
«Το είδος αυτών των παιχνιδιών -football manager- είναι εξαιρετικά εξειδικευμένο και επικεντρώνεται κυρίως γύρω από δύο χώρες (Αγγλία και Γερμανία), όπου υπάρχει ξεκάθαρη κυριαρχία στην αγορά τα τελευταία χρόνια. Η εξειδικευμένη αγορά και η γενική τάση προς τα online και φορητά παιχνίδια είναι επίσης παράγοντες που συμβάλλουν στην απόφασή μας. Επιπλέον, το FIFA Manager είχε φτάσει σε κρίσιμο σταυροδρόμι, στο οποίο μόνο μία νέα μηχανή ή/και η αντίστοιχη τεχνολογία θα είναι τρόπος για να δωθεί μία ώθηση. Αξιολογώντας όλους αυτούς τους παράγοντες, οδηγηθήκαμε στην απόφαση να βάλουμε ένα τέλος στη σειρά».
Η CD Projekt RED δεν έχει ανακάμψει πλήρως από το λανσάρισμα του Cyberpunk 2077



μπλα..μπλα..μπλα... το FM μας έφαγε.... μπλα...μπλα...μπλα.....
έπαιζε κανείς? :P
Άμα πουλούσε 10 εκατομμύρια και ας ήταν σε μόνο δυο χώρες σιγά μην τους ένοιαζε.Ξεκάθαρα το Fm δεν έχει αντίπαλο.Αν και όπως έχουμε μάθει μέσα από το site ανταγωνισμός ισούται με θετικά πράγματα για τον καταναλωτή...
Θα συμφωνουσα με σενα LUIGI αλλα το FM δεν εχει ανταγωνισμο ΧΡΟΟΟΝΙΑ τωρα και δεν εχει σταματιση η καλη προοδο του...εξαιρεση του κανονα, μεχρι στιγμης τουλαχιστον