
Υπενθυμίζεται πως πρόσβαση στο Xbox Music θα έχουν όλοι οι κάτοχοι συστημάτων με Windows 8, Xbox 360 και κινητών με Windows Phone.
Η CD Projekt RED δεν έχει ανακάμψει πλήρως από το λανσάρισμα του Cyberpunk 2077

Η CD Projekt RED δεν έχει ανακάμψει πλήρως από το λανσάρισμα του Cyberpunk 2077
Το Xbox Music, η νέα μουσική υπηρεσία της Microsoft, θα κάνει την εμφάνισή του στα τέλη του μήνα και συγκεκριμένα στο λανσάρισμα των Windows 8, όπως αναφέρει χαρακτηριστικά ρεπορτάζ της ιστοσελίδας Verge.
μακαρι να ερθει και ελλαδα. 50 ευρω το χρονο και εχεις unlimited μουσικη
το καλο της υπηρεσιας ειναι πως θα ειναι και cross-platform. win8-xbox-wp8-ios-android
150 δολαρια ακυρο. 15 το μηνα
Θα καταφερει αραγε να προσελκυσει τους νεους αγοραστες;
Οι υπολοιποι που εχουν εδω κ χρονια δωσει λεφτα σε αλλες υπηρεσιες κ εχουν χτισει ολοκληρες libraries, δε νομιζω να πολυασχοληθουν!
Για να δουμε αν θα καταφερει να μπει δυναμικα η ΜΣ...