Αγαπητέ χρήστη, παρατηρήσαμε οτι έχεις ενεργοποιημένο Ad Blocker.
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity

Τεράστια επιτυχία για το GameStick

Η PlayJam ανακοίνωσε πως το GameStick στο Kickstarter έφτασε στο τέλος του, με τη φορητή κονσόλα να συγκεντρώνει 647,658 δολάρια, ποσό 648% πάνω από τον στόχο των 100 χιλιάδων δολαρίων. Ο Anthony Johnson, διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας, δήλωσε πως είναι υπερβολικά χαρούμενος, καθώς η προσπάθειά τους στέφθηκε με απόλυτη επιτυχία. Στη συνέχεια πρόσθεσε πως το feedback από την κοινότητα του Kickstarter έχει πολύ μεγάλη αξία στο τελικό προϊόν και η εταιρεία θα συνεχίσει να ζητάει συμβουλές από αυτούς, μιας και η ανάπτυξη του GameStick συνεχίζεται.



Το GameStick αναμένεται να κυκλοφορήσει τον Απρίλιο του 2013 και όσοι ενδιαφέρονται μπορούν να το προ-παραγγείλουν από το επίσημο site της εταιρίας.

Η CD Projekt RED δεν έχει ανακάμψει πλήρως από το λανσάρισμα του Cyberpunk 2077

 
Πρόσθεσε το Enternity.gr στις προτεινόμενες πηγές σου στη Google
Διαβάστε όλα τα νέα του Enternity.gr στο Google News, στο Facebook στο Twitter και στο Instagram και κάντε εγγραφή στο Newsletter
3 ΣΧΟΛΙΑ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ
  • Για να μπορέσετε να προσθέσετε σχόλιο θα πρέπει πρώτα να έχετε κάνει login!

    • https://www.enternity.gr/files/Image/UserAvatars/resized/enternity_50_50.jpg
    • 3000 χαρακτήρες ακόμα
    • mistac75
    • Κάτι που δεν καταλαβαίνω. τα υπόλοιπα 548.000 δολάρια που θα πάνε; Στις τσέπες του; Αυτό δεν το καταλαβαίνω....

    • T_K_L_L_LUIGI
    • Συνήθως όταν ξεπερνάνε τον στόχο,σου δίνει κάποια πλεονεκτήματα,πχ θα μπορεί να πει ότι με τα λεφτά τα υπόλοιπα θα βγάλουμε διάφορα χρώματα και θα δώσουμε και κάτι άλλο έξτρα,στο συγκεκριμένο θα το βγάλουν με 3 χρώματα(λευκό,μαύρο,κόκκινο) και μπορείς να ψηφίσεις για το 4 χρώμα επίσης ΟΛΑ θα έχουν micro sd θύρα!!!Εκεί πάνε τα έξτρα λεφτά.

    • alex4444
    • Καταρχας θα πρεπει να κατασκευασει τις κονσολες και να κανονισει τις αποστολες σε οσους αντιστοιχουν. Στις 100.000 ευρω θα ειχαν να κονινισουν για περιπου 1000 ατομα. Σε αυτα που μαζεψαν τωρα ειναι κοντα στα 5000 ατομα, οποτε 5πλασια εξοδα. Παντως σιγουρα θα τους μεινουν χρηματα που αν γουσταρουν θα τα επενδυσουν για να καλυψουν και πραγματα που υπολογιζαν να μην εχουν σε 1η φαση.

*