά!
Υ.Γ.: Ήμουν κι εγώ μαζί με τον Καμπάκη και βλέπαμε την E3! Άντε και του χρόνου!
@ lovesfool Ή οργιαζει η παρατηρητικοτητα σου ή εισαι μεσα στο μυαλο του Καμπακη .
Εγώ πάλι τη βέρα δεν θα την πρόσεχα με τίποτα. Όντως υπερβολικά παρατηρητικός Lovesfool. Σε σημείο που ακόμα και ο ίδιος ο Καμπάκης δεν θα πρόσεχε κάποια πράγματα.
@KoulisHHH τι να ακούσεις;;; Πόσα μύρια πουλάει το Kinekt στην Ελλάδα;; :P