Αγαπητέ χρήστη, παρατηρήσαμε οτι έχεις ενεργοποιημένο Ad Blocker.
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity

Τίτλοι τέλους για το ελληνικό PC World

Το τελευταίο τεύχος της ελληνικής έκδοσης του PC World βρίσκεται εδώ και μερικές ώρες σε ορισμένα σημεία πώλησης. Ο διευθυντής του περιοδικού Αντώνης Ρουσσελιωτάκης και ο αρχισυντάκτης Νίκος Αθηναίος αναφέρουν σε δύο ξεχωριστά άρθρα το τέλος της έντυπης εποχής του PCW. Ο κ. Ρουσσελιωτάκης σημειώνει σε σχετικό post στο επίσημο forum του εντύπου πως η προσπάθεια όσων μείνουν στον εκδοτικό οργανισμό θα συνεχιστεί στο site του περιοδικού που βρίσκεται στη διεύθυνση www.pcw.gr.



Δυστυχώς η δύσκολη οικονομική κατάσταση της ελληνικής αγοράς έφερε το τέλος εποχής για ένα από τα καλύτερα έντυπα της αγοράς…


Η CD Projekt RED δεν έχει ανακάμψει πλήρως από το λανσάρισμα του Cyberpunk 2077

 
Πρόσθεσε το Enternity.gr στις προτεινόμενες πηγές σου στη Google
Διαβάστε όλα τα νέα του Enternity.gr στο Google News, στο Facebook στο Twitter και στο Instagram και κάντε εγγραφή στο Newsletter
7 ΣΧΟΛΙΑ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ
  • Για να μπορέσετε να προσθέσετε σχόλιο θα πρέπει πρώτα να έχετε κάνει login!

    • https://www.enternity.gr/files/Image/UserAvatars/resized/enternity_50_50.jpg
    • 3000 χαρακτήρες ακόμα
    • Shepard
    • Για να επιβιώσουν πρέπει να σκεφτούν έξω από το κουτί! Οι αλλαγές είναι τρομακτικές! Απλά πρέπει να εξισορροπήσουν τα κέρδη από διάφορα άλλα!

      Πρέπει να χαμηλώσουν τιμή στα έντυπα! Να βγάλουν επι πληρωμή, σε λογικά πλαίσια, ηλεκτρονικά έντυπα σε iPad κτλ!
      Να βγάλουν εφαρμογές στα κινητά όπου με ένα πολύ μικρό αντίτιμο θα προσφέρουν αυτά που θέλει ο κόσμος!

      Γενικώς είναι δύσκολη η κατάσταση και πρέπει να κινητοποιηθούμε όλοι!
      Ο Παύλος τα ξέρει καλύτερα!

      Κρίμα για τους ανθρώπους!

    • Fitsou
    • pano apo ola krima gia tis theseis ergasias pou tha xathoun..

      alla apo tin alli nomizo oti einai kairos na meiothei aisthita i terastia spatali xartiou pou ginete se periodika diafimistika ktl ktl... den mas exoun minei k polla dentra

    • majorfox
    • πωω και το αγοραζα καθε μηνα απο τοτε που επεσε η τιμη, τωρα δεν ξερω τι να αγοραζω ,Ram , η PC magazine ?? XD

    • silver_knight
    • Το μόνο κακό είναι οτι χάνονται θέσεις εργασίας...Με σωστή δουλειά όμως μπορούν να γεννηθούν καινούργιες, και περισσότερες..Εννοώ οτι μέσω ιντερνετ μπορούν να δημιουργηθούν ολόκληροι κολοσοί...Δείτε τόσα site που πλέον δουλεύουν πολλά άτομα..IGN,G4,machinima, rooster teeth και άλλα που βρίσκονται και εκτός USA.κλπ κλπ...Με σωστή και οργανωμένη δουλειά όλα μπορούν να γίνουν...Μπορεί να μην έχουμε βιομηχανία παραγωγής video games αλλά δημοσιογραφικά, με σωστή δουλειά μια χαρά μπορεί να τα πάει το pc world και το κάθε Pc world..Και εδώ θα συμφωνήσω και με τον Fitsou,.Στην εποχή του ιντερνετ κρίμα είναι να σφάζουμε ακόμα τα δέντρα...

    • retronostalgos
    • κριμα αλλα θα ακολουθησουν πολλα ακομα,εθελοτυφλει οποιος δεν βλεπει οτι πλεον η εποχη αλλαξε και το ιντερνετ ειναι καθολικα διαδεδομενο και προπαντως δωρεαν πληροφορηση..με κερδη μεσω διαφημησεις απο το σιτε,θα ερθουν πολλα ακομα.βασικα πιστευω θα μεινουν μονο κατι κουτσομπολιστικα περιοδικα εφημεριδες που τα αγοραζουν κυρατσες.

*