Αγαπητέ χρήστη, παρατηρήσαμε οτι έχεις ενεργοποιημένο Ad Blocker.
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity

Τέλος οι μικρο-συναλλαγές στο Real Racing 3

Η ΕΑ αναγκάστηκε να μαζέψει τα ασυμάζευτα με την απαράδεκτη πολιτική μικρο-συναλλαγών στο Real Racing 3 που εμφανίστηκε πριν από μερικές ημέρες σε φορητές συσκευές. Ο τίτλος απαιτούσε σχεδόν από τον παίκτη να προχωρήσει σε αγορά περιεχομένου σχεδόν κάθε λίγα λεπτά, δημιουργώντας απλά την αίσθηση ενός κακώς εννοούμενου full price τίτλου με το καμουφλάζ του freemium. Κάτι τέτοιο οδήγησε και πολλά sites του εξωτερικού να καταρρακώσουν βαθμολογικά την προσπάθεια της ΕΑ.



Ο Nick Earl, αντιπρόεδρος του τμήματος mobile και social studios της ΕΑ, δήλωσε πως «η επιλογή του freemium δεν ήταν λάθος, ωστόσο η αγορά μίλησε και πρέπει να σεβαστούμε την άποψη των καταναλωτών». Οι τελευταίες ημέρες αποδεικνύονται ιδιαίτερα «σκληρές» για την ΕΑ που θα πρέπει να αγωνιστεί να συμμαζέψει λίγο την εικόνα της. Ο Cliff Bleszinski πάντως σχολίασε επί του θέματος πως οι καταναλωτές θα πρέπει να αποφασίζουν με το πορτοφόλι τους για αυτές τις αλλαγές της βιομηχανίας. Συγκεκριμένα σημείωσε πως «αν δε σας αρέσουν οι τίτλοι της ΕΑ, μην τους αγοράζετε. Αν δε σας αρέσουν οι μικρο-συναλλαγές, μην ξοδεύετε λεφτά σε αυτές. Υπάρχουν ομάδες αναλυτών που μελετούν το πώς συμπεριφέρονται οι καταναλωτές, οπότε κάθε κίνησή σας μετράει». Να πούμε ότι έχει δίκιο; Θα γίνουμε βαρετοί…


Η CD Projekt RED δεν έχει ανακάμψει πλήρως από το λανσάρισμα του Cyberpunk 2077

 
Πρόσθεσε το Enternity.gr στις προτεινόμενες πηγές σου στη Google
Διαβάστε όλα τα νέα του Enternity.gr στο Google News, στο Facebook στο Twitter και στο Instagram και κάντε εγγραφή στο Newsletter
4 ΣΧΟΛΙΑ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ
  • Για να μπορέσετε να προσθέσετε σχόλιο θα πρέπει πρώτα να έχετε κάνει login!

    • https://www.enternity.gr/files/Image/UserAvatars/resized/enternity_50_50.jpg
    • 3000 χαρακτήρες ακόμα
    • mysterious
    • Δίκιο έχει αλλά ποιος τον ακούει...διαμαρτυρόμαστε,αγανακτούμε αλλά μια χαρά αγοράζουμε τα προϊόντα τους..

    • spinemm
    • mysterious +1 ετσι ακριβως!!!!

      Οταν αγοραζουμε τα dlcs με τα κοστουμακια, μαγιουδακια, οπλακια, εξτρα (?) επιπεδα τα οποια ειναι κλειδωμενα στο δισκακι και τις ενα σωρο αρλουμπες που μας πασσαρουν τοτε ΑΝ ΜΗ ΤΙ ΑΛΛΟ τα θελει και εμας ο πωπουδακος μας!!!!

      Απο την αλλη καλα θα κανει ο κυριος Bleszinski να κοψει το υφακι του στυλ "εαν δεν σας αρεσει μην αγοραζετε" γιατι εαν ξαφνικα το αγοραστικο κοινο ξυπνησει τοτε βλεπω την ΕΑ να βγαζει παιχνιδακια και να εχουν τοση αγοραστικη αξια οσο και αυτα που δινονται δωρο μαζι με τα δημητριακα!!!

    • torico
    • το κατεβασα το παιχνιδι σε android κινητο κ ειναι αθλιο αυτο που εχουν κανει πρεπει ακομα κ να πληρωσεις για να γινει γρηγορα το service του αμαξιου,αλλιως περιμενεις 5/10/20 λεπτα της ωρας για να επισκευαστει...
      απλα εφαγε σβησιμο αμεσως,τραγικη εα χρονια τωρα

    • MDefender
    • αντικειμενικα το παιχνιδι ειναι το καλυτερο racing για κινητα tablets....αλλα με ενοχλησε και εμενα ολο αυτο με τις πληρωμες....κλασσικη EA

*