
Το GameStick αναμένεται να κυκλοφορήσει τον Απρίλιο του 2013 και όσοι ενδιαφέρονται μπορούν να το προ-παραγγείλουν από το επίσημο site της εταιρίας.
Η CD Projekt RED δεν έχει ανακάμψει πλήρως από το λανσάρισμα του Cyberpunk 2077

Η CD Projekt RED δεν έχει ανακάμψει πλήρως από το λανσάρισμα του Cyberpunk 2077
Η PlayJam ανακοίνωσε πως το GameStick στο Kickstarter έφτασε στο τέλος του, με τη φορητή κονσόλα να συγκεντρώνει 647,658 δολάρια, ποσό 648% πάνω από τον στόχο των 100 χιλιάδων δολαρίων.
Κάτι που δεν καταλαβαίνω. τα υπόλοιπα 548.000 δολάρια που θα πάνε; Στις τσέπες του; Αυτό δεν το καταλαβαίνω....
Συνήθως όταν ξεπερνάνε τον στόχο,σου δίνει κάποια πλεονεκτήματα,πχ θα μπορεί να πει ότι με τα λεφτά τα υπόλοιπα θα βγάλουμε διάφορα χρώματα και θα δώσουμε και κάτι άλλο έξτρα,στο συγκεκριμένο θα το βγάλουν με 3 χρώματα(λευκό,μαύρο,κόκκινο) και μπορείς να ψηφίσεις για το 4 χρώμα επίσης ΟΛΑ θα έχουν micro sd θύρα!!!Εκεί πάνε τα έξτρα λεφτά.
Καταρχας θα πρεπει να κατασκευασει τις κονσολες και να κανονισει τις αποστολες σε οσους αντιστοιχουν. Στις 100.000 ευρω θα ειχαν να κονινισουν για περιπου 1000 ατομα. Σε αυτα που μαζεψαν τωρα ειναι κοντα στα 5000 ατομα, οποτε 5πλασια εξοδα. Παντως σιγουρα θα τους μεινουν χρηματα που αν γουσταρουν θα τα επενδυσουν για να καλυψουν και πραγματα που υπολογιζαν να μην εχουν σε 1η φαση.