
Στον Mattrick ταυτόχρονα χρεώνονται όλες οι λανθασμένες αποφάσεις σχετικά με το DRM του Xbox One και όπως ο ίδιος αντιλήφθηκε, άρχισε να δημιουργείται ιδιαίτερα άσχημο κλίμα εναντίον του στο Redmond. Μπήκε στην ομάδα της Microsoft το 2007 και πλέον μένει να δούμε πως θα κλείσει αυτή την τρύπα η εταιρεία. Σίγουρα πάντως η εξέλιξη μπορεί να δουλέψει μόνο υπέρ των Αμερικανών…
UPDATE 02/07/13 00:21
Η εξέλιξη επιβεβαιώθηκε με τη Zynga να ανακοινώνει πως ο 49χρονος Mattrick αναλαμβάνει το ρόλο του CEO της.



https://twitter.com/KazHiraiCEO/status/351749968224206849
Οι φήμες λένε ότι από εδώ και πέρα οι Farmville παίχτες θα πρέπει να συνδέονται με το παιχνίδι κάθε 24 ώρες αλλιώς τα ζώα τους θα σφαγιάζονται!!! :P
Δεν είναι του Kaz το προφίλ, είναι σατιρικό αλλά έχει πολύ πλάκα!!!
Η Bethesda θα κυκλοφορήσει την Beta του Elder Scrolls Online πρώτα στο PS4 γιατί οι PlayStation παίκτες είναι ειδικοί στα Elder Scrolls game bugs!!! χαχαχαχαχα
Αναμενομενο οτι θα παρει κεφαλια η Μs.
Η κίνηση πέραν της πλάκας νομίζω πως θα βοηθήσει την Microsoft να συνέλθει λιγάκι από τις σφαλιάρες των τελευταίων εβδομάδων. Ο Mattrick για μένα ήταν μακράν από τους πιο άχρωμους/άγευστους/άοσμους παρουσιαστές στις Press Conference και μακάρι να βρουν κάποιον με περισσότερα επικοινωνιακά χαρίσματα για αυτό το κομμάτι. Στα του interactive entertainment κομματιού, δόξα τω Θεώ, στελέχη υπάρχουν ;)
Καλά αναμενόμενο μετά από όλα αυτά. Αν αποτύχει το Xbox one αυτός θα έχει το μεγαλύτερο μερίδιο ευθύνης.
Μια καλή κίνηση προκειμένου να δείξει η Microsoft ότι όντως αλλάζει τακτική.Αναμένουμε με ενδιαφέρον την συνέχεια,θέλω να δω και τον Cliff τι θα λέει από εδώ και πέρα :)
από τη δύσκολη θέση στην οποία έχει έρθει τον τελευταίο καιρό.
.. ατη zynga? ωχχ παει και αυτη σαν`τα μουτρα του θα τη κανει.
οσο για την μς ετσι ηταν ετσι ειναι και ετσι θα ειναι αλλαζονικη μια ζωη.ξερουν οτι θα φανε σουπίτσα ηδη και πως να τα μαζεψει η μς.
Marketing strikes again. Και καλα αυτος εφταιγε... lol
Δεν φταίει ποτέ ένας, Αυτός απλά ήταν ο μεσάζοντας και αναγκαστικά κάποιος πρέπει να την πληρώσει.
Τελείωσε και επίσημα η Zygna...
Ό,τι να 'ναι! Αντί να απολύσουν τον Nelson, απολύουν τον Mattrick!
Εντελώς ΓΤΠ τα παλικάρια στο Redmond!
@sepiroth αμα αυτο που παρουσιαζεις ειναι μαπα και τον πιο δεινο ρητορα να βαλεις , κλωνο Α.Παπανδρεου, Δημοσθενη , Τσωρτσιλ και Μεγα Κατωνα μαζι παλι ο κοσμος θα κραξει. Φετος το κλειδωμα των μεταχειρισμενων οποιος και να το παρουσιαζε και την beyonce να εβαζαν ημιγυμνη να εκανε τη παρουσιαση τραγουδιστα, παλι το ιδιο αποτελεσμα θα ηταν.
Επισης μη χαλατε χωρο στο σαιτ για μετακινησεις γραβατακηδων και αλλων ασημαντων "σημαντικων" στη βιομηχανια. Μονο για μετακινησεις σχεδιαστων παιχνιδιων κτλπ να βαζετε
Η φήμη ότι ο Mattrick θα έφευγε υπάρχει πολύ πριν από την ανακοίνωση του Xbox One. Είχε κλείσει έναν μακρύ και επιτυχημένο κύκλο στην συγκεκριμένη θέση και φήμες που κυκλοφορούν από τις αρχές του έτους τον ήθελαν να μετακινείται με το που θα ανακοινωθεί η νέα κονσόλα της Microsoft και θα έχει ολοκληρώσει και αυτό το μεγάλο project.
Η βασική φημολογία ήταν ότι θα έπαιρνε την θέση του Riccitello στην ΕΑ, καθώς και οι δύο είναι παλιοί γνώριμοι και είχαν θητεύσει υπό τον ίδιο παλαιότερο πρόεδρο της Electronic Arts.
Τελικά, τον βλέπω για Zynga. Μικρή η απόσταση. Δύσκολο έργο, μεν, αλλά έχω την εντύπωση ότι αυτού του είδους οι εταιρίες πληρώνουν για τέτοιες θέσεις πολύ καλύτερα από οποιαδήποτε Microsoft ή EA.
Για την θέση του CEO στη Microsoft Interactive Entertainment θα ανεβεί αγγελία στο kariera.gr ή θα στη Χρυσή Ευκαιρία; Που να έχω το νου μου, μπας και στείλω βιογραφικό; Τι καιρό κάνει στο Redmond;
Τώρα η Zynga βρήκε το σωτήρα της...μια εταιρεία με προβλήματα προσλαμβάνει τον άνθρωπο με τις μεγαλύτερες αποτυχίες στη βιομηχανία του gaming το τελευταίο διάστημα και περιμένει να σωθεί...έλεος...