Αγαπητέ χρήστη, παρατηρήσαμε οτι έχεις ενεργοποιημένο Ad Blocker.
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity

Τίτλοι τέλους για τη σειρά FIFA Manager

Όπως φαίνεται, το FIFA Manager 14 που κυκλοφόρησε τον περασμένο Οκτώβριο, είναι και το τελευταίο της σειράς manager τίτλων της ΕΑ. Συγκεκριμένα, ο δημιουργός της εν λόγω παραγωγής Gerald Köhler, με ανοικτή επιστολή προς τους fans της σειράς μέσα από την επίσημη ιστοσελίδα του FIFA Manager, δήλωσε: «Αυτό ήταν μία πολύ δύσκολη απόφαση. Γνωρίζω ότι πολλοί fans της σειράς θα απογοητευτούν και είναι πολύ κατανοητό να ρωτήσουν το γιατί».



«Το είδος αυτών των παιχνιδιών -football manager- είναι εξαιρετικά εξειδικευμένο και επικεντρώνεται κυρίως γύρω από δύο χώρες (Αγγλία και Γερμανία), όπου υπάρχει ξεκάθαρη κυριαρχία στην αγορά τα τελευταία χρόνια. Η εξειδικευμένη αγορά και η γενική τάση προς τα online και φορητά παιχνίδια είναι επίσης παράγοντες που συμβάλλουν στην απόφασή μας. Επιπλέον, το FIFA Manager είχε φτάσει σε κρίσιμο σταυροδρόμι, στο οποίο μόνο μία νέα μηχανή ή/και η αντίστοιχη τεχνολογία θα είναι τρόπος για να δωθεί μία ώθηση. Αξιολογώντας όλους αυτούς τους παράγοντες, οδηγηθήκαμε στην απόφαση να βάλουμε ένα τέλος στη σειρά».

Η CD Projekt RED δεν έχει ανακάμψει πλήρως από το λανσάρισμα του Cyberpunk 2077

 
Πρόσθεσε το Enternity.gr στις προτεινόμενες πηγές σου στη Google
Διαβάστε όλα τα νέα του Enternity.gr στο Google News, στο Facebook στο Twitter και στο Instagram και κάντε εγγραφή στο Newsletter
4 ΣΧΟΛΙΑ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ
  • Για να μπορέσετε να προσθέσετε σχόλιο θα πρέπει πρώτα να έχετε κάνει login!

    • https://www.enternity.gr/files/Image/UserAvatars/resized/enternity_50_50.jpg
    • 3000 χαρακτήρες ακόμα
    • T_K_L_L_LUIGI
    • Άμα πουλούσε 10 εκατομμύρια και ας ήταν σε μόνο δυο χώρες σιγά μην τους ένοιαζε.Ξεκάθαρα το Fm δεν έχει αντίπαλο.Αν και όπως έχουμε μάθει μέσα από το site ανταγωνισμός ισούται με θετικά πράγματα για τον καταναλωτή...

    • Koel700
    • Θα συμφωνουσα με σενα LUIGI αλλα το FM δεν εχει ανταγωνισμο ΧΡΟΟΟΝΙΑ τωρα και δεν εχει σταματιση η καλη προοδο του...εξαιρεση του κανονα, μεχρι στιγμης τουλαχιστον

*